Gehoord dat iedereen met een jaarkaart nu ook losse tickets kan kopen wel inclusief een verblijf in een Disney hotel!
Tot nu toe kon je alleen arrangementen kopen + tickets run en dit was dus niet interessant voor jaarkaarthouders.
runDisney 2017 Disneyland Parijs
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Waar kan ik dat vinden?Prins Adam schreefCOLONGehoord dat iedereen met een jaarkaart nu ook losse tickets kan kopen wel inclusief een verblijf in een Disney hotel!
Tot nu toe kon je alleen arrangementen kopen + tickets run en dit was dus niet interessant voor jaarkaarthouders.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Je moet hiervoor bellen naar de reserveringslijn, zij kunnen je verder helpen!Kuki schreefCOLONWaar kan ik dat vinden?Prins Adam schreefCOLONGehoord dat iedereen met een jaarkaart nu ook losse tickets kan kopen wel inclusief een verblijf in een Disney hotel!

Dit was al een tijdje zo, wij hebben zelf vorige maand zo geboektPrins Adam schreefCOLONJe moet hiervoor bellen naar de reserveringslijn, zij kunnen je verder helpen!Kuki schreefCOLONWaar kan ik dat vinden?Prins Adam schreefCOLONGehoord dat iedereen met een jaarkaart nu ook losse tickets kan kopen wel inclusief een verblijf in een Disney hotel!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nadeel hiervan is dat het gokken is of je nog aan een ticket geraakt. Ze zijn nu zoveel mogelijk pakketten aan het verkopen, wat er overblijft wordt dan los verkocht. De vraag is hoeveel dat er zullen zijn en hoeveel mensen ze willen kopen.Kuki schreefCOLONIk heb ook even overlegd maar ik ga toch liever voor de Bib only en regel zelf een hotel buiten Disney.
En de Disney hotels hebben een aantal voordelen, bijvoorbeeld de eerste bus zat vorige keer heel vol smorgens!
Vanuit je Disney hotel kan je gewoon te voet gaan.

Nog een voordeel vorig jaar in een Disney hotel was het speciale runner's breakfast! Uiteraard afwachten of ze dit jaar weer terug zullen komen, gezien het nu betaald ontbijt is in de hotels. Vorig jaar kon je vanaf 5u een "hardloop ontbijt" nemen: koffie/thee, sap, melk, bananen, blanc fromage youghurt en wat toast. Niet uitgebreid, maar was er erg dankbaar voor! Na het hardlopen kon je tot 12uur nog in je hotel binnen lopen om zo een normaal ontbijtje te nemen.
Het blijft allemaal erg onduidelijk. Ik heb vorige week nog gebeld voor room only + bibs, maar toen werd geneld dat 10k en HM nog niet te boeken was en 5k was twijfelachtig maar 'zou moeten kunnen'. Toen maar niet geboekt, want gaat mij vooral om 10k en HM.. Dat kon dus alleen incl park tickets (compleet arrangement)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Duidelijk vermelden dat je een jaarkaart hebt. Misschien was de persoon aan de lijn nog niet goed op de hoogte?pinocchio schreefCOLONHet blijft allemaal erg onduidelijk. Ik heb vorige week nog gebeld voor room only + bibs, maar toen werd geneld dat 10k en HM nog niet te boeken was en 5k was twijfelachtig maar 'zou moeten kunnen'. Toen maar niet geboekt, want gaat mij vooral om 10k en HM.. Dat kon dus alleen incl park tickets (compleet arrangement)

Ik heb geboekt met jaarkaartkorting en alles bij kunnen boeken. Dit heb ik al behoorlijk wat weken terug gedaan. Merkte wel dat de ene CM aan de lijn zei dat het niet kon en toen ik later nog eens belde en een ander CM aan de lijn kreeg het geen enkel probleem was... Lijkt erop dat de ene beter op de hoogte is dan de ander over de mogelijkheden wat betreft deze boekingen voor jaarkaarthouders.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
De finish van de RunDisney is dit jaar in de walt Disney studio's !!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Doen wij ook, Disney is gewoon simpelweg te duur en een bib is ook al duur zat natuurlijk.Kuki schreefCOLONIk heb ook even overlegd maar ik ga toch liever voor de Bib only en regel zelf een hotel buiten Disney.
Hier had uw tekst kunnen staan.

runDisney France op de Expo van Parijs en Rotterdam marathon
Aanstaande zondag is de marathon van Parijs en Rotterdam. RunDisney France zal op de Expo aanwezig zijn, voornamelijk om runDisneyland Parijs te promoten.

Op de Expo van Rotterdam staan ze bij stand 63.

Aanstaande zondag is de marathon van Parijs en Rotterdam. RunDisney France zal op de Expo aanwezig zijn, voornamelijk om runDisneyland Parijs te promoten.

Op de Expo van Rotterdam staan ze bij stand 63.

Ik heb gisteren gebeld met de reservatie lijn. Hier werd mij verteld dat de link naar je runner's profile eind april/mei wordt verstuurd. In je RP kun je o.a. aangeven of je met de challenge mee doet, welke maat shirt je wilt, hoe lang je over de halve marathon denkt te gaan doen, je medisch certificaat inleveren (indien nodig), etc.
Vage info, dus bindt mij er niet op vast
Vage info, dus bindt mij er niet op vast
Mich€l schreefCOLONIk heb geboekt met jaarkaartkorting en alles bij kunnen boeken. Dit heb ik al behoorlijk wat weken terug gedaan. Merkte wel dat de ene CM aan de lijn zei dat het niet kon en toen ik later nog eens belde en een ander CM aan de lijn kreeg het geen enkel probleem was... Lijkt erop dat de ene beter op de hoogte is dan de ander over de mogelijkheden wat betreft deze boekingen voor jaarkaarthouders.
Mag ik vragen wat het ongeveer kost om het op deze manier te boeken?