Laatste aankopen
eens brief schrijven naar disneyland dat ze meer kledij voor kleine jongetjes moeten voorzienAmaris schreefCOLONLijkt me alsnog lastig ook voor zindelijke kindjes. Zo jammer want ik vind die verklede knulletjes ook zo schattig!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Ow, ik dacht dat het apart was, maar het is gewoon aan 1 stuk? Hmmm, lijkt mij ook niet ideaal voor kleine kindjes nee.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Japperboy schreefCOLONeens brief schrijven naar disneyland dat ze meer kledij voor kleine jongetjes moeten voorzienAmaris schreefCOLONLijkt me alsnog lastig ook voor zindelijke kindjes. Zo jammer want ik vind die verklede knulletjes ook zo schattig!helaas is dit in alle winkels zo (ook niet-disney winkels). Voor meisjes vind je duizend en één spullen en voor jongens een veel kleinere sectie qua kledij.
Ik weet het helaas
Niet alleen voor kleine kindjes... ik zou het voor mezelf ook niet makkelijk vinden op zo'n openbaar toiletMama van prinsesjes schreefCOLONOw, ik dacht dat het apart was, maar het is gewoon aan 1 stuk? Hmmm, lijkt mij ook niet ideaal voor kleine kindjes nee.
Amaris schreefCOLONNiet alleen voor kleine kindjes... ik zou het voor mezelf ook niet makkelijk vinden op zo'n openbaar toiletMama van prinsesjes schreefCOLONOw, ik dacht dat het apart was, maar het is gewoon aan 1 stuk? Hmmm, lijkt mij ook niet ideaal voor kleine kindjes nee.
haha zijn jumpsuits dan niet in de mode
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Whahahaha, mijn moeder snapt er niks van dat de meiden het fijn vinden te slapen in een onsie. Maar jumpsuits, daar pas ik nu wel mee op dat ik er 1 koop die je voor open kunt maken en niet van achter. Daar had Melissa zich eens goed in vergist.
Ik had aks jonge tiener al onsies om in te slapen. Mijn moeder maakte ze voor me. Ligt echt heerlijk, maar als je ziek bent is het op de wc wel wat minder ja
. Vond het echt heel grappig toen ze "in" werden en je ze overal kon kopen
Als kind hadden mijn zus en ik ene gekregen van oma met aarbeien op. Vond die ook megaleuk en voor 1x ook leuk om de jongste te zijn zodat ik die van mijn zus ook nog kon dragen
. Was met knopen vanvoor en ene voor in de zomer (korte pijpen en mouwen). In de winter is het mij toch wat te kou in een onsie. Brrr als je naar de wc moet 
De onesie van mijn dochter heeft een strategische rits aan de billenStitch87 schreefCOLONAls kind hadden mijn zus en ik ene gekregen van oma met aarbeien op. Vond die ook megaleuk en voor 1x ook leuk om de jongste te zijn zodat ik die van mijn zus ook nog kon dragen. Was met knopen vanvoor en ene voor in de zomer (korte pijpen en mouwen). In de winter is het mij toch wat te kou in een onsie. Brrr als je naar de wc moet

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Een strategische rits op de billen. Hahaha, zou het idd ook niet zo snel gebruiken. 
Hier de Primark leeggekocht. Die minnie en zeemeermin shirtjes, de beauty and the beast sloffen en minnie mouse tasje moesten echt mee... want... ehhh, dat hadden we nog niet, in die uitvoering dan...
Hier de Primark leeggekocht. Die minnie en zeemeermin shirtjes, de beauty and the beast sloffen en minnie mouse tasje moesten echt mee... want... ehhh, dat hadden we nog niet, in die uitvoering dan...
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
de dvd van Vaiana 
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
In de h&m is een deeltje mickey collectie bij de volwassenen, wij hebben daar onze slag geslaanMama van prinsesjes schreefCOLONEen strategische rits op de billen. Hahaha, zou het idd ook niet zo snel gebruiken.