Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Stitch87 schreefCOLON
Disney Collections schreefCOLONAls ik voor het boeken van mijn reis had geweten van de Starbucks, had ik misschien voor Hotel Cheyenne gekozen in plaats van een ander hotel. Ik vind het drinken bij Starbucks zó lekker. Goed dat ik dit weet voor m'n volgende reisjes. :thumbs:
In de Village zit ook een Starbucks, dus je hoeft zeker niet perse in Cheyenne te zitten ;). Mag je trouwens ook gewoon naartoe als je in een ander hotel zit, maar dan is Village mss toch iets gemakkelijker.
Oh, das wel fijn dat je het zegt. Wist niet dat er in de Disney Village ook 1 zit. Ga er zeker eens heen dan! Ik ben echt een mega Starbucksliefhebber.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
imagination75
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2012, 22:28

In de reservering voor mei 2017 staat dat ontbijt /diner mogelijk op een andere locatie is wegens verbouwingen. Weet iemand daar meer over?
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

imagination75 schreefCOLONIn de reservering voor mei 2017 staat dat ontbijt /diner mogelijk op een andere locatie is wegens verbouwingen. Weet iemand daar meer over?
dat stond er bij mij ook op toen we er logeerden begin april maar de ontbijtzaal was open en 's avonds kon je er buffet eten
Afbeelding

Afbeelding
imagination75
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2012, 22:28

Hoi, het is de bedoeling dat ik met familie naar Hotel Cheyenne ga. De opa en oma zijn op doorreis met de camper. Kunnen ze die bij het hotel parkeren? Ze verblijven de dagen in Disney ook in het hotel, niet in de camper.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

imagination75 schreefCOLONHoi, het is de bedoeling dat ik met familie naar Hotel Cheyenne ga. De opa en oma zijn op doorreis met de camper. Kunnen ze die bij het hotel parkeren? Ze verblijven de dagen in Disney ook in het hotel, niet in de camper.
Als ze niet in de camper gaan slapen denk ik dat het geen probleem moet zijn
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De laatste keer dat ik er was stond er ook een camper geparkeerd op de parkeerplaats van Cheyenne. Hij stond een beetje vreemd geparkeerd over drie invalidenparkeerplaatsen, maar hij stond er wel.
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Waar liggen de Texas rooms naast het hoofdgebouw?
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De Texaskamers zijn alle gerenoveerde kamers. Dus uiteindelijk zijn ze dat allemaal. Ze renoveren vanaf de slagboom steeds verder naar achteren. Momenteel zijn ze voorbij het hoofdgebouw bezig (dus over de helft).
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Disney's hotel Cheyenne gaat de laatste fase van de vernieuwing in, 860 van de 1000 kamers zijn al vernieuwd... meer info over dit hotel: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 05b934.jpg[/img]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

In mijn ogen één van de twee beste en rustige hotels van Disney voor mij persoonlijk :sorc:
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Ik heb net 3 nachtjes in hotel Cheyenne geboekt voor 31 juli-3 augustus. Wat kijk ik al uit naar een Starbucks ontbijtje :lol: 8-) :yes:
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ik heb gewoon en zoals ik altijd al gedaan heb bij een meerdaags verblijf het "halfboard +" erbij geboekt, dus met het ontbijt inbegrepen.
Heeft er iemand misschien meer info en/of foto's over het nieuwe ontbijt en is dit op de normale plaats of ergens elders? :sorc:
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2016, 19:40

Weet iemand of er op de kamers een waterkoker aanwezig is?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Brigges schreefCOLONWeet iemand of er op de kamers een waterkoker aanwezig is?
Niet altijd dacht ik, je kan er wel eentje lenen bij de receptie

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2016, 19:40

Dank je. Dan neem ik voor de zekerheid zelf een waterkoker mee
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar