Disney Dreams Of Christmas
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Hier is de eerste video van de Disney Dreams Of Christmas.
Dank u Fabien om dit te delen!
Dank u Fabien om dit te delen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
christiaan1994
- Member

- BerichtenCOLON 14
- GeregistreerdCOLON 03 Nov 2013, 11:54
Het is gewoon NICE !!! in het echt zal hij nog veeeel mooier zijn weet ik zeker !!
Ik vind de kerst versie juist leuk. Er word ook veel meer effecten gebruikt en het zorgt voor een bepaalde sfeer. Nu denk eraan dat het filmpje dat online staat in zeer slechte staat gefilmd is. Niet helder, bibberend, geluid slecht, en dan nog een slechte filmer, dus dat doet de show er ook al slechter uitzien tegenover je direct een mooi high definition beeld hebt met een goede filmer.
Ik heb in elk geval twee vrienden die al jaren niet in Disney zijn geweest het vandaag laten zien en dan de Disney Dreams versie, en ze vonden allebei die van Kerst zelfs leuker. Iemand die beide dus niet gezien zou hebben en dan beide in ongeveer dezelfde kwaliteit qua film op youtube zou zien gaat dus blijkbaar dan toch naar de kerstversie.
Natuurlijk het zijn twee aparte delen. Het ene gaat volledig over Kerst en het andere over de Disney verhalen. Ik vind ze allebei top, dus ik kan deze kerst versie alleen maar toejuichen doordat we nu een beetje afwisseling hebben in plaats van het volledige jaar door alleen Dreams.
Ik heb in elk geval twee vrienden die al jaren niet in Disney zijn geweest het vandaag laten zien en dan de Disney Dreams versie, en ze vonden allebei die van Kerst zelfs leuker. Iemand die beide dus niet gezien zou hebben en dan beide in ongeveer dezelfde kwaliteit qua film op youtube zou zien gaat dus blijkbaar dan toch naar de kerstversie.
Natuurlijk het zijn twee aparte delen. Het ene gaat volledig over Kerst en het andere over de Disney verhalen. Ik vind ze allebei top, dus ik kan deze kerst versie alleen maar toejuichen doordat we nu een beetje afwisseling hebben in plaats van het volledige jaar door alleen Dreams.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Inderdaad eerst zit iedereen te wachten op een aangepaste Dreams voor Kerst en Halloween. En nu hij er is is Dreams beter? Wil hem in het echt zien om te oordelen!Gert schreefCOLONIk vind de kerst versie juist leuk. Er word ook veel meer effecten gebruikt en het zorgt voor een bepaalde sfeer. Nu denk eraan dat het filmpje dat online staat in zeer slechte staat gefilmd is. Niet helder, bibberend, geluid slecht, en dan nog een slechte filmer, dus dat doet de show er ook al slechter uitzien tegenover je direct een mooi high definition beeld hebt met een goede filmer.

Laat ik het zo zeggen op basis van het filmpje ga ik persoonlijk voor de oude versie. Helaas zal ik deze niet irl kunnen zien omdat we pas in februari gaan.Inderdaad eerst zit iedereen te wachten op een aangepaste Dreams voor Kerst en Halloween. En nu hij er is is Dreams beter? Wil hem in het echt zien om te oordelen!
Next trip: 16-02-2014 t/m 20-02-2014
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Disney Dreams! Of Christmas met Disney Light'Ears!
(Bron InsideDLParis)
(Bron InsideDLParis)

-
P-C
Hier zie je toch een aantal overeenkomsten met World of Color in DIsney California Adventure!
-
christiaan1994
- Member

- BerichtenCOLON 14
- GeregistreerdCOLON 03 Nov 2013, 11:54
Weet iemand hoe het opening nummer heet ?