Dit "gerucht" kwam van DisneylandBerry en was gewoon een 1 april grap.Tess81 schreefCOLON Ik weet het niet meer zeker, maar het gerucht ging dat Starbucks ook naar sequoia lodge zou komen toch? Nou ja.. ik zeg het zelf al... het was een gerucht. Maar dat verklaard de vraag.
Disney's Sequoia Lodge
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Hahaha oh echt? Nou die is wel gelukt dus.Mouseketeer schreefCOLONDit "gerucht" kwam van DisneylandBerry en was gewoon een 1 april grap.Tess81 schreefCOLON Ik weet het niet meer zeker, maar het gerucht ging dat Starbucks ook naar sequoia lodge zou komen toch? Nou ja.. ik zeg het zelf al... het was een gerucht. Maar dat verklaard de vraag.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ah! Goed om te weten!
“Oh, look. A golden-throated small-winged warbler. Just one more for exotic bird bingo. I am loving this.” - Kronk, Keizer Kuzco
Disneyland Parijs: Bezoeker sinds 1998, tel kwijt
Disneyland Californië: 1x 2009
Disney World Florida: 1x 2013
Disneyland Parijs: Bezoeker sinds 1998, tel kwijt
Disneyland Californië: 1x 2009
Disney World Florida: 1x 2013
Kan je de golden forest niet mee online boeken?
Welke datum ik ook ingeef, ik krijg enkel de optie om standaard of montana te kiezen. (Ben ook even bij NPB gaan kijken en daar kan ik golden compass wel selecteren).
Welke datum ik ook ingeef, ik krijg enkel de optie om standaard of montana te kiezen. (Ben ook even bij NPB gaan kijken en daar kan ik golden compass wel selecteren).
Sequoia Lodge (3x), Santa Fe (1x), Davy Crocket (1x), Cheyenne (2x), New Port Bay (2x)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Denk dat ze golden forest niet meer altijd aanbieden met sommige promoties...yolaz schreefCOLONKan je de golden forest niet mee online boeken?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Viel mij ook op toen ik aan het zoeken was. GF is maar zeer beperkt beschikbaar. Ze zijn er wel (geweest). Heb hier toen naar gevraagd maar kreeg er niet echt een antwoord op.yolaz schreefCOLONKan je de golden forest niet mee online boeken?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Beste is als je wat ziet niet te lang wachten om te boeken....

Inderdaad duidelijk beperkt aangeboden of volboekt (of combinatie van beiden). Wij hadden op een zaterdag (ergens in november) via de website de prijs voor GF gesimuleerd voor midden januari, het zondag goed bekeken en besproken en toen we maandag wouden boeken was het weg... Via chat van de disneysite te horen gekregen dat het inderdaad "niet meer beschikbaar was" en we iets anders konden boeken of de site in het oog houden in de hoop dat een andere persoon zou annuleren... Hebben dan maar voor zekerheid en dus optie 1 gekozen.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Deze periode boeken veel mensen voor komende maanden, als je wilt ons forum steunen kan je altijd de banners gebruiken... Kost je niks meer!JusticeWH schreefCOLONInderdaad duidelijk beperkt aangeboden of volboekt (of combinatie van beiden). Wij hadden op een zaterdag (ergens in november) via de website de prijs voor GF gesimuleerd voor midden januari, het zondag goed bekeken en besproken en toen we maandag wouden boeken was het weg... Via chat van de disneysite te horen gekregen dat het inderdaad "niet meer beschikbaar was" en we iets anders konden boeken of de site in het oog houden in de hoop dat een andere persoon zou annuleren... Hebben dan maar voor zekerheid en dus optie 1 gekozen.

Heb gebeld naar de reserveringslijn en was inderdaad niet meer beschikbaar met korting.
Zonder korting nog wel...
We hebben dan maar gekozen voor NPB - compass Club
Zonder korting nog wel...
We hebben dan maar gekozen voor NPB - compass Club
Sequoia Lodge (3x), Santa Fe (1x), Davy Crocket (1x), Cheyenne (2x), New Port Bay (2x)
Denk dat ze maar een beperkt aantal kamers per 'actie' reserveren, zodat elk land/actie zijn eigen aantal kamers heeft dat met die actie geboekt kan worden.
Is dit niet ook om schaarste te creëeren? opdat de andere kamers sneller volboekt geraken?
In elk geval Yolaz, NPB CC zal je zeker en vast niet teleurstellen.
Wij gaan in april voor de 3e keer op 1,5 jaar naar dat hotel.
Is fantastisch mooi en goede service.
Is dit niet ook om schaarste te creëeren? opdat de andere kamers sneller volboekt geraken?
In elk geval Yolaz, NPB CC zal je zeker en vast niet teleurstellen.
Wij gaan in april voor de 3e keer op 1,5 jaar naar dat hotel.
Is fantastisch mooi en goede service.
Het is dat wij altijd via reisbureau in de buurt boeken ipv online, anders graag!Prins Adam schreefCOLONDeze periode boeken veel mensen voor komende maanden, als je wilt ons forum steunen kan je altijd de banners gebruiken... Kost je niks meer!JusticeWH schreefCOLONInderdaad duidelijk beperkt aangeboden of volboekt (of combinatie van beiden). Wij hadden op een zaterdag (ergens in november) via de website de prijs voor GF gesimuleerd voor midden januari, het zondag goed bekeken en besproken en toen we maandag wouden boeken was het weg... Via chat van de disneysite te horen gekregen dat het inderdaad "niet meer beschikbaar was" en we iets anders konden boeken of de site in het oog houden in de hoop dat een andere persoon zou annuleren... Hebben dan maar voor zekerheid en dus optie 1 gekozen.
Los daarvan boeken wij altijd in deze periode want we gaan al 5j op rij steeds in de winter na kerst maar toch eerste keer met deksel tegen de neus. Nouja niet erg, gewone sequoia met ontbijt dan maar
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Vorige week was het toen wij er waren Mickey