Magical Moments Festival

driesko69
Member
Member

Vandaag de dance express twee keer gezien, en zoals ik al zei, behalve de kinderen en hun ouders is dit fantastisch.
De choreografe die zoals steeds bij een nieuwe show meekijkt in het begin werd door de dansers duidelijk gemaakt dat dit niet werkt.
De choreos zijn heel goed, alleen de kinderen en vooral hun ouders zijn superstorend. Ze leek daar toch mee in te stemmen dat het op niets lijkt zo.

Ik vermoed dat er ook hier, net als bij de parade, wel snel verandering zal komen, en we toch de fantastische show kunnen zien zonder storende elementen
Sommige dansjes konden ze gewoon niet doen omdat er teveel kinderen en ouders waren.
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Dragy @ ma apr 04, 2011 12:48 pm schreef:Gio poste net op Facebook dat Zazoo en Kaa al terug verwijderd zijn. Waarschijnlijk is dit omdat het officieel maar op 6 april begint.
Volgens Characters Photos Blog zijn ze nog steeds weg :o
Afbeelding

Afbeelding
Ulti
Member
Member

Er wordt voor een veiligere oplossing/aanpassing gezocht..
driesko69
Member
Member

Heb hem nu gezien, en vind hem best wel leuk om te zien.
Hij is inderdaad niet zo goed als die van vorig jaar, maar dat was te verwachten.

Vind ook dat hij er op video minder goed uitziet dan in het echt.

Enkel het feit dat de genie een face character is stoort me mateloos. De proporties van zijn hoofd/kostuum kloppen niet.
Bij elke performance komt zijn hoofdmasker los. Gisteren kon hij niet met de rest terug backstage omdat hij eerst moest bijgeschminkt worden.
Graag snel terug de oude genie aub :-)

Voor de rest, het is wennen. Bij het begin van NGF bleef iedereen ook alleen maar negatieve kritiek spuien, en eens de meeste het in real gezien hadden werd iedereen er verliefd op.
Dit is gewoon pure disney magie, en hoe meer ik de show zie, hoe beter ik hem vind :-)
kjellzoe
Member
Member

ik vond de disney dance epress super leuk . leuke muziek die in je hoofd blijft hangen achteraf .
en zeer mooie dansjes erbij .
dat ze enkele kinderen erbij betrekken vind ik leuk . hoort ook een beetje bij de magie van disney vind ik . maar de ouders die er zich dan tussenin begeven :duh: .
kjellzoe
Member
Member

mijn kindjes zijn vorige week daar ook op tam tam les geweest .
ze vonden het allebei een zeer leuke ervaring .
het was niet storend vond ikzelf . wij hebben er vooraf ook lekker gegeten en iets gedronken . en nadien zijn mijn kindjes pas gaan meedoen .
Aaron
Member
Member

Ulti @ do apr 07, 2011 11:50 pm schreef:Er wordt voor een veiligere oplossing/aanpassing gezocht..
Wat was er niet veilig aan dan?
Is toch gewoon een kwestie van in de grond verankeren?
Disney Safety slaat echt door af en toe....
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
driesko69
Member
Member

Aaron @ vr 08 apr, 2011 21:27 schreef:
Ulti @ do apr 07, 2011 11:50 pm schreef:Er wordt voor een veiligere oplossing/aanpassing gezocht..
Mensen wilden niet voor maar, uhm, achter de fotolocatie gaan staan, of op de tak van de boom ofzo.
Sommige mensen zijn echt niet te schatten.
driesko69
Member
Member

Vandaag weer hetzelfde als gisteren, maar deze keer twee choregrafen die naar elkaar keken en samen nee knikten :-)

Voor de rest vind ik hem heel super, het deuntje zit al de ganse dag in mijn hoofd :-)
Ulti
Member
Member

driesko69 @ vr 08 apr, 2011 20:38 schreef:
Aaron @ vr 08 apr, 2011 21:27 schreef:
Mensen wilden niet voor maar, uhm, achter de fotolocatie gaan staan, of op de tak van de boom ofzo.
Sommige mensen zijn echt niet te schatten.
Klopt inderdaad, het is niet zozeer dat de boom zelf niet veilig vast stond, maar de gasten (lees kinderen) probeerde erbij te komen door erheen te klimmen, en dat is iets minder veilig als ze er achter naar beneden kunnen vallen..
Maar idd wederom zouden mensen eens gewoon lekker normaal moeten doen!
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Magical Moments Launch: Adventureland Rhythms of the Jungle adds characters to tam-tams
Afbeelding
A staple of the park since the very beginning, Adventureland’s African Tam Tam music group just made some new friends — an orangutan, a bear, sometimes even a meerkat. This is Adventureland Rhythms of the Jungle, the new “moment” during the Disney Magical Moments Festival bringing life to a quiet corner of the land between Restaurant Hakuna Matata and Adventureland Bazaar.

The live music set has been turned into an extended character meet ‘n’ greet opportunity, with some fun play-along moments for children on the drums.
[youtube]VAcSghQi1gk&feature[/youtube]
The African Tam Tams have previously performed in front of the restaurant, but are now shifted around to the outside terrace on the left. Underneath a newly-added African thatched canopy, matching those around the nearby Café de la Brousse, colourful wooden signage and two permanent characters set the scene…
Afbeelding

Afbeelding
Static figures of Kaa from The Jungle Book and Zazu from The Lion King have been well integrated into the landscape. It’s unusual to see characters from two worlds collide like this in the parks, especially when their stories take place on two different continents.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rhythms of the Jungle is on the programme for 11:15 – 13:30 and 15:15 – 17:30. Will the added characters and interaction make you more likely to stop off and enjoy the Tam Tams in the African area of Adventureland?

Bron: DLRP Today

Vraag me nu alleen af wat er met Kaa en Zazou gedaan wordt? Vind ik in dit stuk niks over terug, ben benieuwd
Ulti
Member
Member

Wat een lieve Baloo :mrgreen: :wink:
lady
Member
Member

Zie er geweldig gezellig uit :thumbs:
driesko69
Member
Member

Ulti @ ma 11 apr, 2011 10:50 schreef:Wat een lieve Baloo :mrgreen: :wink: