Ervaringen evacuaties
Ik ben de week na de aanslagen in Parijs naar Disney geweest en toen bedacht ik me ook dat dat wel de gevaarlijkste plek is. In het park geloof ik wel in de zichtbare en onzichtbare beveiliging, maar het stuk tussen de parkeerplaats en de controle... ik zorg dat ik er niet rond hang, en als je dan bedenkt hoe kort je er eik bent is de kans, stel dat er iets gebeurd, het precies is als jij er langs loopt ook wel erg klein
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Jammer dat die mensen met slechte bedoelingen het plezier afnemen van normale mensen!
Ervoor thuis blijven zou ik zeker niet doen, je kan eender waar war tegenkomen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ervoor thuis blijven zou ik zeker niet doen, je kan eender waar war tegenkomen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
En ja hoor D-tekenaar moest de pinoccio ride slopen , dus we zijn net geëvacueerd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Ik heb het meegemaakt bij It's a small world.
CM waren heel snel bij ons om te vertellen wat er aan de hand was.
Een ander ging het water in om bootjes te duwen naar kanten waar we konden lopen.
Ik had de oranje kaart, en de CM zei gelijk dat alles OK zou zijn,mij er eerst uit zouden laten enzo. Dus dat was op zich wel fijn!
We liepen langs het decor naar buiten naar de achterkant van het gebouw, en liepen zo een stukje backstage, maar ik weet niet meer langs welke kant we weer het park in kwamen.
CM waren heel snel bij ons om te vertellen wat er aan de hand was.
Een ander ging het water in om bootjes te duwen naar kanten waar we konden lopen.
Ik had de oranje kaart, en de CM zei gelijk dat alles OK zou zijn,mij er eerst uit zouden laten enzo. Dus dat was op zich wel fijn!
We liepen langs het decor naar buiten naar de achterkant van het gebouw, en liepen zo een stukje backstage, maar ik weet niet meer langs welke kant we weer het park in kwamen.
Bij tot is er een backstage tour die je kan boekenMinoKB schreefCOLONZou wel graag eens backstage gaan bij verschillende attractiescrush, tower, hyper space mountain, maar die kans is nogal
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
http://www.disneylandparis.co.uk/tours/ ... rror-tour/
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
Is dat backstage? Iemand heeft mij verteld dat dit niet backstage is, maar enkel een hele uitgebreide uitleg over het verhaal van de Tower.disneyzot schreefCOLONBij tot is er een backstage tour die je kan boekenMinoKB schreefCOLONZou wel graag eens backstage gaan bij verschillende attractiescrush, tower, hyper space mountain, maar die kans is nogal
Ik zou 40 euro dan wel veel geld vinden voor een gewone publieke ruimte tour met het gehele verhaal , je mag zelfs geen ritje doen. Dat is ontchoogelendMinoKB schreefCOLONIs dat backstage? Iemand heeft mij verteld dat dit niet backstage is, maar enkel een hele uitgebreide uitleg over het verhaal van de Tower.disneyzot schreefCOLONBij tot is er een backstage tour die je kan boekenMinoKB schreefCOLONZou wel graag eens backstage gaan bij verschillende attractiescrush, tower, hyper space mountain, maar die kans is nogal
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 

crush, tower, hyper space mountain, maar die kans is nogal