Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Tess81 schreefCOLON Ik weet het niet meer zeker, maar het gerucht ging dat Starbucks ook naar sequoia lodge zou komen toch? Nou ja.. ik zeg het zelf al... het was een gerucht. Maar dat verklaard de vraag.
Dit "gerucht" kwam van DisneylandBerry en was gewoon een 1 april grap.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Mouseketeer schreefCOLON
Tess81 schreefCOLON Ik weet het niet meer zeker, maar het gerucht ging dat Starbucks ook naar sequoia lodge zou komen toch? Nou ja.. ik zeg het zelf al... het was een gerucht. Maar dat verklaard de vraag.
Dit "gerucht" kwam van DisneylandBerry en was gewoon een 1 april grap.
Hahaha oh echt? Nou die is wel gelukt dus.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

In de bar van het hotel kan je ook meeneem koffie/ontbijt kopen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mariek-e
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2010, 21:22

Ah! Goed om te weten!
“Oh, look. A golden-throated small-winged warbler. Just one more for exotic bird bingo. I am loving this.” - Kronk, Keizer Kuzco

Disneyland Parijs: Bezoeker sinds 1998, tel kwijt ;)
Disneyland Californië: 1x 2009
Disney World Florida: 1x 2013
Gebruikers-avatar
yolaz
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2016, 12:05

Kan je de golden forest niet mee online boeken?

Welke datum ik ook ingeef, ik krijg enkel de optie om standaard of montana te kiezen. (Ben ook even bij NPB gaan kijken en daar kan ik golden compass wel selecteren).
Sequoia Lodge (3x), Santa Fe (1x), Davy Crocket (1x), Cheyenne (2x), New Port Bay (2x)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

yolaz schreefCOLONKan je de golden forest niet mee online boeken?

Welke datum ik ook ingeef, ik krijg enkel de optie om standaard of montana te kiezen. (Ben ook even bij NPB gaan kijken en daar kan ik golden compass wel selecteren).
Denk dat ze golden forest niet meer altijd aanbieden met sommige promoties...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

yolaz schreefCOLONKan je de golden forest niet mee online boeken?

Viel mij ook op toen ik aan het zoeken was. GF is maar zeer beperkt beschikbaar. Ze zijn er wel (geweest). Heb hier toen naar gevraagd maar kreeg er niet echt een antwoord op.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Beste is als je wat ziet niet te lang wachten om te boeken....

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Inderdaad duidelijk beperkt aangeboden of volboekt (of combinatie van beiden). Wij hadden op een zaterdag (ergens in november) via de website de prijs voor GF gesimuleerd voor midden januari, het zondag goed bekeken en besproken en toen we maandag wouden boeken was het weg... Via chat van de disneysite te horen gekregen dat het inderdaad "niet meer beschikbaar was" en we iets anders konden boeken of de site in het oog houden in de hoop dat een andere persoon zou annuleren... Hebben dan maar voor zekerheid en dus optie 1 gekozen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

JusticeWH schreefCOLONInderdaad duidelijk beperkt aangeboden of volboekt (of combinatie van beiden). Wij hadden op een zaterdag (ergens in november) via de website de prijs voor GF gesimuleerd voor midden januari, het zondag goed bekeken en besproken en toen we maandag wouden boeken was het weg... Via chat van de disneysite te horen gekregen dat het inderdaad "niet meer beschikbaar was" en we iets anders konden boeken of de site in het oog houden in de hoop dat een andere persoon zou annuleren... Hebben dan maar voor zekerheid en dus optie 1 gekozen.
Deze periode boeken veel mensen voor komende maanden, als je wilt ons forum steunen kan je altijd de banners gebruiken... Kost je niks meer!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
yolaz
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2016, 12:05

Heb gebeld naar de reserveringslijn en was inderdaad niet meer beschikbaar met korting.
Zonder korting nog wel...

We hebben dan maar gekozen voor NPB - compass Club :thumbs:
Sequoia Lodge (3x), Santa Fe (1x), Davy Crocket (1x), Cheyenne (2x), New Port Bay (2x)
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Denk dat ze maar een beperkt aantal kamers per 'actie' reserveren, zodat elk land/actie zijn eigen aantal kamers heeft dat met die actie geboekt kan worden.
Is dit niet ook om schaarste te creëeren? opdat de andere kamers sneller volboekt geraken?

In elk geval Yolaz, NPB CC zal je zeker en vast niet teleurstellen.
Wij gaan in april voor de 3e keer op 1,5 jaar naar dat hotel.
Is fantastisch mooi en goede service.
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Prins Adam schreefCOLON
JusticeWH schreefCOLONInderdaad duidelijk beperkt aangeboden of volboekt (of combinatie van beiden). Wij hadden op een zaterdag (ergens in november) via de website de prijs voor GF gesimuleerd voor midden januari, het zondag goed bekeken en besproken en toen we maandag wouden boeken was het weg... Via chat van de disneysite te horen gekregen dat het inderdaad "niet meer beschikbaar was" en we iets anders konden boeken of de site in het oog houden in de hoop dat een andere persoon zou annuleren... Hebben dan maar voor zekerheid en dus optie 1 gekozen.
Deze periode boeken veel mensen voor komende maanden, als je wilt ons forum steunen kan je altijd de banners gebruiken... Kost je niks meer!
Het is dat wij altijd via reisbureau in de buurt boeken ipv online, anders graag! :D

Los daarvan boeken wij altijd in deze periode want we gaan al 5j op rij steeds in de winter na kerst maar toch eerste keer met deksel tegen de neus. Nouja niet erg, gewone sequoia met ontbijt dan maar :) Daar ga ik de pret niet door laten bederven! :D
Toby
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2013, 17:36

Weet iemand met welke character er momenteel een meet and greet is in de ochtend in SL?
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Vorige week was het toen wij er waren Mickey
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar