Magical Moments Festival

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Jammer dat ze de streetparty muziek van wdw niet gebruiken voor de aankomst en het vertrek van de trein :(
98x DLRP
2x WDW
Jens
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2009, 18:08

Ondertussen hebben ze ook de filmpjes van de hub show online gezet:

Ik weet niet goed wat te denken. Op het eerste gezicht heb ik wel een aantal keren een "huh?" gezicht getrokken bij bepaalde scènes, maar dat kan gewoon zijn door de korte stukjes film waardoor de verhaallijn onduidelijk wordt ;) Ik begrijp bijvoorbeeld niet goed waarom ze ineens rapunzel en flynn aankondigen alsof iedereen naar hun komst uitgekeken heeft en het heel wat is, of mis ik iets in het verhaal? Natuurlijk wel leuk dat ze er ook bij zijn! Maar wat is uiteindelijk het verhaal van de show en wat is het doel van Mickey? Gewoon een beetje toveren?

Verder worden sommige scènes muzikaal wel enorm uitgerokken vind ik, maarja, ze moeten wel wat rekken he, anders was ie nog korter ;) Ik wil 'm alleszins eens in 't echt zien om er echt een uitgesproken mening over te kunnen geven…

Dance express lijkt me wel leuk, maar die stem van Minnie… verschrikkelijk. Kostuums zijn echt retro! :D Nu maar hopen dat het dansen werkt in Parijs (looking at Mickey's Magical Party).
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Wat een leuke outfits !! Vind de muziek een beetje jammer, dat is van Hairspray toch? Ik had op Street Party muziek gehoopt :P

Hier nog een foto van de trein..
Afbeelding
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147

Jens @ za maart 26, 2011 12:50 am schreefCOLONOndertussen hebben ze ook de filmpjes van
Ik weet niet goed wat te denken. Op het eerste gezicht heb ik wel een aantal keren een "huh?" gezicht getrokken bij bepaalde scènes, maar dat kan gewoon zijn door de korte stukjes film waardoor de verhaallijn onduidelijk wordt ;) Ik begrijp bijvoorbeeld niet goed waarom ze ineens rapunzel en flynn aankondigen alsof iedereen naar hun komst uitgekeken heeft en het heel wat is, of mis ik iets in het verhaal? Natuurlijk wel leuk dat ze er ook bij zijn! Maar wat is uiteindelijk het verhaal van de show en wat is het doel van Mickey? Gewoon een beetje toveren?

Verder worden sommige scènes muzikaal wel enorm uitgerokken vind ik, maarja, ze moeten wel wat rekken he, anders was ie nog korter ;) Ik wil 'm alleszins eens in 't echt zien om er echt een uitgesproken mening over te kunnen geven…
Inderdaad beetje raar die show. Maargoed even afwachten. Wel vind ik het heel cool (alhoewel ik totaal niks met de prinsessen heb) dat ze allemaal bij elkaar in 1 show zitten.

Kan me van de ene kant niet echt voorstellen dat ze die show meerdere keren per dag zullen gaan opvoeren (is trouwens ook niet aangekondigd, maar dat was bij showtime spectacular ook niet in eerste instantie). Wat de show spectaculair maakt zijn de vuurwerk effecten. Dus denk dat het overdag al helemaal duf zal overkomen.
Jammer dat ze het niet lekker groots uitpakken en dat ze de dansers hebben afgestaan aan de Dance Express.

Waren er vanavond geen previews van de nieuwe characterhappenings?
98x DLRP
2x WDW
Gebruikers-avatar
Fair88
Member
Member
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2010, 19:56

Helaas zal de show 1x per dag in de avond zijn en dan als afsluiter van avond. En de dansers van de express zijn ook gewone disneycharacters zijn dit keer geen echte dansers die alleen maar dansen zoals bij de 2 andere hub shows.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Het volledige filmpje van Mickey's Magical Celebration:
[youtube]M2RLagqYaCQ&feature[/youtube]
Bron: DLRP Express

Nog een paar foto's

Onze Sorcerer :sorc:
Afbeelding

Nieuw kostuum voor Ariel & Prins Eric

Afbeelding
Bron: Characters Photos Blog
Prince Charming

Meer info over de fotolocatie in de Studios:

- Remi et Emile avec le gruyère trouvé pour passer la tête, les handicapés pourront se placer derrière le roquefort qui cachera leur fauteuil et leur tête apparaitra au niveau du gruyère troué au centre.
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Ik mis Showtime Spectecular en maar 1 engelse stem... Zonder dat vuurwerk was er niet veel aan.
:stitch:
Gebruikers-avatar
lian
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009, 09:30

Ander deel van de muziek komt uit deze show

(tokyo)

You can't stop the beat is echt een geweldig nummer, vooral zo'n disney uitvoering :mickey2:
The place where magic realy lives is inside of us, just listen to your heart and follow your dreams...
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Vind 'onze' Genie er geweldig uitzien! Zeker als je 'm vergelijkt met de Amerikaanse face character in de Aladdin show (DCA). Die is echt lelijk.

Uiteraard kunnen we deze show niet vergelijken met Disney Showtime Spectacular. Die is eigenlijk ook niet te overtreffen. Met Magical Moments is het entertainment verdeelt over het park met Peter Pan, Tarzan, Mickey's Magical Celebration en Disney Dance Express + diverse meet & greets en nieuwe kostuums en show stops in de parade. De vuurwerkeffecten zijn dit keer duidelijk beter (kleur!). Alleen jammer dat alleen Fairy Godmother in het Engels is, nu zijn Mickey, Genie en Merlin allemaal in het Frans. Waarom kan dat niet 2 Engels en 2 Frans?

Heb alleen nog kleine stukjes gezien van de Disney Dance Express, maar dat ziet er alvast heel leuk uit! Persoonlijk hou ik meer van Disney shows met een hoog 'cheesy' gehalte, dus ik geef de voorkeur aan Mickey's Magical Celebration. Vooral het prinsessen en prinsen gedeelte is SUPER!
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Hier de volledige show, zitten een aantal leuke nummers tussen !! Hoppa de vogeltjesdans met Donald haha, wat wil je nog meer ?! :P Maar Minnie, ga alsjeblieft heel snel weer Engels praten!

DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147

Ziet er super uit en toch nog een beetje move it shake it celebrate it!
ben blij dat ze de trein dit jaar eens goed inzetten :thumbs:
98x DLRP
2x WDW
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Leuke show, met een Nederlands tintje :bleh:
Steekt toch goed in elkaar deze Disney Dance Express.
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Aaah mega kicken zeg!!
Ik vind wel tof dat er een Hairspray liedje bij zit! :D Nu worden twee van mn passies samengebracht ;)
DISNEY EN MUSICAL :mrgreen: *hellyeah* Hoopt vurig op een nog een tripje binnenkort!!
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar