Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terecht tis mooi, waarschijnlijk lang aan bezig geweestD-Tekenaar schreef:DankjewelBen er erg fier op !!

wow dat ziet er echt mooi uit had zoiets nog nooit gezien heb je dat helemaal zelf gemaakt...en dan doe je het in iets of in een boek vertel deze dame is erg nieuwsgierig; ););)
D-Tekenaar schreef:DankjewelBen er erg fier op !!

gaaf laura nu kan je aftellen ik heb het nog nooit gezien zal eens op YouTube zoeken je hebt leuke dingen in het vooruitzicht;);)
Laura schreef:Ik kon de spanning niet meer aan, we hebben gisteren ons hotel en startnummers geboekt voor de runDisney Disneyland Parijs 2017!Wel met jaarkaart korting, even prijzen vergeleken op loopreizen.nl en zo te zien scheelt ons dat toch nog zo'n 380€!
Ik zie zoveel mensen op Facebook die wachten op de bib only, en dan zie ik alleen Amerika en Nederland. Het event is nu veel bekender dan in 2016. Zou het heel erg vinden als we er niet bij zouden zijn, dus vandaar toch maar nu geboektHotel Cheyenne, texas room it is!

Judith, waarom plaats je steeds quotes om je eigen teksten heen? Dat is juist niet de bedoeling, een quote is iets wat iemand anders gezegd heeft, nu is het erg lastig te zien wat de nieuwe tekst is...Juidth43 schreef:wow dat ziet er echt mooi uit had zoiets nog nooit gezien heb je dat helemaal zelf gemaakt...en dan doe je het in iets of in een boek vertel deze dame is erg nieuwsgierig; ););)D-Tekenaar schreef:DankjewelBen er erg fier op !!
Dankjewel Judtith.olafLover schreef:Judith, waarom plaats je steeds quotes om je eigen teksten heen? Dat is juist niet de bedoeling, een quote is iets wat iemand anders gezegd heeft, nu is het erg lastig te zien wat de nieuwe tekst is...Juidth43 schreef:wow dat ziet er echt mooi uit had zoiets nog nooit gezien heb je dat helemaal zelf gemaakt...en dan doe je het in iets of in een boek vertel deze dame is erg nieuwsgierig; ););)D-Tekenaar schreef:DankjewelBen er erg fier op !!