Top 10 Bucketlist voor Disneyland PARIS!!

Alles over het Disneyland Park.
Japperboy
Moderator
Moderator

Onlangs zag ik een video van Fresh Baked over een top 10 van dingen die je moet gedaan hebben in Disneyland CA (een bucketlist). Opmerkelijk hebben ze het niet over welke rides of shows je zeker gedaan moet hebben, maar over een beleving in Disneyland: rope-drop meemaken, Lilly bell-wagon, BTM tijdens vuurwerk, Ontbijt met Disney - Figuren, ...

En ja ik weet het,ik plaatste dit topic binnen Disneyland- Paris en niet Disneyland CA om de simpele reden dat ik benieuwd ben naar wat op jullie bucket list staat in Disneyland Paris. Nogmaals het gaat niet zozeer over een specifieke attractie doen, maar over hoe je Disney wil beleven en wat je zeker eens gedaan wil hebben. Je kan misschien de dingen die je al gedaan hebt afchecken met een ' :sorc: '

Dit is voorlopig mijn Bucket-list
1) een ontbijt of diner met Disney-figuren
2) Geen rides, maar enkel genieten van Walktrough-attractions, shows en thema's ( :sorc: met uitzondering van 2 attracties)
3) ooit Disney-run (na lang trainen) mee te lopen
4) Voor de 25ste, 30ste, 35ste, 40ste verjaardag steeds op 12 april aanwezig zijn voor een fantastische ervaring. ( :sorc: toch voor 25ste al)
5) een Vip-tour of gewone standaard tour nemen in Disneyland Paris
6) ooit eens verblijven in het Disney-hotel, en dan nog het liefst the castle club
7) Buffalo Bill Wild West show (Dit omdat de sfeer zo ontzettend leuk is, gezellig eten en drinken en het opzwepende karakter wanneer je aangemoedigd wordt om voor jouw team te supporteren.) :sorc:
8) weet niet of dit nog zo zal zijn nu TWDC alle aandelen heeft opgekocht, maar ooit eens in Disneyland zijn wanneer de Arabische prins er is. Toe hij nog grote aandeelhouder was, kwamen er verscheidene zeldzame personages buiten wanneer hij in het park was.
9) (ik ben echt mijn hersenen aan het pijnigen voor er toch 10 te hebben) Tony baxter of een andere imagineer als gast-spreker hebben???
10) een event in Disneyland Paris met Café Mickey :P

voila dat zijn er 10. Deze 10 dingen zijn in willekeurige volgorde. ben benieuwd naar jullie top 10 of top 5
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
olafLover
Moderator
Moderator

Ga denk ik niet tot de 10 komen ;) Maar de leukste dingen die ik heb gedaan:

1) Brunch bij Inventions
2) Lunch (of diner) bij Auberge de Cendrillon
3) In een kwartier alle character meeten tijdens de extra magic hours in Studio's
4) Een foto hebben van mijn vriend die Mickey knuffelt (hij heeft niets met characters, maar na goed op hem inpraten dat ik 1 foto van ons samen bij Meet Mickey wilde ging hij toch mee en door de lieve kindjes voor ons gaf hij hem zelfs een knuffel (ook omdat Mickey aandrong) en de fotopas fotograaf wist het vast te leggen!)
5) Overnachten in de bruidssuite van Sequoia Lodge
6) Met 5 vrienden in een dag alle (snelle) attracties van beide parken doen (geholpen door de invalide kaart van een van de vrienden)
7) Op Tijgetje en Ijoor samen op de foto (is 3 keer gebeurd ;)0
8) Handtekeningen verzamelen in mijn fotoboek met alle foto's van het jaar dat ik een jaarkaart had (erg leuke reacties van characters en CM's)

Hmmm, kom toch wel ver, nu wil ik ook voor de 10 gaan...

9) BTM in het donker
10) De enige die me nog niet gelukt is, een solo dag in het park!
Japperboy
Moderator
Moderator

olafLover schreef:Ga denk ik niet tot de 10 komen ;) Maar de leukste dingen die ik heb gedaan:

1) Brunch bij Inventions
3) In een kwartier alle character meeten tijdens de extra magic hours in Studio's
4) Een foto hebben van mijn vriend die Mickey knuffelt (hij heeft niets met characters, maar na goed op hem inpraten dat ik 1 foto van ons samen bij Meet Mickey wilde ging hij toch mee en door de lieve kindjes voor ons gaf hij hem zelfs een knuffel (ook omdat Mickey aandrong) en de fotopas fotograaf wist het vast te leggen!)
5) Overnachten in de bruidssuite van Sequoia Lodge
6) Met 5 vrienden in een dag alle (snelle) attracties van beide parken doen (geholpen door de invalide kaart van een van de vrienden)
7) Op Tijgetje en Ijoor samen op de foto (is 3 keer gebeurd ;)0
8) Handtekeningen verzamelen in mijn fotoboek met alle foto's van het jaar dat ik een jaarkaart had (erg leuke reacties van characters en CM's)

Hmmm, kom toch wel ver, nu wil ik ook voor de 10 gaan...

9) BTM in het donker
10) De enige die me nog niet gelukt is, een solo dag in het park!
nummer 2 en 3 zou ik ook super graag eens willen doen :D nummer 10 ga ik binnenkort doen! ben heel erg benieuwd hoe die ervaring gaat zijn, zonder dat je iemand hebt om tegen te spreken.
ga je voor nummer 9 tijdens illuminations, om ook glimp van vuurwerk mee te pikken?

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
olafLover
Moderator
Moderator

Ja, we hadden dat wel een beetje als bonus, maar gewoon in het donker is btm gewoon al zo sfeervol!
2 moet je gewoon (ruim op tijd;)) reserveren en doen! Is zo leuk! Ik had ook echt geluk, had Belle en haar prins, daar hoopte ik het meest op!

Voor 3 moet je wat geluk hebben, daarom ook de opmerking erbij dat het in studio's was, hier staan ze veel minder opvallend, moest dus wel even zoeken, maar er was nergens een rij! (Helaas ook alleen bij Mickey en Minnie een fotograaf en de andere stonden op erg donkere plekken, maar de ervaring pakt niemand me meer af!)
olafLover
Moderator
Moderator

Hmmm, ga toch 2 en 7 vervangen omdat ik net betere bedacht ;)
2) vast zitten in een achtbaan, in ons geval space mountain, had het graag een keer bij btm gehad ;)
7) als eerste en hele tijd als enige in frontierlamd. De hoofdpoort ging te laat open en we stonden maar met 3 bij de zijingang, heb dus een foto helemaal alleen in frontierland (en stond toen vooraan in de rij voor tiana)
Japperboy
Moderator
Moderator

olafLover schreef:Hmmm, ga toch 2 en 7 vervangen omdat ik net betere bedacht ;)
2) vast zitten in een achtbaan, in ons geval space mountain, had het graag een keer bij btm gehad ;)
7) als eerste en hele tijd als enige in frontierlamd. De hoofdpoort ging te laat open en we stonden maar met 3 bij de zijingang, heb dus een foto helemaal alleen in frontierland (en stond toen vooraan in de rij voor tiana)
Misschien doe ik auberge eens als Seppe iets ouder is en hij alle prinsessen kent: tot nu toe enkel Assepoester en Belle en het beest al gezien van prinsessen-films. Hij is nog maar 2jaar, dus hij heeft nog alle tijd :lol:
:lol: weet je, btm is zo vaak defect, ik dacht het zelfde! :D k zei tegen mn vrouw: ooh waren wij het maar die daar.nu in zaten? Mn vrouw keek me toen heel raar aan :P we zijn wel al eens geëvacueerd geweest in snowwhite, is ook wel tof om te mogen stappen langs de 7 dwergen :lol:

Mouseketeer
Member
Member

M'n bucket list is nog maar erg kort, want ik heb inmiddels zo goed als alles al gedaan haha!

* Human Beast ontmoeten
* Panoramagique
Afbeelding
Karinliam
Member
Member

1. Naar DLP in de kerstperiode (wie weet dit jaar een keer)
2. Eten met Disneyfiguren :sorc:
3. Slapen in het Disneyland hotel
4. :sorc: Disney Electrical parade zien :sorc: (in 1992...kwam die toch maar terug...dream on ;-) )
5. Met ons gezin naar Buffalo Bill's Wilde West show
6. Bezitter zijn van een jaarkaart :sorc:
7. Ratatouille doen met ons gezin (zelf al gedaan, de rest nog niet ;-) )
8. Dineren in Walt's
9. BTM in het donker
10. Op een avond gewoon door het park slenteren en genieten van al het moois zonder iets te 'moeten'. :sorc:
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Tess81
Member
Member

Dit is voorlopig mijn Bucket-list
1) Brunch bij Inventions
3) In het Disneyland hotel verblijven
4) Op een jubileum verjaardag aanwezig zijn
5) een tour nemen in Disneyland Paris
6) Kerst seizoen ga ik dit jaar meemaken, maar Halloween staat nog op mn lijstje
7) Buffalo Bill Wild West show bijwonen
8) ?
9) ?
10) ?
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Laura
Member
Member

Wat een leuk topic! Zo kan ik ook nog ideetjes opdoen! ;)

In willekeurige volgorde, en :sorc: betekend dat ik dit al heb gedaan!

