Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Pa

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Algemene info en vragen over jaarkaarten kan je hier vinden of stellen!

Kijk eerst in ons jaarkaart forum of je vraag er al staat!

Afbeelding

Overzicht van de Disneyland Paris jaarkaart...

Afbeelding

Kijk hier om je jaarkaart online te kopen of voor meer info
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuwe manier van presenteren van de verschillende jaarpassen voor het Bureau Passeport Annuel met de openingstijden in het Disneyland Park.AfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het bureau voor de jaarkaarthouders is gesloten vanaf 1 september. In de plaats daarvan kan je terecht bij de rechtse kassa's van het Walt Disney Studios Park. Ze zijn open elke dag vanaf 12u tot 18u.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Donald88
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2019, 10:13

Heij! Ik zit te overwegen om bij mijn bezoek aan Disneyland Parijs een jaarkaart te kopen. Weet iemand waar je tegenwoordig daarvoor moet melden? En welke papieren je daarvoor moet meenemen naar Disneyland?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Donald88 schreefCOLON 12 Feb 2022, 13:18 Heij! Ik zit te overwegen om bij mijn bezoek aan Disneyland Parijs een jaarkaart te kopen. Weet iemand waar je tegenwoordig daarvoor moet melden? En welke papieren je daarvoor moet meenemen naar Disneyland?
Algemene info vind je hier: https://www.cafemickey.com/news/index.p ... en?start=0

En tegenwoordig moet je ze kopen of afhalen na online aankoop bij rechts de kassa's van het Walt Disney Studios Parks Park.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
goeweekend
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2015, 19:24

Hallo,
Weet er iemand of het nog mogelijk is om een jaarkaart online te verlengen?
Ik heb wel verwijzingen terug gevonden doch op de site van Disneyland vind ik dit nergens terug.
Al bedankt voor de hulp!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

goeweekend schreefCOLONHallo,
Weet er iemand of het nog mogelijk is om een jaarkaart online te verlengen?
Ik heb wel verwijzingen terug gevonden doch op de site van Disneyland vind ik dit nergens terug.
Al bedankt voor de hulp!
Op de Franse site vindt je altijd meer over de jaarkaarten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marianne
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2012, 21:38

Jaarkaarten voor mindervaliden zijn alleen te koop ter plaatse in het park. Pas na aankoop kan je de volgende dagen toegang reserveren op basis van beschikbaarheid! We zouden gaan van 25/6 -28/6. We hebben al gereserveerd bij het partnerhotel Magic Circus en trein gereserveerd én betaald. Nu zie ik dat er al 2 zaterdagen volzet zijn in juni.
Ik snap de nieuwe regeling wel ergens maar hoe jammer zou het zijn om daar te staan en dan toch niet binnen te mogen!
Dus nu is er een risico dat we daar misschien voor niks staan en ons geld van hotel én trein kwijt zijn. Héél, héél jammer...
Wat nu??? :(
Gebruikers-avatar
Maleficent
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014, 08:30

Goedemorgen,

Graag richt ik mij tot andere leden op dit forum. Ik ben zelf een infinity jaarkaarthouder, echter zonder facebook account (een hoop informatie van fb mis ik hierdoor dus).
Ik probeer al enige tijd een privilege ticket voor mijn vriendin te boeken voor onze trip van 12, 13 en 14 juni a.s.
Tot op heden is juni niet beschikbaar, maar ik vind dat de tijd nu toch begint te dringen. Wij hebben wel al een Room only geboekt, ik zou graag zekerheid hebben. Mijn eigen toegang voor jaarkaarthouder heb ik al wel gereserveerd.

Heeft iemand meer informatie voor mij? Of is er een verwachting per wanneer juni wordt vrijgegeven?

Alvast vriendelijk bedankt!
Serena
____________________________
Non omnis moriar


Infinity annual pass holder
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Maleficent schreefCOLON 03 Mei 2023, 09:34 Goedemorgen,

Graag richt ik mij tot andere leden op dit forum. Ik ben zelf een infinity jaarkaarthouder, echter zonder facebook account (een hoop informatie van fb mis ik hierdoor dus).
Ik probeer al enige tijd een privilege ticket voor mijn vriendin te boeken voor onze trip van 12, 13 en 14 juni a.s.
Tot op heden is juni niet beschikbaar, maar ik vind dat de tijd nu toch begint te dringen. Wij hebben wel al een Room only geboekt, ik zou graag zekerheid hebben. Mijn eigen toegang voor jaarkaarthouder heb ik al wel gereserveerd.

Heeft iemand meer informatie voor mij? Of is er een verwachting per wanneer juni wordt vrijgegeven?

Alvast vriendelijk bedankt!
Hoi, spijtig genoeg is het niet geweten wanneer je zal kunnen reserveren :(
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar