Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Stitch87
Member
Member

Mijn man kreeg vorige week bbq tools met houten handvat die de kindjes in de klas hebben afgeschuurd en geschilderd. Grappig detail, we hebben geen bbq en doen het dus nooit :p.
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Mijn man kreeg vorige week bbq tools met houten handvat die de kindjes in de klas hebben afgeschuurd en geschilderd. Grappig detail, we hebben geen bbq en doen het dus nooit :p.
nja ik ken dat! m'n broer kreeg van zijn dochtertje een versiert kistje met daarin een flesje jupiler (bier), maar m'n broer lust helemaal geen bier. waarschijnlijk zullen ze daar dan ook weinig moslim kindjes in de klas hebben!
:P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Stitch87
Member
Member

Hahaha :p. Mijn man zou daar ook niets mee zijn, lust geen alcohol :D. Ben wel benieuwd naar de pinata's :)
Japperboy
Moderator
Moderator

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze had ik met mijn klas gemaakt voor vaderdag: papier-mache afgewerkt met verf en crepe-papier en nadien gevuld met wat mars,twix, bounty, snicker en goedkoper snoepgoed

had ze misschien nog cd moeten meegeven met typisch mexicaans liedje

Heb niet meer kunnen horen wat de vaders ervan vonden aangezien ik hier nu thuis lig met m'n knie :? hoop dat ze t leuk vonden :P iets dat je kapot mag slaan is toch altijd leuk he :D

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Stitch87
Member
Member

Ohnee ja, waren ze dan op tijd af? Welk leerjaar sta je? 3de zeker? Denk dat mijn man dat heel leuk zou vinden (ik ook, haha) :D. En er zouden er nog meesmullen van het lekkers ;)
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Ohnee ja, waren ze dan op tijd af? Welk leerjaar sta je? 3de zeker? Denk dat mijn man dat heel leuk zou vinden (ik ook, haha) :D. En er zouden er nog meesmullen van het lekkers ;)
Heb 3 weken er aan gewerkt, elke woensdag een blok van 100 minuten.
K schrok ervan dat het uitknippen van de vorm heel lang had geduurd,
maar na het knippen,isomoplaten tussen de 2 vormen te steken en het omwikkelen met kranten. ging het verven veel sneller. Ik sta in het 4de leerjaar en ja ik had voor mezelf misschien ook eentje moeten maken, één met logo van café mickey voor grote opdracht van mister verkiezing (maar ja nu te laat)

Stitch87
Member
Member

Hahahaha :D. Ergens wel spijtig dan van het vele en harde werk dat het kapot geslagen wordt ;)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Ideaal weertje voor een Pineapple Whip #summer #dlp Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Karinliam
Member
Member

OOOhhh jaloers! ;-) Nog maar een dikke maand en dan mogen wij eindelijk na 3 jaar ook weer :-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Afbeelding

Disney galgje wie helpt Melissa?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Angel007
Member
Member

Pocahontas
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Correct

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
Stitch87 schreef:Ohnee ja, waren ze dan op tijd af? Welk leerjaar sta je? 3de zeker? Denk dat mijn man dat heel leuk zou vinden (ik ook, haha) :D. En er zouden er nog meesmullen van het lekkers ;)
Heb 3 weken er aan gewerkt, elke woensdag een blok van 100 minuten.
K schrok ervan dat het uitknippen van de vorm heel lang had geduurd,
maar na het knippen,isomoplaten tussen de 2 vormen te steken en het omwikkelen met kranten. ging het verven veel sneller. Ik sta in het 4de leerjaar en ja ik had voor mezelf misschien ook eentje moeten maken, één met logo van café mickey voor grote opdracht van mister verkiezing (maar ja nu te laat)
Zo leuk! Maar maa had je we 1 van papiermaché op een ballon moeten maken. Dat heb ik eens voor Melissa gemaakt. Van olaf uiteraard. ;)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Lekker spelen met de instax share. :) beste aanschaf tot nog toe.

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Is dat soort van polaroid camera? Heel leuk, die omranding van Winnie de poeh vind ik super

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”