Magical Moments Festival
Hook is inderdaad schitterend! Smee daarentegen... Ook leuk dat John Darling erbij is. Ben benieuwd hoe het showtje precies zal gaan.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07
Wauw!!!!

Bron: Gio

Bron: Gio
Nope het is niet gefotoshopt..(helaas)
Ben benieuwd of het af is zo... we zullen het morgen zien!
Verder blijft de rapunzel fotolokatie blijkbaar toch daar staan en dus niet bij de Old Mill.
Wat het persevent betreft, normaal gezien zijn alleen morgen de nieuwe events te zien en daarna pas weer vanaf 6 April, de officiele start van het seizoen..
Ben benieuwd of het af is zo... we zullen het morgen zien!
Verder blijft de rapunzel fotolokatie blijkbaar toch daar staan en dus niet bij de Old Mill.
Wat het persevent betreft, normaal gezien zijn alleen morgen de nieuwe events te zien en daarna pas weer vanaf 6 April, de officiele start van het seizoen..
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
[youtube]HSI80gbxGzs&feature[/youtube]
Bron: Mousekingdom
Nog een foto van de nieuwe nametag:

Bron: Matthew (twitter)
Nog een foto van de nieuwe nametag:

Bron: Matthew (twitter)
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
Zelfs als het slecht weer is kan de fotolocatie gebruikt worden, wel zo fijn

- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
These show that two market stalls have been added to a more lively background where before an empty wall was found. Their colorful awning extend quite a bit out from the wall (much further than the decorational elements) so to give guests rain cover if taking their photo with the magic lamp on rainy days. It is worth noting that the two other new photo sets already revealed also feature rain cover for guests to allow them to take their photos year round – it seems Imagineering is reacting to the local weather conditions.
Op de fotolocatie zouden ook Alladin en Genie te vinden zijn volgens DLRP Express?

Foto's bron: DLRP Express

Op de fotolocatie zouden ook Alladin en Genie te vinden zijn volgens DLRP Express?

Foto's bron: DLRP Express

- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
Waar kan ik het topic vinden over de Disney Princesses A Royal Invitation? Had hier al eerder over gepost maar omdat je zei dat er aparte topics van waren.... en van deze zie ik geenWezz @ do maart 31, 2011 2:49 pm schreefCOLONWe hebben nu voor alle happenings een eigen topic geopend, dan kunnen we dit topic gebruiken voor het seizoen in het algemeen
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
Dit is inderdaad aan de achterzijdeDisneyboy @ za apr 02, 2011 3:42 pm schreefCOLONDit ziet er echt leuk uit waar is dit podium eigenlijk geplaats aan de achterkant van Mariorette's?
Nog een fotootje:

Bron: DLRP Express
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
De eindshow van het Press Event:

Bron: Disney Central Plaza

Bron: Disney Central Plaza
Klopt, deze was er nog niet. Maar je hebt er 1 aangemaakt zie ikºoºmickeymousjeºoº @ za apr 02, 2011 10:29 pm schreefCOLONWaar kan ik het topic vinden over de Disney Princesses A Royal Invitation? Had hier al eerder over gepost maar omdat je zei dat er aparte topics van waren.... en van deze zie ik geenWezz @ do maart 31, 2011 2:49 pm schreefCOLONWe hebben nu voor alle happenings een eigen topic geopend, dan kunnen we dit topic gebruiken voor het seizoen in het algemeen![]()
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
Ja had nog eens gezocht en maar eentje aangemaakt, wist alleen niet hoe ik de andere posts kon overzettenWezz @ za apr 02, 2011 11:45 pm schreefCOLONKlopt, deze was er nog niet. Maar je hebt er 1 aangemaakt zie ikºoºmickeymousjeºoº @ za apr 02, 2011 10:29 pm schreefCOLONWaar kan ik het topic vinden over de Disney Princesses A Royal Invitation? Had hier al eerder over gepost maar omdat je zei dat er aparte topics van waren.... en van deze zie ik geenWezz @ do maart 31, 2011 2:49 pm schreefCOLONWe hebben nu voor alle happenings een eigen topic geopend, dan kunnen we dit topic gebruiken voor het seizoen in het algemeen![]()
Edit: Nog een bord van Jafar