En ja ik weet het,ik plaatste dit topic binnen Disneyland- Paris en niet Disneyland CA om de simpele reden dat ik benieuwd ben naar wat op jullie bucket list staat in Disneyland Paris. Nogmaals het gaat niet zozeer over een specifieke attractie doen, maar over hoe je Disney wil beleven en wat je zeker eens gedaan wil hebben. Je kan misschien de dingen die je al gedaan hebt afchecken met een '
Dit is voorlopig mijn Bucket-list
1) een ontbijt of diner met Disney-figuren
2) Geen rides, maar enkel genieten van Walktrough-attractions, shows en thema's (
3) ooit Disney-run (na lang trainen) mee te lopen
4) Voor de 25ste, 30ste, 35ste, 40ste verjaardag steeds op 12 april aanwezig zijn voor een fantastische ervaring. (
5) een Vip-tour of gewone standaard tour nemen in Disneyland Paris
6) ooit eens verblijven in het Disney-hotel, en dan nog het liefst the castle club
7) Buffalo Bill Wild West show (Dit omdat de sfeer zo ontzettend leuk is, gezellig eten en drinken en het opzwepende karakter wanneer je aangemoedigd wordt om voor jouw team te supporteren.)
8) weet niet of dit nog zo zal zijn nu TWDC alle aandelen heeft opgekocht, maar ooit eens in Disneyland zijn wanneer de Arabische prins er is. Toe hij nog grote aandeelhouder was, kwamen er verscheidene zeldzame personages buiten wanneer hij in het park was.
9) (ik ben echt mijn hersenen aan het pijnigen voor er toch 10 te hebben) Tony baxter of een andere imagineer als gast-spreker hebben???
10) een event in Disneyland Paris met Café Mickey
voila dat zijn er 10. Deze 10 dingen zijn in willekeurige volgorde. ben benieuwd naar jullie top 10 of top 5