1. runDisney meemaken in Parijs :sorc:
2. Golden Forrest kamer in hotel Sequoia Lodge
3. Inventions brunch :sorc: (1x en nooit meer :roll: )
4. Jaarkaart bezitten :sorc:
5. Halloween Soiree meemaken
6. Mijn verjaardag vier in DLP (ik ben in augustus jarig, we vermijden altijd de zomermaanden...)
7. Elvis Stitch ontmoeten :sorc:
8. BTM in het donker :sorc: (beetje een must do elke trip :) )
9. Oud & Nieuw meemaken in Disney (ben alleen beetje bang dat het tegen zal vallen)
10. Een tour nemen (beetje spijt dat ik het nooit het gedaan toen de prijzen nog €25 waren...)
11. (a) In hotel New York verblijven!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
D-Tekenaar
Member
Member

Mmmm dan zal ik ook maar snel 1 doen :) Ik ga niet nummeren ... want ik wil alles even graag doen !!!

Op de foto met The Beast ( beest versie)

Mijn huwelijks aanzoek doen in DLP

Alle characters ontmoeten

Mijn verjaardag of die van iemand die ik heel graag heb vieren in dlp

Fantasmic in Dlp zien

Een character begeleiden

Backstage gaan bij de parade of bij een show

Halloween soiree doen

Bob Iger ontmoeten

Alle rides doen die ik nog niet kon doen door mijn handicap

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stitch87
Member
Member

Ook een poging doen. Ga wel veel afspieken van de anderen ;)
Willekeurige volgorde.

1. Ontbijt/buffet met de figuren
2. Jaarkaart bezitten :sorc:
3. De rondleiding doen
4. BTM in het donker :sorc: (tip: herfst/wintermaanden is het snel donker)
5. Helemaal alleen in space mountain (op mijn man na) :sorc: (dank u EMH!). De andere attracties mogen ook ;)
6. Geen wachtrijen (keep on dreaming of ik moet de rijkste mens van de wereld worden, en dan meteen helemaal blut ;) )
7. Halloween soiree
8. In het Disneyhotel overnachten, helemaal in het midden met zicht op het kasteel
9. Op hotel in Sequai Lodge (Golden Forrest) en het buffet doen
10. De lichtjesparade en alle vroegere parades nog eens live meemaken
11. Oeps :p. Panoramagique
12. Als we dan toch bezig zijn, minstens 1 nacht in elk hotel
Japperboy
Moderator
Moderator

Wat een leuke bucketlists, enkel jammer dat sommige zaken voorlopig dromen zullen moeten blijven. Oh wat zou ik ook zo graag een avond parade of fantasmic hebben in het park

MagieDeDisney
Member
Member

In een eerder tripreport had ik een mini bucket list gemaakt waarvan veel nog steeds nog gedaan moeten worden:

1. Suikerspin eten in het park
2. Eten bij Annette's Diner
3. Tour doen (jammer genoeg dubbel zo duur geworden)
4. Alle attracties doen (Ik mis alleen nog Snow White, wat Main Street voertuigen en Nautilus)
5. Panoramagique

Wat nieuwe:
6. Eten bij Bistrot Chez Remy
7. Als enige in een It's A Small World boot
8. Als enige in een Tower of Terror lift
9. Rapunzel meeten
10. Alle papieren Fastpasses verzamelen (Heb een stapel van BLLB maar niks van de andere oeps!)

1, 2, 4, 7 en 10 hopelijk voltooien bij mijn volgende trip! Als ik veel geld overheb, (moet dan echt veel zijn) kan ik 3, 5 en 6 ook doen. :)
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
NickySacred
Member
Member

Ik heb besloten om mijn bucket list op te stellen aan de hand van dingen ik nog niet heb verwezenlijkt tot op heden, en hopelijk de komende jaren kan komen afvinken.

1. Een verblijf in alle Disney Hotel's (2/6 Santa Fé, Sequoia Lodge, Disneyland Hotel geboekt voor Oktober)
2. Infinity Abonnement bezitten en parade's & shows op gereserveerde plaatsen bekijken (heb nu Dream)
3. Rapunzel & Flynn samen ontmoeten 6/07/2017 CHECK
4. Verloven of Trouwen (maybe beiden) in Disneyland Parijs
5. Aanwezig zijn op 12 April voor de 30ste Verjaardag van Disneyland Parijs (kon er dit jaar met veel pijn in het hart niet bij zijn)
6. Halloween Soireé beleven
7. Kerst & Nieuwjaar er vieren, liefst wel apart denk dit anders een dure grap is.
8. De eerste solden dag aanwezig zijn
9. Alle Restaurants in de Parken & Disney Village uitproberen
10. Voor Disneyland Parijs werken (ik weet niet of dit er ooit van gaat komen) maar mijn grote droom is om er als character te werken :)
Laatst gewijzigd door NickySacred op 10 jul 2017, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”