Bron : Jon Six

Denk doordat je online kunt reserveren, je niet meer eerst naar receptie moet voor je magic band op te halen, maar al meteen in je kamer kan. Magic band moet dan wel later afgehaald worden geloof ik als ik bericht lees.Laura schreefCOLONIk dacht eerst dat dit ook een 1 april grap was. Ik begrijp niet zo goed waarom je je deur open wilt maken met je mobiel wanneer je ook een magic band hebt. In het filmpje staat "in addition to". Waarom eerst je mobiel uit je tas/zak halen en de app activeren/bluetooth aanzetten, wanneer je ook gewoon je pols met je magicband er voor kunt houden? Maar misschien begrijp ik het wel verkeerd.

Wijst de app dan een kamernummer toe? Tot nu hoorde je aan de front desk je kamernummer pas en niet via de app.Japperboy schreefCOLON
Denk doordat je online kunt reserveren, je niet meer eerst naar receptie moet voor je magic band op te halen, maar al meteen in je kamer kan. Magic band moet dan wel later afgehaald worden geloof ik als ik bericht lees.
Afgelopen oktober konden wij ons kamernummer al in my disney experience zien.Maria-Anna schreefCOLONWijst de app dan een kamernummer toe? Tot nu hoorde je aan de front desk je kamernummer pas en niet via de app.Japperboy schreefCOLON
Denk doordat je online kunt reserveren, je niet meer eerst naar receptie moet voor je magic band op te halen, maar al meteen in je kamer kan. Magic band moet dan wel later afgehaald worden geloof ik als ik bericht lees.

Dat is handig, vorig jaar juni hoorden we het pas bij het inchecken. Goede toevoegingLaura schreefCOLONAfgelopen oktober konden wij ons kamernummer al in my disney experience zien.Maria-Anna schreefCOLONWijst de app dan een kamernummer toe? Tot nu hoorde je aan de front desk je kamernummer pas en niet via de app.Japperboy schreefCOLON
Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Dan toch pas op het einde denk ik?Laura schreefCOLONAfgelopen oktober konden wij ons kamernummer al in my disney experience zien.Maria-Anna schreefCOLONWijst de app dan een kamernummer toe? Tot nu hoorde je aan de front desk je kamernummer pas en niet via de app.Japperboy schreefCOLON
Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Is dat externe bureau de bemiddelaar voor de overname van de DVC punten en/of boeking accommodatie?olafLover schreefCOLONNiet in WDW, maar wel in Aulani. We zijn nog niet geweest, maar tot nu toe is de ervaring positief. We hebben wel gebruik gemaakt van een bemiddelingsbureau. Is iets duurder, maar je hebt meer zekerheid

Het is voor mij een stuk duidelijker nu, hartelijk dank voor de uitleg OlafLover!olafLover schreefCOLONNee, je kan sowieso niet punten lenen en zelf boeken. Wat je moet doen is iemand zoeken die genoeg punten heeft (en als het meer dan 7 maanden van te voren us, het juist resort als home resort) en deze persoon boekt dan op jouw naam. Als niet-lid kan je dus niet bellen. Het bureau zoekt iemand voor je die aan jouw verzoek kan voldoen, je betaald het bureau en zij geven de informatie door aan degene die moet boeken. Ik moest daarna in My Disney ecperience controleren dat ik inderdaad de boeking op mijn naam had staan en de rest van de aanbetaling betalen.
Twee dingen over het huren van punten, alle requests moeten via de eigenaar van de punten, dus als je een room request wil doen, kan dit niet zelf. En je hebt niet iedere dag een schoonmaker op je kamer (vinden wij juist wel prettig)