(Bron InsideDLParis)

Passie, Phantom Manor krijgt bij ons geen Holiday overlay. Volgens mij is dit ook niet zo in WDW, maar wel in Disneyland Californië en Tokyo.passie schreef:Een vraagje. Mijn dochter vroeg zich af of the phantom manor ook aangepast is zoals in wdw? Ze gaat er niet graag op maar is wel zot van sally en jack. Als het zou aangepast zijn zou ze er wel op willen.![]()
En nog een vraagje van mij ,hoort stitch ook bij de villains? Zou hem zo graag eens ontmoeten.![]()
Yes, we gaan !Op 26 en 27 oktober vieren we onze eerste halloween in disneyland parijs !!!
De meet 'n greet is voor de parade, rond 11u30. Normaal zijn er twee verschillende sets, één met de face-characters (Aladdin & Jasmine, Ariël, Evil Queen, Gaston, Mary Poppins & Bert, Mulan) en dan één met de gewone characters (Remy, Emile, Stitch & Lilo, Woody & Jessie). Natuurlijk verschilt het elke dag welke er naar buiten komen, ik somde gewoon de meest voorkomende oppassie schreef:@ Dragy
Bedankt voor de info!
Ik zal dan maar eens naar stars'n cars gaan kijken . Is er tot op heden nog niet van gekomen. Hebben besloten om bij onze volgende trip niet zo veel attracties te doen,maar meer characters te ontmoeten. Die meet 'n greet is dat voor of na de parade? Of staat dit aangegeven in het programma.?

Jeroen schreef:Net terug van een week Disney met Halloween.
Gezellig en een leuke tijd gehad
Veel Nederlanders aanwezig en dat was in de wachtrij (als die er was) erg gezellig.
Nu baal ik dat ik weer moet sparen.