Halloween Seizoen

Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Resultaat van de wind...

Afbeelding

Afbeelding

(Bron InsideDLParis)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Twiggy
Member
Member

Jeroen schreef:
Twiggy schreef:Daar kunnen ze gelukkig niet veel aan kapot maken ;)
Zou je denken? :mrgreen:

Hoop het Jeroen :D
passie

Een vraagje. Mijn dochter vroeg zich af of the phantom manor ook aangepast is zoals in wdw? Ze gaat er niet graag op maar is wel zot van sally en jack. Als het zou aangepast zijn zou ze er wel op willen. :jack:

En nog een vraagje van mij ,hoort stitch ook bij de villains? Zou hem zo graag eens ontmoeten. :stitch:

Yes, we gaan !Op 26 en 27 oktober vieren we onze eerste halloween in disneyland parijs !!! :thumbs:
Dragy
Moderator
Moderator

passie schreef:Een vraagje. Mijn dochter vroeg zich af of the phantom manor ook aangepast is zoals in wdw? Ze gaat er niet graag op maar is wel zot van sally en jack. Als het zou aangepast zijn zou ze er wel op willen. :jack:

En nog een vraagje van mij ,hoort stitch ook bij de villains? Zou hem zo graag eens ontmoeten. :stitch:

Yes, we gaan !Op 26 en 27 oktober vieren we onze eerste halloween in disneyland parijs !!! :thumbs:
Passie, Phantom Manor krijgt bij ons geen Holiday overlay. Volgens mij is dit ook niet zo in WDW, maar wel in Disneyland Californië en Tokyo.

En Stitch hoort helaas ook niet bij de villains. Dit jaar zijn er wel wat minder villains te zien in vergelijking met vorige jaren, maar pret heb je zeker en vast wel met hen! Stitch ken je trouwens het best vinden tijdens de meet 'n greet momenten van de Stars 'n Cars characters in de Walt Disney Studios, ergens rond de middag in de buurt van Cinemagique.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
passie

@ Dragy

Bedankt voor de info!
Ik zal dan maar eens naar stars'n cars gaan kijken . Is er tot op heden nog niet van gekomen. Hebben besloten om bij onze volgende trip niet zo veel attracties te doen,maar meer characters te ontmoeten. Die meet 'n greet is dat voor of na de parade? Of staat dit aangegeven in het programma.?
Dragy
Moderator
Moderator

passie schreef:@ Dragy

Bedankt voor de info!
Ik zal dan maar eens naar stars'n cars gaan kijken . Is er tot op heden nog niet van gekomen. Hebben besloten om bij onze volgende trip niet zo veel attracties te doen,maar meer characters te ontmoeten. Die meet 'n greet is dat voor of na de parade? Of staat dit aangegeven in het programma.?
De meet 'n greet is voor de parade, rond 11u30. Normaal zijn er twee verschillende sets, één met de face-characters (Aladdin & Jasmine, Ariël, Evil Queen, Gaston, Mary Poppins & Bert, Mulan) en dan één met de gewone characters (Remy, Emile, Stitch & Lilo, Woody & Jessie). Natuurlijk verschilt het elke dag welke er naar buiten komen, ik somde gewoon de meest voorkomende op ;) .
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
passie

@Dragy
Bedankt voor de info.Nu dat je het zegt heb ik inderdaad yasmine en alladin rond die tijd in studio park gezien.
Zal proberen om een foto met stitch te scoren.
sandertilburg
Member
Member

wow wat super gaaf
misschien een stomme vraag wij gaan dit jaar niet met Halloween maar heb op de foto's een supergave waxinelichthouder gezien het betreft dat bolletje in oranje daar staat een afbeelding in die oplicht met een kaarsje er achter is er iemand die nog gaat en voor mij er 1 mee kan brengen? woon zelf in tilburg noord brabant.

ik hoor het graag
*Kitty*
Moderator
Moderator

Met Halloween kan je op drie verschillende plaatsen in het Disneyland Park een Halloweenburger eten: The Lucky Nugget, Au Chalet de la Marionette en Café Hyperion. In de Studios kan terecht bij Restaurant en Coulisse voor een snelle hap.

Hieronder alvast een voorstelling van het Halloweenmenu in The Lucky Nugget:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Twiggy
Member
Member

Ziet er lekker uit ;-)
desidinges
Member
Member

he, een ander toetje als vorig jaar ;)
Jeroen
Member
Member

Net terug van een week Disney met Halloween.

Gezellig en een leuke tijd gehad
Veel Nederlanders aanwezig en dat was in de wachtrij (als die er was) erg gezellig.

Nu baal ik dat ik weer moet sparen.
Afbeelding
Twiggy
Member
Member

Jeroen schreef:Net terug van een week Disney met Halloween.

Gezellig en een leuke tijd gehad
Veel Nederlanders aanwezig en dat was in de wachtrij (als die er was) erg gezellig.

Nu baal ik dat ik weer moet sparen.

Fijn dat jullie een gezellige tijd hebben gehad bij de muis, ik moet nog even wachten en dan gaan we kerst vieren :thumbs:
michaelbe
Member
Member

Het is Halloween in Disneyland Paris, en als je laatste bezoek dateert van begin oktober, dan heb je wel gezien dat je in Main Street U.S.A. en ook in Frontierland de kleuren van deze periode van het jaar terugvindt.

Zo kan je in het Plaza Gardens Restaurant een mysterieuze man terugvinden die het Halloween-teken kerft in je favoriete Disney karakters. Zijn naam is Cyril en hij is de 'fruit- en groentenbeeldhouwer' in Disneyland Paris.

Cyril stelde de deuren van zijn Disney Atelier open voor ons, en vertelde wat meer over zijn unieke carrière. Cyril begon zijn loopbaan bij Disneyland Paris in het Room Service team van het Disneyland Hotel meer dan veertien jaar geleden. Als Cast Member maakte hij de kamers van gasten klaar en beantwoordde hun vragen. Maar zelfs toen nam zijn creatieve kant de bovenhand: hij wou de gasten toen al een 'touch of Disney Magic' meegeven, en zo verzorgde hij reeds de fruitmanden voor op de gastenkamers.

Thuis verbeterde Cyril zijn techniek door zelfstudie, en werkte hij aan nieuwe uitdagingen en nieuwe vormen.

Anderhalf jaar geleden, begon hij met een project dat veel voor hem betekende: hij gebruikte deze Thaise traditionele kunst om de aanhangborden bij restaurants en conventiecentra te decoreren. Aangemoedigd door zijn collega's, besloot hij het project aan het management te presenteren, en zo werd hij de man die karakter gaf aan fruit en groenten. Zo heeft hij al meer dan 180 karakters op zijn naam staan, en is het kinderspel voor onze Geppetto met de groene vingers om nog betere designs te vinden die aansluiten bij het thema van het restaurant dat hij decoreert. En Cyril heeft zijn eigen geheim om zijn creaties twee keer zo lang te bewaren: “besprenkelen met wat vitamine C!”

Deze passie en dit ongelooflijke talent delen met de buitenwereld is Cyrils grootste plezier. Met zijn energie en enthousiasme, traint hij zijn collega's van het departement 'Food and Beverage' in het Atelier Disney. Zijn kunst is te zien in het hele park. In een paar uur kan Cyril een watermeloen, pompoen, appelen, een ananas en nog heel wat andere soorten fruit omtoveren in een bloem, een dier, Disney karakters zoals Sneeuwwitje, Mickey Mouse, Minnie Mouse of Ursula. Dankzij Cyril kunnen we het voedsel in Disneyland Paris nu ook met onze ogen verslinden.

Bron: Ambassadeurs Disneyland Paris
Dragy
Moderator
Moderator

Halloween entertainment dit jaar is ook verschillende bands doorheen het park!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Archief 2013”