Algemene informatie over WDW Hotels en Hotels nabij Orlando

Alles over de hotels in Walt Disney World.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Deze deurhangers vind je vanaf nu in de Disney world hotels !!!

Afbeelding

Bron : Jon Six
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe Digital Key-functie komt binnenkort naar my Disney Experience-app

Afbeelding

Bij Walt Disney World Resort zijn we altijd op zoek naar manieren om onze gasten te verrassen met nieuwe technologieën die ervaringen verbeteren. De app My Disney Experience is een perfect voorbeeld, met onlangs geïntroduceerde functies zoals mobiel bestellen en online inchecken die familie en vrienden extra keuzes bieden om hun vakantie nog aangenamer en gemakkelijker te maken. Vandaag onthullen we nog een opwindende app-functie: een digitale sleutel.

Binnenkort verkrijgbaar bij Disney's Wilderness Lodge, een nieuwe functie in de My Disney Experience-app die gasten in staat stelt om snel hun hotelkamer te ontgrendelen met een digitale sleutel op hun mobiele apparaten.

Gasten kunnen ook hun digitale sleutel gebruiken om de hotelingang en gemeenschappelijke buitendeuren te ontgrendelen die een sleutel nodig hebben, waaronder zwembaden, fitnesscentra, liften en lounges op clubniveau. Aangekomen reizigers die online hebben ingecheckt, kunnen zelfs hun digitale sleutel gebruiken om het receptie bezoek te omzeilen, waardoor ze de mogelijkheid hebben om direct naar hun kamer te gaan wanneer deze klaar is en hun vakantie nog sneller kan beginnen.

De functie vertegenwoordigt de nieuwste evolutie van keyless room entry, die we eerder al zagen met de MagicBand, het unieke alles-in-één apparaat dat moeiteloos de vakantiekeuzes verbindt die gasten maken in My Disney Experience. Gasten kunnen een of beide opties gebruiken om hun kamer te betreden tijdens hun verblijf.

Dus hoe werkt het? Om hun digitale sleutel te gebruiken, kunnen gasten zich aanmelden en de functie activeren op hun incheckdag via een kort proces in de app. Om hun kamer binnen te gaan, tikt u op de knop "Deur ontgrendelen" en houdt u vervolgens gewoon de telefoon tegen het deurslot. Bekijk de onderstaande video om een ​​voorproefje van de functie in actie te zien.

Bluetooth®-mobiele apparaten met de nieuwste versie van de My Disney Experience-app zijn vereist om gebruik te kunnen maken van een digitale sleutel voor het invoeren van ruimten. En vergeet niet je MagicBand te dragen voor alle andere toepassingen, inclusief toegang tot het park, FastPass + inwisselen, kosten voor de kamer en meer.

bron: Disney Parks blog
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik dacht eerst dat dit ook een 1 april grap was. Ik begrijp niet zo goed waarom je je deur open wilt maken met je mobiel wanneer je ook een magic band hebt. In het filmpje staat "in addition to". Waarom eerst je mobiel uit je tas/zak halen en de app activeren/bluetooth aanzetten, wanneer je ook gewoon je pols met je magicband er voor kunt houden? Maar misschien begrijp ik het wel verkeerd.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Laura schreefCOLONIk dacht eerst dat dit ook een 1 april grap was. Ik begrijp niet zo goed waarom je je deur open wilt maken met je mobiel wanneer je ook een magic band hebt. In het filmpje staat "in addition to". Waarom eerst je mobiel uit je tas/zak halen en de app activeren/bluetooth aanzetten, wanneer je ook gewoon je pols met je magicband er voor kunt houden? Maar misschien begrijp ik het wel verkeerd.
Denk doordat je online kunt reserveren, je niet meer eerst naar receptie moet voor je magic band op te halen, maar al meteen in je kamer kan. Magic band moet dan wel later afgehaald worden geloof ik als ik bericht lees.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Wordt het al iets duidelijker van, maar ik zou zelf dit systeem niet gebruiken.

Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Japperboy schreefCOLON
Denk doordat je online kunt reserveren, je niet meer eerst naar receptie moet voor je magic band op te halen, maar al meteen in je kamer kan. Magic band moet dan wel later afgehaald worden geloof ik als ik bericht lees.
Wijst de app dan een kamernummer toe? Tot nu hoorde je aan de front desk je kamernummer pas en niet via de app.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Maria-Anna schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Wijst de app dan een kamernummer toe? Tot nu hoorde je aan de front desk je kamernummer pas en niet via de app.
Afgelopen oktober konden wij ons kamernummer al in my disney experience zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

Laura schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON

Dat is handig, vorig jaar juni hoorden we het pas bij het inchecken. Goede toevoeging Afbeelding

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON

Dan toch pas op het einde denk ik?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

@prins Adam, volgens mij kon ik het kamer nummer zo'n 24 uur van te voren zien.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

Heeft iemand op het forum ervaring met het huren van Villa's of DVC in WDW?
Ik hoor vaker over het overnemen van DVC punten van DVC leden, ben benieuwd of iemand hier dat al eens deed.

Ik zag online, voor wie voldoende geld (over) heeft voor een (vakantie)huis: er staan een huis te koop, helemaal in Disney thema op een half uurtje rijden van WDW Afbeelding

http://www.orlandosentinel.com/classifi ... 8-132.html

Helaas is mijn budget niet ruim genoeg

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Niet in WDW, maar wel in Aulani. We zijn nog niet geweest, maar tot nu toe is de ervaring positief. We hebben wel gebruik gemaakt van een bemiddelingsbureau. Is iets duurder, maar je hebt meer zekerheid
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

olafLover schreefCOLONNiet in WDW, maar wel in Aulani. We zijn nog niet geweest, maar tot nu toe is de ervaring positief. We hebben wel gebruik gemaakt van een bemiddelingsbureau. Is iets duurder, maar je hebt meer zekerheid
Is dat externe bureau de bemiddelaar voor de overname van de DVC punten en/of boeking accommodatie?
Of alleen de punten en kan je de locatie boeken via de Disney Vacation Club Reservations CallCenter?

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, je kan sowieso niet punten lenen en zelf boeken. Wat je moet doen is iemand zoeken die genoeg punten heeft (en als het meer dan 7 maanden van te voren us, het juist resort als home resort) en deze persoon boekt dan op jouw naam. Als niet-lid kan je dus niet bellen. Het bureau zoekt iemand voor je die aan jouw verzoek kan voldoen, je betaald het bureau en zij geven de informatie door aan degene die moet boeken. Ik moest daarna in My Disney ecperience controleren dat ik inderdaad de boeking op mijn naam had staan en de rest van de aanbetaling betalen.
Twee dingen over het huren van punten, alle requests moeten via de eigenaar van de punten, dus als je een room request wil doen, kan dit niet zelf. En je hebt niet iedere dag een schoonmaker op je kamer (vinden wij juist wel prettig)
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

olafLover schreefCOLONNee, je kan sowieso niet punten lenen en zelf boeken. Wat je moet doen is iemand zoeken die genoeg punten heeft (en als het meer dan 7 maanden van te voren us, het juist resort als home resort) en deze persoon boekt dan op jouw naam. Als niet-lid kan je dus niet bellen. Het bureau zoekt iemand voor je die aan jouw verzoek kan voldoen, je betaald het bureau en zij geven de informatie door aan degene die moet boeken. Ik moest daarna in My Disney ecperience controleren dat ik inderdaad de boeking op mijn naam had staan en de rest van de aanbetaling betalen.
Twee dingen over het huren van punten, alle requests moeten via de eigenaar van de punten, dus als je een room request wil doen, kan dit niet zelf. En je hebt niet iedere dag een schoonmaker op je kamer (vinden wij juist wel prettig)
Het is voor mij een stuk duidelijker nu, hartelijk dank voor de uitleg OlafLover!

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar