Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Paris
Disneyland Paris biedt 4 verschillende jaarkaarten aan.
De duurste - INFINITY jaarkaart - die je een volledig jaar zonder blockdagen toegang tot de parken geeft en een aantal Vip extra's biedt, kost dan 399 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naast onbeperkt toegang tot de Disney parken biedt deze jaarkaart nog een aantal extra voordelen:
* Parkeerplaatsen dichterbij de ingang, op de bezoekersparking,
* Je mag ook parkeren op de parking van Disney's Hotel New York, Disney's Newport Bay Club of Disney's Sequoia Lodge hotel (zelfs zonder verblijf),
* Voorrang bij de toegang tot beide parken,
* VIP locaties om te genieten van de parades en Illuminations,
* VIP loket in het jaarkaartbureau,
* VIP telefoonlijn en Concierge Service,
* 48 uur vroeger reserveren van special jaarkaart events,
* Photopass is inbegrepen bij je jaarkaart.
* 20 dagtickets 2 parken per jaar voor vrienden aan 35 euro.
Voor uitgebreide informatie over het Infinity paspoort kan je in dit topic terecht.

De andere jaarkaarten die verkrijgbaar zijn, zijn:
* Magic Plus jaarkaart, 259 euro en 350 dagen toegang (of 19,- per maand),
* Magic Flex jaarkaart, 219 euro en 300 dagen toegang tot beide parken (of €15,- per maand),
* Discovery Jaarkaart, 149 euro en 150 dagen toegang tot beide parken (of €9,- per maand).

Afbeelding

Magic Plus jaarkaart
De voordelen van de Magic Plus jaarkaart:
  • 350 dagen toegang per jaar
  • Gratis bezoekersparking
  • 10% korting in de boetieks van Disneyland Paris
  • Disney Hotels (per kamer en per nacht, exclusief toeristenbelasting) vanaf €129
  • 20% korting op tickets voor 1 dag voltarief te koop bij de ingang van de Parken
  • Photopass+™ Jaarpas optioneel voor €49. Meer informatie
  • 10% korting op restaurants van Disneyland Paris
  • 20% korting op de dinnershow Buffalo Bills’s Wild West Show… met Mickey en zijn vrienden
  • 10% korting op Golf Disneyland® Paris en The Disney Store shops in Frankrijk

Extra priviliges
Privilege-tickets voor 1 dag / 2 Parken om je vrienden uit te nodigen voor €39 tot 10 tickets
[*]Speciale toegang tot de Disney Parken gereserveerd voor Jaarpashouders
[*]Extra Magic Time: Overnacht in een Disney® Hotel en geniet van extra magie in de Disney® Parken
[*]Jaarpas evenementen inbegrepen
[*]Gratis uitlenen van buggy’s, bagagedepot, rolstoel en kennel
[*]Alcoholvrij drankje in de restaurants

De voordelen bij partners van Disney:
  • Gaumont bioscoop: 30% korting op bioscoopkaartjes. (* Korting geldig op de aankoop van bioscooptickets tegen normaal tarief en tarief tot 18 jaar (toeslag voor 3D, IMAX, Dbox, Premium niet inbegrepen).
  • PanoraMagique: 25 % korting. (maximaal 5 extra personen per vlucht).
  • Starbucks: 10% korting op de rekening in de Starbucks café’s die gesitueerd zijn in Disney’s Hotel Cheyenne en Disney’s Hotel Santa Fe.
  • Sea Life: 50% korting op de toegang tot Sea Life.
  • Vapiano: 10% korting.
  • Davy Crockett Aventure: €14 in plaats van €15 aan voltarief voor een lid kleiner dan 1m40
    €18,5 in plaats van €20 aan voltarief voor een lid tussen 1m40 en 1m49
    €23 in plaats van €26 aan voltarief voor een lid groter of gelijk aan 1m40
    €29 voor het dagtarief in plaats van €32 aan voltarief voor een lid groter of gelijk aan 1m40
Bekijk hier alle voorwaarden voor de voordelen bij partners.

Kijk hier voor alle voorwaarden.

AfbeeldingAfbeelding

Magic Flex jaarkaart
De voordelen van de Magic Flex jaarkaart:
  • 300 dagen toegang per jaar
  • Gratis bezoekersparking
  • 10% korting in de boetieks van Disneyland Paris
  • Disney Hotels (per kamer en per nacht, exclusief toeristenbelasting) vanaf €129
  • 20% korting op tickets voor 1 dag voltarief te koop bij de ingang van de parken
  • PhotoPass+TM Jaarpas optioneel voor €55. Meer informatie

• Gaumont bioscoop: 30% korting op bioscoopkaartjes. (* Korting geldig op de aankoop van bioscooptickets tegen normaal tarief en tarief tot 18 jaar (toeslag voor 3D, IMAX, Dbox, Premium niet inbegrepen, voordeel uitsluitend geldig van zondag 18 uur tot zaterdag 18 uur, ochtendvoorstelling (voor 12 uur) en middernachtvoorstelling (na 23 uur) niet inbegrepen).
  • PanoraMagique: 15 % korting. (maximaal 5 extra personen per vlucht).
  • Starbucks: 10% korting op de rekening in de Starbucks café’s die gesitueerd zijn in Disney’s Hotel Cheyenne en Disney’s Hotel Santa Fe.
  • Davy Crockett Aventure: €14 in plaats van €15 aan voltarief voor een lid kleiner dan 1m40
    €29 voor het dagtarief in plaats van €32 aan voltarief voor een lid groter of gelijk aan 1m40

AfbeeldingAfbeelding

Discovery jaarkaart
De voordelen van Discovery jaarkaart:
  • 150 dagen toegang per jaar
    De Discovery Jaarpas geeft geen toegang tot de 2 Disney Parken op de 2e en 3e dag na uitgifte van de definitieve Jaarpas.
  • Bezoekersparking optioneel voor €40

• Gaumont bioscoop: 30% korting op bioscoopkaartjes. (* Korting geldig op de aankoop van bioscooptickets tegen normaal tarief en tarief tot 18 jaar (toeslag voor 3D, IMAX, Dbox, Premium niet inbegrepen, voordeel uitsluitend geldig van zondag 18 uur tot zaterdag 18 uur, ochtendvoorstelling (voor 12 uur) en middernachtvoorstelling (na 23 uur) niet inbegrepen).
  • PanoraMagique: 15 % korting. (maximaal 5 extra personen per vlucht).

AfbeeldingAfbeelding

Enkele belangrijke opmerkingen:
- Bestaande jaarkaarthouders (Classic, Fantasy en Dream jaarpassen) houden hun jaarkaart tot en met de vervaldag en houden daarbij de voordelen die er waren voor die pas bij aankoop. Tot je pas vervallen is blijft alles gewoon bij het oude.

Afbeelding

- De peterschap-actie geeft nu 6 maanden extra op je jaarkaart wanneer je 3 nieuwe pashouders aanbrengt. In het 'Forumleden bieden korting aan' topic kun je alles vinden over de peterschap-actie en korting aanbieden of zoeken.

Voor alle up-to-date blockdagen kan je dit topic raadplegen.

Afbeelding

Als je een jaarpas wil aanschaffen online, is dat mogelijk. Voor meer informatie kan je in dit topic kijken.
Wanneer je je jaarpas wil verlengen kan dit in het park gedaan worden of met de post. Wil je meer informatie over hoe het verlengen via de post werkt, kijk dan even hier.
Er zijn twee betaalmogelijkheden voor je jaarpas, namelijk in één keer betalen of in termijnen. Hier kan je meer informatie vinden over betaling in termijnen.
Voor informatie over het magazine Envie de + kan je in dit topic terecht en als je meer wil weten over de jaarlijkse Photopass hier.

Voor de veelgestelde vragen over de jaarpassen kan je een kijkje nemen in het 'veelgestelde vragen' topic.

Vernieuwingen en prijswijzigingen 2018
In 2018zijn een aantal vernieuwingendoorgevoerd voor de jaarpashouders.
Voor de Infinity pashouders is vanaf eind maart het VIP gedeelte bij Disney Stars on Parade en Disney Illuminations vergroot.
Vanaf 10 juni is er een nieuwe zone gereserveerd voor Infinity pashouders voor de nieuwe show Stark Expo presents: Energy for Tomorrow! welke tijdens de Marvel Summer of Super Heroes in het Walt Disney Studios Park zal worden vertoond.

Bron: Disneyland Paris en ED92

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Michelle op Do 13 Sep 2018, 20:02, in totaal 12 keer gewijzigd.

I

Di 28 Feb 2017, 07:08
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: Nieuwe jaarkaarten Disneyland Paris (vanaf 29 maart)
Nog een overzichtje van de oude en nieuwe jaarpassen

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Di 28 Feb 2017, 08:56
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al maar toch even checken. Zijn de voordelen van de duurste kaart alleen voor de kaarthouder of voor meerdere? We hebben nu 1dream en 2fantasy jaarkaarten en zitten er aan te denken om straks weer zo een verdeling te nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Di 28 Feb 2017, 11:04
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
magicmama schreef:
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al maar toch even checken. Zijn de voordelen van de duurste kaart alleen voor de kaarthouder of voor meerdere? We hebben nu 1dream en 2fantasy jaarkaarten en zitten er aan te denken om straks weer zo een verdeling te nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

De voordelen van de VIP ruimtes bij parade en Illuminations zijn persoonlijk. Het zwemmen zou voor 2 personen geldig zijn.
De kortingen zoals in de restaurants zal per tafel zijn veronderstel ik.

Afbeelding
Afbeelding

Di 28 Feb 2017, 11:07
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Officieel overzicht nieuwe jaarkaarten Disneyland Paris, te koop vanaf 29 maart 2017:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Wo 01 Mrt 2017, 10:32
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Vergelijking van de jaarkaart prijzen wereldwijd

Afbeelding

Bron Chronique Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 01 Mrt 2017, 13:46
Bericht 6 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
ontdek hier de VIP parking van de Infinity jaarkaart !!!

Afbeelding

Afbeelding
https://www.disneyhandicare.com

Vr 03 Mrt 2017, 09:42
Bericht 7 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Weet ondertussen al iemand of de hondenkennel nog steeds gratis is voor dream/magic plus houders, of is dit enkel voor Infinity of wordt dit helemaal afgeschaft? Ik vind er maar niets over terug (of ik lees erover, zou ook kunnen) alvast bedankt!

Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast

Zo 05 Mrt 2017, 12:15
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Angel007 schreef:
Weet ondertussen al iemand of de hondenkennel nog steeds gratis is voor dream/magic plus houders, of is dit enkel voor Infinity of wordt dit helemaal afgeschaft? Ik vind er maar niets over terug (of ik lees erover, zou ook kunnen) alvast bedankt!

Kennel blijft gratis beschikbaar bij Magic Plus en Infinity pas ;)

Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:80 meerdaagse +23 dagtrips

Zo 05 Mrt 2017, 18:40
Bericht 9 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Zijn de blockdagen voor 2018 bekend? Ik kom er niet mee uit met de Franse disneysite, krijg alleen de Fantasy en Dreams ervoor, tot april 2018.

DLP: 25x sinds 1994
WDW: 7x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Afbeelding
Afbeelding

Next WDW trip: januari Marathon weekend 2019

Do 16 Mrt 2017, 09:32
Bericht 10 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
In het bericht van Prins Adam op de eerste pagina staan wel afbeeldingen van de blockdagen t/m augustus 2018. Ik weet niet of je daar wat aan hebt?
https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=107991#p107991

De overige maanden kan ik ook zo gauw niet vinden op de website.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk

Afbeelding
37x Disneyland Paris, 17x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic

Afbeelding

Do 16 Mrt 2017, 10:20
Bericht 11 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
FrozenOlaf schreef:
Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is maar eind juni vervallen onze dreampassen. Ik vind de infinity belachelijk duur en zeker niet voor het hele gezin vanwege vier photopassen die je niet nodig hebt. Mijn vraag is nu zou in voor 29 maart drie nieuwe dreampassen kunnen kopen zonder gratis maanden weliswaar maar gewoon als nieuwe passen zodat ik die duurdere nog een jaartje kan omzeilen en als het ware zo vals te spelen.

Ja dat kan je doen door ze online te kopen . Je krijgt dan vouchers die je binnen de 6 maanden moet gaan omruilen voor een definitieve pas, eind juni dus in jullie geval. Je verliest dan wel eventuele gratis maanden extra die je anders krijgt door aaneensluitend te verlengen, daar je op deze manier zogenaamd een nieuwe pas koopt ipv te verlengen. Maar als je de voordelen can de dreampas vindt opwegen tov een infinity of magic plus met enkele gratis extra maanden, dan kan dit voor jullie een uitkomst zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

Afbeelding

Vr 17 Mrt 2017, 20:19
Bericht 12 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
FrozenOlaf schreef:
Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is maar eind juni vervallen onze dreampassen. Ik vind de infinity belachelijk duur en zeker niet voor het hele gezin vanwege vier photopassen die je niet nodig hebt. Mijn vraag is nu zou in voor 29 maart drie nieuwe dreampassen kunnen kopen zonder gratis maanden weliswaar maar gewoon als nieuwe passen zodat ik die duurdere nog een jaartje kan omzeilen en als het ware zo vals te spelen.

Ja dat kan je doen door ze online te kopen . Je krijgt dan vouchers die je binnen de 6 maanden moet gaan omruilen voor een definitieve pas, eind juni dus in jullie geval. Je verliest dan wel eventuele gratis maanden extra die je anders krijgt door aaneensluitend te verlengen, daar je op deze manier zogenaamd een nieuwe pas koopt ipv te verlengen. Maar als je de voordelen can de dreampas vindt opwegen tov een infinity of magic plus met enkele gratis extra maanden, dan kan dit voor jullie een uitkomst zijn.

Ja ok maar iemand zei me dat dit niet ging omdat er nog een dreampas lopende is en dat je dat alleen kan doen als je twee jaar geen dreampas gehad hebt. En kan ik dit ook doen in disney zelf?

If you can dream it,you can do it !

Afbeelding

Vr 17 Mrt 2017, 21:08
Bericht 13 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
FrozenOlaf schreef:
Ona1991 schreef:
FrozenOlaf schreef:

Ja ok maar iemand zei me dat dit niet ging omdat er nog een dreampas lopende is en dat je dat alleen kan doen als je twee jaar geen dreampas gehad hebt. En kan ik dit ook doen in disney zelf?

Een voorlopige voucher/pas kan je altijd online kopen ookal heb je een lopende pas. Neen je kan deze niet ter plekke kopen, de voorlopige passen zijn enkel online beschikbaar.
2 jaar geen pas gehad hebben heeft hier niks mee te maken, dat heeft enkel en alleen te maken met 10% parraigne korting krijgen wat dan niet kan, daarvoor moet je laatste pas minstens 24 maanden geleden verlopen zijn.

Afbeelding

Vr 17 Mrt 2017, 22:16
Bericht 14 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Voor de Infinity parking moet je dagelijks een nieuwe code halen !!!

Afbeelding

bron : ED92

Afbeelding
https://www.disneyhandicare.com

Vr 31 Mrt 2017, 08:55
Bericht 15 Top
Profiel WWW   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 143 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende