Laatste aankopen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Lijkt me alsnog lastig ook voor zindelijke kindjes. Zo jammer want ik vind die verklede knulletjes ook zo schattig!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Amaris schreefCOLONLijkt me alsnog lastig ook voor zindelijke kindjes. Zo jammer want ik vind die verklede knulletjes ook zo schattig!
eens brief schrijven naar disneyland dat ze meer kledij voor kleine jongetjes moeten voorzien ;) helaas is dit in alle winkels zo (ook niet-disney winkels). Voor meisjes vind je duizend en één spullen en voor jongens een veel kleinere sectie qua kledij.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ow, ik dacht dat het apart was, maar het is gewoon aan 1 stuk? Hmmm, lijkt mij ook niet ideaal voor kleine kindjes nee.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458

Japperboy schreefCOLON
Amaris schreefCOLONLijkt me alsnog lastig ook voor zindelijke kindjes. Zo jammer want ik vind die verklede knulletjes ook zo schattig!
eens brief schrijven naar disneyland dat ze meer kledij voor kleine jongetjes moeten voorzien ;) helaas is dit in alle winkels zo (ook niet-disney winkels). Voor meisjes vind je duizend en één spullen en voor jongens een veel kleinere sectie qua kledij.

Ik weet het helaas :( maar misschien wel iets om terug te koppelen. Niet dat ze daar volgens mij iets mee doen, maar als je niets zegt gebeurt er zeker niets toch?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458

Mama van prinsesjes schreefCOLONOw, ik dacht dat het apart was, maar het is gewoon aan 1 stuk? Hmmm, lijkt mij ook niet ideaal voor kleine kindjes nee.

Niet alleen voor kleine kindjes... ik zou het voor mezelf ook niet makkelijk vinden op zo'n openbaar toilet ;)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Amaris schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONOw, ik dacht dat het apart was, maar het is gewoon aan 1 stuk? Hmmm, lijkt mij ook niet ideaal voor kleine kindjes nee.

Niet alleen voor kleine kindjes... ik zou het voor mezelf ook niet makkelijk vinden op zo'n openbaar toilet ;)

haha zijn jumpsuits dan niet in de mode :P ik weet nog dat ik de eerste keer dat m'n vrouw een jum suit aan had, ik even mee moest voor de deur van de wc om haar vlug te ontzippen en dan de kamer in te duwen :P vrouwen... ze doen zich toch wat aan!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Whahahaha, mijn moeder snapt er niks van dat de meiden het fijn vinden te slapen in een onsie. Maar jumpsuits, daar pas ik nu wel mee op dat ik er 1 koop die je voor open kunt maken en niet van achter. Daar had Melissa zich eens goed in vergist.

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik had aks jonge tiener al onsies om in te slapen. Mijn moeder maakte ze voor me. Ligt echt heerlijk, maar als je ziek bent is het op de wc wel wat minder ja ;). Vond het echt heel grappig toen ze "in" werden en je ze overal kon kopen
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Als kind hadden mijn zus en ik ene gekregen van oma met aarbeien op. Vond die ook megaleuk en voor 1x ook leuk om de jongste te zijn zodat ik die van mijn zus ook nog kon dragen :P. Was met knopen vanvoor en ene voor in de zomer (korte pijpen en mouwen). In de winter is het mij toch wat te kou in een onsie. Brrr als je naar de wc moet :P
dannycnl
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2017, 07:18

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar weet iemand van jullie of er nog spullen en kleding te koop zijn van Stampertje van Disney baby?
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Stitch87 schreefCOLONAls kind hadden mijn zus en ik ene gekregen van oma met aarbeien op. Vond die ook megaleuk en voor 1x ook leuk om de jongste te zijn zodat ik die van mijn zus ook nog kon dragen :P. Was met knopen vanvoor en ene voor in de zomer (korte pijpen en mouwen). In de winter is het mij toch wat te kou in een onsie. Brrr als je naar de wc moet :P
De onesie van mijn dochter heeft een strategische rits aan de billen :D ze heeft hem wel nog nooit zo gebruikt, ze durft niet denk ik :p
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

MissMetal schreefCOLON De onesie van mijn dochter heeft een strategische rits aan de billen :D ze heeft hem wel nog nooit zo gebruikt, ze durft niet denk ik :p
Haha,ze is niet de enige die niet zou durven ;)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Een strategische rits op de billen. Hahaha, zou het idd ook niet zo snel gebruiken. ;)

Hier de Primark leeggekocht. Die minnie en zeemeermin shirtjes, de beauty and the beast sloffen en minnie mouse tasje moesten echt mee... want... ehhh, dat hadden we nog niet, in die uitvoering dan...

Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

de dvd van Vaiana :sorc:

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Mama van prinsesjes schreefCOLONEen strategische rits op de billen. Hahaha, zou het idd ook niet zo snel gebruiken. ;)

Hier de Primark leeggekocht. Die minnie en zeemeermin shirtjes, de beauty and the beast sloffen en minnie mouse tasje moesten echt mee... want... ehhh, dat hadden we nog niet, in die uitvoering dan...

In de h&m is een deeltje mickey collectie bij de volwassenen, wij hebben daar onze slag geslaan :D
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar