runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Gehoord dat iedereen met een jaarkaart nu ook losse tickets kan kopen wel inclusief een verblijf in een Disney hotel!
Tot nu toe kon je alleen arrangementen kopen + tickets run en dit was dus niet interessant voor jaarkaarthouders.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Prins Adam schreefCOLONGehoord dat iedereen met een jaarkaart nu ook losse tickets kan kopen wel inclusief een verblijf in een Disney hotel!
Tot nu toe kon je alleen arrangementen kopen + tickets run en dit was dus niet interessant voor jaarkaarthouders.
Waar kan ik dat vinden?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Kuki schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONGehoord dat iedereen met een jaarkaart nu ook losse tickets kan kopen wel inclusief een verblijf in een Disney hotel!
Waar kan ik dat vinden?
Je moet hiervoor bellen naar de reserveringslijn, zij kunnen je verder helpen!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Prins Adam schreefCOLON
Kuki schreefCOLON
Waar kan ik dat vinden?
Je moet hiervoor bellen naar de reserveringslijn, zij kunnen je verder helpen!
Dit was al een tijdje zo, wij hebben zelf vorige maand zo geboekt :) Er zijn alleen niet veel kamers meer beschikbaar in Cheyenne en Santa Fe, ook de goedkopere kamers in Sequioa gingen snel.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Ik heb ook even overlegd maar ik ga toch liever voor de Bib only en regel zelf een hotel buiten Disney.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Kuki schreefCOLONIk heb ook even overlegd maar ik ga toch liever voor de Bib only en regel zelf een hotel buiten Disney.
Nadeel hiervan is dat het gokken is of je nog aan een ticket geraakt. Ze zijn nu zoveel mogelijk pakketten aan het verkopen, wat er overblijft wordt dan los verkocht. De vraag is hoeveel dat er zullen zijn en hoeveel mensen ze willen kopen.
En de Disney hotels hebben een aantal voordelen, bijvoorbeeld de eerste bus zat vorige keer heel vol smorgens!
Vanuit je Disney hotel kan je gewoon te voet gaan.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Nog een voordeel vorig jaar in een Disney hotel was het speciale runner's breakfast! Uiteraard afwachten of ze dit jaar weer terug zullen komen, gezien het nu betaald ontbijt is in de hotels. Vorig jaar kon je vanaf 5u een "hardloop ontbijt" nemen: koffie/thee, sap, melk, bananen, blanc fromage youghurt en wat toast. Niet uitgebreid, maar was er erg dankbaar voor! Na het hardlopen kon je tot 12uur nog in je hotel binnen lopen om zo een normaal ontbijtje te nemen.

Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Het blijft allemaal erg onduidelijk. Ik heb vorige week nog gebeld voor room only + bibs, maar toen werd geneld dat 10k en HM nog niet te boeken was en 5k was twijfelachtig maar 'zou moeten kunnen'. Toen maar niet geboekt, want gaat mij vooral om 10k en HM.. Dat kon dus alleen incl park tickets (compleet arrangement)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

pinocchio schreefCOLONHet blijft allemaal erg onduidelijk. Ik heb vorige week nog gebeld voor room only + bibs, maar toen werd geneld dat 10k en HM nog niet te boeken was en 5k was twijfelachtig maar 'zou moeten kunnen'. Toen maar niet geboekt, want gaat mij vooral om 10k en HM.. Dat kon dus alleen incl park tickets (compleet arrangement)
Duidelijk vermelden dat je een jaarkaart hebt. Misschien was de persoon aan de lijn nog niet goed op de hoogte?

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ik heb geboekt met jaarkaartkorting en alles bij kunnen boeken. Dit heb ik al behoorlijk wat weken terug gedaan. Merkte wel dat de ene CM aan de lijn zei dat het niet kon en toen ik later nog eens belde en een ander CM aan de lijn kreeg het geen enkel probleem was... Lijkt erop dat de ene beter op de hoogte is dan de ander over de mogelijkheden wat betreft deze boekingen voor jaarkaarthouders.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De finish van de RunDisney is dit jaar in de walt Disney studio's !!!

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Kevinnnet
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 18:51

Kuki schreefCOLONIk heb ook even overlegd maar ik ga toch liever voor de Bib only en regel zelf een hotel buiten Disney.
Doen wij ook, Disney is gewoon simpelweg te duur en een bib is ook al duur zat natuurlijk.
Hier had uw tekst kunnen staan.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

runDisney France op de Expo van Parijs en Rotterdam marathon

Aanstaande zondag is de marathon van Parijs en Rotterdam. RunDisney France zal op de Expo aanwezig zijn, voornamelijk om runDisneyland Parijs te promoten.

Afbeelding

Op de Expo van Rotterdam staan ze bij stand 63.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Ik heb gisteren gebeld met de reservatie lijn. Hier werd mij verteld dat de link naar je runner's profile eind april/mei wordt verstuurd. In je RP kun je o.a. aangeven of je met de challenge mee doet, welke maat shirt je wilt, hoe lang je over de halve marathon denkt te gaan doen, je medisch certificaat inleveren (indien nodig), etc.

Vage info, dus bindt mij er niet op vast ;)

nvdhoven
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 02:03

Mich€l schreefCOLONIk heb geboekt met jaarkaartkorting en alles bij kunnen boeken. Dit heb ik al behoorlijk wat weken terug gedaan. Merkte wel dat de ene CM aan de lijn zei dat het niet kon en toen ik later nog eens belde en een ander CM aan de lijn kreeg het geen enkel probleem was... Lijkt erop dat de ene beter op de hoogte is dan de ander over de mogelijkheden wat betreft deze boekingen voor jaarkaarthouders.

Mag ik vragen wat het ongeveer kost om het op deze manier te boeken? :oops:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar