Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2011, 15:19

Prins Adam schreefCOLONDe prijzen zijn berekend op basis van 2 personen, dus als je met meer bent is de prijs per persoon minder. Wel zal het nog duur zijn natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Zoals ik het lees, zijn de prijzen wel degelijk per persoon, maar op basis van een kamer bezet door 2 personen in Santa Fe voor één nacht (met uitzondering van de duurste pakketten, waarin twee overnachtingen zijn inbegrepen). Wat dat aantal overnachtingen betreft zijn de Franstalige en Engelstalige versie van de FanDaze site het overigens al niet met elkaar eens, maar dat verbaast me niet echt... :lol:
Duidelijkheid troef, zoals we het gewend zijn.

* Les prix peuvent varier en fonction de la date d’arrivée, de la durée de votre séjour et du choix de l’Hôtel Disney. Prix par adulte basé sur 2 adultes partageant la même chambre standard au Disney's Hotel Santa Fe pour un séjour de 1 nuit / 2 jours

*prices may vary depending on arrival dates and the length of your stay and choice of Disney Hotel, based on 2 adults. Price per adult based on 2 adults sharing the same standard room at Disney’s Hotel Santa Fe for 2 nights/3 days parks
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Als ik kijk wat wij betaald hebben voor exclusief pakket 2 nachten Santa Fe komt de prijs overeen met wat er op website staat...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Prins Adam schreefCOLONAls ik kijk wat wij betaald hebben voor exclusief pakket 2 nachten Santa Fe komt de prijs overeen met wat er op website staat...
Dan lijkt de info op de website me niet correct, daar staat wel degelijk prijzen per persoon en niet per arrangement voor twee personen. Toch?
Maar des te beter voor jullie (portemonnee), zou ik zeggen... :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Kaatje&Co schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONAls ik kijk wat wij betaald hebben voor exclusief pakket 2 nachten Santa Fe komt de prijs overeen met wat er op website staat...
Dan lijkt de info op de website me niet correct, daar staat wel degelijk prijzen per persoon en niet per arrangement voor twee personen. Toch?
Maar des te beter voor jullie (portemonnee), zou ik zeggen... :D
Bedoel ook de prijs x2 hoor.... Dus iets van 1700 euro voor 2 personen voor een Exclusive pakket

Afbeelding

Daarnaast zijn een aantal pakketten al uitverkocht, lees ik op fansites.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

De prijzen zijn ook per persoon, maar de berekening is gedaan op basis van een kamerbezetting van 2 personen, dus bij 2 personen op een kamer is de prijs per persoon de prijs die ze geven. Bij meerdere personen op een kamer zal de prijs dus iets zakken (net als bij een normaal arrangement).
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Prins Adam schreefCOLON
Bedoel ook de prijs x2 hoor.... Dus iets van 1700 euro voor 2 personen voor een Exclusive pakket
Voilà, zo had ik het begrepen. Maakt dus niet echt veel uit met hoeveel je gaat als je per persoon betaalt en niet per arrangement. Aandeel in de kamerprijs is wellicht verwaarloosbaar.
Laatst gewijzigd door 1 op Kaatje&Co, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Amaris schreefCOLONDe prijzen zijn ook per persoon, maar de berekening is gedaan op basis van een kamerbezetting van 2 personen, dus bij 2 personen op een kamer is de prijs per persoon de prijs die ze geven. Bij meerdere personen op een kamer zal de prijs dus iets zakken (net als bij een normaal arrangement).
Ik kan me niet voorstellen dat het kamertarief de overwegende factor is in de prijsbepaling van zo'n forfait... Dus zoveel zal het allicht niet schelen. ;)
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458

Kaatje&Co schreefCOLON
Amaris schreefCOLONDe prijzen zijn ook per persoon, maar de berekening is gedaan op basis van een kamerbezetting van 2 personen, dus bij 2 personen op een kamer is de prijs per persoon de prijs die ze geven. Bij meerdere personen op een kamer zal de prijs dus iets zakken (net als bij een normaal arrangement).
Ik kan me niet voorstellen dat het kamertarief de overwegende factor is in de prijsbepaling van zo'n forfait... Dus zoveel zal het allicht niet schelen. ;)
Ik zeg ook niet dat het veel scheelt, maar dat is wel de reden dat het apart benoemd wordt. Ik weet bijvoorbeeld ook niet of er ook een 1-persoonstoeslag geldt.
En ja, de overnachting en toegang tot de parken is wel degelijk een groot deel van het bedrag. Even ter vergelijking: 1 overnachting Santa Fé een week later (zelfde categorie) is voor 2 personen €630,- en voor 4 personen €924,- (Nederlandse site, zonder aanbieding).
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Amaris schreefCOLON En ja, de overnachting en toegang tot de parken is wel degelijk een groot deel van het bedrag. Even ter vergelijking: 1 overnachting Santa Fé een week later (zelfde categorie) is voor 2 personen €630,- en voor 4 personen €924,- (Nederlandse site, zonder aanbieding).
Een discussie over kamerprijzen en inbegrepen toegang gaat ons te ver off topic leiden, vrees ik. Dus daar ga ik even niet verder op door, als je het goed vindt. :D

Maar nog snel een tip voor wie interesse zou hebben in het weekend dat jij noemt: gewoon even rechtstreeks boeken bij Disneyland Paris: scheelt je voor 4 volwassenen alvast 185 euro. 8-)
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458

Kaatje&Co schreefCOLON
Amaris schreefCOLON En ja, de overnachting en toegang tot de parken is wel degelijk een groot deel van het bedrag. Even ter vergelijking: 1 overnachting Santa Fé een week later (zelfde categorie) is voor 2 personen €630,- en voor 4 personen €924,- (Nederlandse site, zonder aanbieding).
Een discussie over kamerprijzen en inbegrepen toegang gaat ons te ver off topic leiden, vrees ik. Dus daar ga ik even niet verder op door, als je het goed vindt. :D

Maar nog snel een tip voor wie interesse zou hebben in het weekend dat jij noemt: gewoon even rechtstreeks boeken bij Disneyland Paris: scheelt je voor 4 volwassenen alvast 185 euro. 8-)
Ik probeerde alleen wat te verduidelijken waar klaarblijkelijk verwarring over was :) Daarnaast was het ook mijn intentie niet om een discussie over kamerprijzen te beginnen, slechts wat vergelijkingsmateriaal te bieden voor wat een regulier verblijf zou kosten in een vergelijkbaar weekend, alle kortingsacties en alternatieven daargelaten. De prijzen die ik opgaf komen van de Nederlandse officiële site (disneylandparis.nl)

Ik vind, in vergelijking met het bovenstaande, dat dan de prijzen van het event nog relatief meevallen. Echter verandert het niets aan het feit dat ik het nog steeds een hele smak geld vind en dit zelf nu echt teveel van het goede vind, maar dat is echt een persoonlijke overweging. Ik wacht af tot er meer meer informatie over de losse tickets is, maar voorlopig ziet het er naar uit dat ik het aan me voorbij laat gaan.
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12

In vergelijking met de tarieven voor de andere hotels lijkt Santa Fe mij voor die datums dan weer behoorlijk prijzig, maar goed.

En same here, hoor! De prijzen voor het event verbazen me totaal niet, maar als het toch alleen voor een beperkte groep bestemd is, dan mogen dat soort evenementen wat mij betreft ook in de privé-sfeer blijven en hoeft men er niet mee naar buiten te komen.
(PS: blijkt toch maar weer dat disneylandparis.be voordeliger uitkomt! :D )
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

De standaard prijs voor Santa Fe van 1 juni (2 nachten / 3 dagen) is 441 euro per persoon (exclusief pakket en aanbiedingen) en met pakket (Exclusief) is dat voor 3 dagen/2 nachten 845 euro per persoon. Dus je betaald 404 euro voor de extra's.

Standaard prijzen arrangementen vind je hier: https://nl.my-disneyland.disneylandpari ... _std_0.pdf

Als je natuurlijk nu arrangement boekt zonder Disney Fandaze pakket, krijg je wel korting op je arrangement, wat niet zo zal zijn als je Fandaze pakket boekt. (volgens mij)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

De Disney Fandaze standaard pakketten inclusief Disney hotel, park tickets en avond ticket voor de party zijn vanaf morgen 13u te boeken! klik hier Meer info over de Fandaze: http://nl.fandaze.disneylandparis.be/ en hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 11#p130111

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Op de engelse site staat dat de classis pakketten online te reserveren zijn vanaf morgen. Weet iemand hoe dat in Nederlands zit? Daar kan ik niet vinden (ik zal wel verkeerd zoeken)
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

edisney schreefCOLONOp de engelse site staat dat de classis pakketten online te reserveren zijn vanaf morgen. Weet iemand hoe dat in Nederlands zit? Daar kan ik niet vinden (ik zal wel verkeerd zoeken)
We zullen morgen wel merken of het kan, ik denk van wel. We melden het zelf ook als het kan!

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar