Magical Moments Festival
Ik had ook gehoopt om dan de 3e fee ook nog op de foto te krijgen haha 
Is trouwens al bekend welke Disney koppels in de show zitten? Op de visuals mis ik namelijk Belle & Adam en Rapunzel & Flynn.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gaaf! Ben benieuwd!Fair @ wo 23 maart, 2011 19:55 schreef:ik zal je snel melden welke er in zitten Lars ga vanavond naar de Rehersals in park kijken.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
-
Prince Charming
De nightshift begon om 21.00u. Dan make-up, kleding, voorbereiden... Ze staan denk nu net op t podium... Tot 05.00u!Gert @ do maart 24, 2011 12:02 am schreef:En en en? :bleh:Fair @ wo maart 23, 2011 7:55 pm schreef:ik zal je snel melden welke er in zitten Lars ga vanavond naar de Rehersals in park kijken.
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor..
Nou het zijn de volgende koppels/figuren die je in de show ziet: Fairy Godmoter, Mickey, Genie, Merlin the Enchanter, Tiana and Naveen, Ariel en Eric, Belle en Adam, Rapunzel en Flynn, Cinderella en The Prince, Snow White en The Prince, Sleeping Beauty en Prince Philip, Aladdin en Jasmine. That's al. de prinssen en prinsessen dragen er mooie kostuums die vele van jullie vast mooi zullen vinden en herkenen zijn in deze show maar een paar echt hele nieuwe kostuums voor disneyland parijs. Veder heb ik de show niet echt gezien was veel rehersals zonder muziek nog en met muziek doen ze rond een uur om 3 vanacht ga vrijdag weer kijken dan is special event met als goed is alles wat we moeten kunnen verwachten vanaf 6 april.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
Verwacht asjeblieft niet teveel mensen.. de show gaat maar 15 minuten duren, waarvan 10 minuten alleen Mickey, Genie, Fairy Godmother en Merlin op het podium en 5 minuten de prinsessen.. Verder geen extra performers of dansers..
Het wordt eerder een ceremonie/happening om de dag mee af te sluiten dan een spectaculaire show als die we de afgelopen 2 jaar hebben mogen zien..
Het wordt eerder een ceremonie/happening om de dag mee af te sluiten dan een spectaculaire show als die we de afgelopen 2 jaar hebben mogen zien..
Zowiezo wordt het entertainment wat meer over het park verspreid (+ Tarzan vanaf 11 juni) zodat dat waarschijnlijk geen domper op de vreugde zal zijn. Ik blijf toch benieuwd! Zo'n kort showtje lijkt me ook gemakkelijker aanpasbaar in de halloween/kerstperiode, wat dan wel ook weer een voordeel is…
Characterphotoblog zal live foto's gaan posten op hun facebook account, dus houd het in de gaten vanavond 
http://www.facebook.com/#!/Charactersphotosblog
http://www.facebook.com/#!/Charactersphotosblog
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

Fotolocatie in Adventureland:

Bron: Matthew (twitter)

Bron: Matthew (twitter)
De trein is geheel overgeschildert in de zelfde kleuren. De show van de Dance Express was echt erg goed alleen jammer de mensen kunnen er niet makelijk bij dus weer iedereen in de planten staan. De Hub show viel voor mij erg tegen maar wist ik al wel beetje maar ja dit is gewoon omdat we 2 jaar met een erg grote hub show zijn verwent en dan is dit niks meer.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
Het is nu meer als de Street Party in WDW toch ?! Dus de mensen mogen meedansen ?! En dat gaat werken in Parijs ?!