Zoals ik het lees, zijn de prijzen wel degelijk per persoon, maar op basis van een kamer bezet door 2 personen in Santa Fe voor één nacht (met uitzondering van de duurste pakketten, waarin twee overnachtingen zijn inbegrepen). Wat dat aantal overnachtingen betreft zijn de Franstalige en Engelstalige versie van de FanDaze site het overigens al niet met elkaar eens, maar dat verbaast me niet echt...Prins Adam schreefCOLONDe prijzen zijn berekend op basis van 2 personen, dus als je met meer bent is de prijs per persoon minder. Wel zal het nog duur zijn natuurlijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Duidelijkheid troef, zoals we het gewend zijn.
* Les prix peuvent varier en fonction de la date d’arrivée, de la durée de votre séjour et du choix de l’Hôtel Disney. Prix par adulte basé sur 2 adultes partageant la même chambre standard au Disney's Hotel Santa Fe pour un séjour de 1 nuit / 2 jours
*prices may vary depending on arrival dates and the length of your stay and choice of Disney Hotel, based on 2 adults. Price per adult based on 2 adults sharing the same standard room at Disney’s Hotel Santa Fe for 2 nights/3 days parks