Oh, das wel fijn dat je het zegt. Wist niet dat er in de Disney Village ook 1 zit. Ga er zeker eens heen dan! Ik ben echt een mega Starbucksliefhebber.Stitch87 schreefCOLONIn de Village zit ook een Starbucks, dus je hoeft zeker niet perse in Cheyenne te zittenDisney Collections schreefCOLONAls ik voor het boeken van mijn reis had geweten van de Starbucks, had ik misschien voor Hotel Cheyenne gekozen in plaats van een ander hotel. Ik vind het drinken bij Starbucks zó lekker. Goed dat ik dit weet voor m'n volgende reisjes.. Mag je trouwens ook gewoon naartoe als je in een ander hotel zit, maar dan is Village mss toch iets gemakkelijker.
Disney's Hotel Cheyenne
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
-
imagination75
- Member

- BerichtenCOLON 9
- GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2012, 22:28
In de reservering voor mei 2017 staat dat ontbijt /diner mogelijk op een andere locatie is wegens verbouwingen. Weet iemand daar meer over?
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
dat stond er bij mij ook op toen we er logeerden begin april maar de ontbijtzaal was open en 's avonds kon je er buffet etenimagination75 schreefCOLONIn de reservering voor mei 2017 staat dat ontbijt /diner mogelijk op een andere locatie is wegens verbouwingen. Weet iemand daar meer over?

-
imagination75
- Member

- BerichtenCOLON 9
- GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2012, 22:28
Hoi, het is de bedoeling dat ik met familie naar Hotel Cheyenne ga. De opa en oma zijn op doorreis met de camper. Kunnen ze die bij het hotel parkeren? Ze verblijven de dagen in Disney ook in het hotel, niet in de camper.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Als ze niet in de camper gaan slapen denk ik dat het geen probleem moet zijnimagination75 schreefCOLONHoi, het is de bedoeling dat ik met familie naar Hotel Cheyenne ga. De opa en oma zijn op doorreis met de camper. Kunnen ze die bij het hotel parkeren? Ze verblijven de dagen in Disney ook in het hotel, niet in de camper.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
thierry_mat
- Member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06
Waar liggen de Texas rooms naast het hoofdgebouw?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Disney's hotel Cheyenne gaat de laatste fase van de vernieuwing in, 860 van de 1000 kamers zijn al vernieuwd... meer info over dit hotel: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 05b934.jpg[/img]
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ik heb gewoon en zoals ik altijd al gedaan heb bij een meerdaags verblijf het "halfboard +" erbij geboekt, dus met het ontbijt inbegrepen.
Heeft er iemand misschien meer info en/of foto's over het nieuwe ontbijt en is dit op de normale plaats of ergens elders?
Heeft er iemand misschien meer info en/of foto's over het nieuwe ontbijt en is dit op de normale plaats of ergens elders?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Niet altijd dacht ik, je kan er wel eentje lenen bij de receptieBrigges schreefCOLONWeet iemand of er op de kamers een waterkoker aanwezig is?