Magical Moments Festival
-
Prince Charming
Ze gaat het pavillion in inderdaad, en zonder Fynn...charlie @ zo jan 15, 2012 10:01 am schreefCOLONik hoop het, maar dan zal zij toch zonder flynn zijn?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vandaag is de laatste dag !!!!

op naar de 20ste verjaardag !!!!!

op naar de 20ste verjaardag !!!!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

En voortaan vieren we de verjaardagen 5 jaar lang :-pUlti @ zo 04 maart, 2012 23:21 schreefCOLONOpgehoepeld met thema jaren. punt.Aaron @ zo 04 maart, 2012 23:14 schreefCOLONMooi! Opgehoepeld met dit verschrikkelijke thema jaar :p
Nee, geef mij maar thema jaren
Was een leuk showtje, maar ze hebben de plank volledig misgeslagen qua plek waar het gehouden werd, ik heb het verschillende keren op rustige dagen gezien en dan stond het er al afgeladen vol en werden verschillende paden geblokkeerd door publiek.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Daarom heb ik het dus ook maar 1 keer gezien !Aaron @ wo maart 07, 2012 1:01 am schreefCOLONWas een leuk showtje, maar ze hebben de plank volledig misgeslagen qua plek waar het gehouden werd, ik heb het verschillende keren op rustige dagen gezien en dan stond het er al afgeladen vol en werden verschillende paden geblokkeerd door publiek.
Waardeloze locatie, een mooie plek om ruzie te krijgen met Spanjaarden :duh:
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
DLP counter: 65
-
Charlotteke
- Member

- BerichtenCOLON 47
- GeregistreerdCOLON 07 Jan 2012, 21:55
he, zou deze er nog zijn in mei?
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Helaas is deze show begin dit jaar gestopt omdat het hoorde bij het entertainment programma van Magical Moments Festival Jaar.