Disney Dreams Of Christmas

Gebruikers-avatar
grumpy30
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2013, 18:42

ik ben ook benieuwd naar de nieuwe disney dreams :sorc: :donald: :goofy:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Hier is de eerste video van de Disney Dreams Of Christmas.

Dank u Fabien om dit te delen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
christiaan1994
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2013, 11:54

Het is gewoon NICE !!! in het echt zal hij nog veeeel mooier zijn weet ik zeker !!
Gebruikers-avatar
reinknoop
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:54

Wow, erg gaaf.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Hij is super :thumbs:
Abby
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011, 20:14

Stukje van Toy Story is leuk waarin de Dino in een tutu loopt. Voor de rest is het oke maar het is geen Dreams zoals ik had gehoopt. Ik zie dan liever de andere Dreams terug
Next trip: 16-02-2014 t/m 20-02-2014
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Ik vind de kerst versie juist leuk. Er word ook veel meer effecten gebruikt en het zorgt voor een bepaalde sfeer. Nu denk eraan dat het filmpje dat online staat in zeer slechte staat gefilmd is. Niet helder, bibberend, geluid slecht, en dan nog een slechte filmer, dus dat doet de show er ook al slechter uitzien tegenover je direct een mooi high definition beeld hebt met een goede filmer.
Ik heb in elk geval twee vrienden die al jaren niet in Disney zijn geweest het vandaag laten zien en dan de Disney Dreams versie, en ze vonden allebei die van Kerst zelfs leuker. Iemand die beide dus niet gezien zou hebben en dan beide in ongeveer dezelfde kwaliteit qua film op youtube zou zien gaat dus blijkbaar dan toch naar de kerstversie.

Natuurlijk het zijn twee aparte delen. Het ene gaat volledig over Kerst en het andere over de Disney verhalen. Ik vind ze allebei top, dus ik kan deze kerst versie alleen maar toejuichen doordat we nu een beetje afwisseling hebben in plaats van het volledige jaar door alleen Dreams.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Gert schreefCOLONIk vind de kerst versie juist leuk. Er word ook veel meer effecten gebruikt en het zorgt voor een bepaalde sfeer. Nu denk eraan dat het filmpje dat online staat in zeer slechte staat gefilmd is. Niet helder, bibberend, geluid slecht, en dan nog een slechte filmer, dus dat doet de show er ook al slechter uitzien tegenover je direct een mooi high definition beeld hebt met een goede filmer.
Ik heb in elk geval twee vrienden die al jaren niet in Disney zijn geweest het vandaag laten zien en dan de Disney Dreams versie, en ze vonden allebei die van Kerst zelfs leuker. Iemand die beide dus niet gezien zou hebben en dan beide in ongeveer dezelfde kwaliteit qua film op youtube zou zien gaat dus blijkbaar dan toch naar de kerstversie.

Natuurlijk het zijn twee aparte delen. Het ene gaat volledig over Kerst en het andere over de Disney verhalen. Ik vind ze allebei top, dus ik kan deze kerst versie alleen maar toejuichen doordat we nu een beetje afwisseling hebben in plaats van het volledige jaar door alleen Dreams.
Inderdaad eerst zit iedereen te wachten op een aangepaste Dreams voor Kerst en Halloween. En nu hij er is is Dreams beter? Wil hem in het echt zien om te oordelen!

Afbeelding
Afbeelding
Abby
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011, 20:14

Inderdaad eerst zit iedereen te wachten op een aangepaste Dreams voor Kerst en Halloween. En nu hij er is is Dreams beter? Wil hem in het echt zien om te oordelen!
Laat ik het zo zeggen op basis van het filmpje ga ik persoonlijk voor de oude versie. Helaas zal ik deze niet irl kunnen zien omdat we pas in februari gaan.
Next trip: 16-02-2014 t/m 20-02-2014
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Disney Dreams! Of Christmas met Disney Light'Ears!

(Bron InsideDLParis)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disneykim
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009, 20:51

Prins Adam schreefCOLONDisney Dreams! Of Christmas met Disney Light'Ears!

(Bron InsideDLParis)

Dit filmpje is al veel beter dan dat eerste filmpje van de kerstversie! Mooi hoor!
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Super :-)
P-C

Hier zie je toch een aantal overeenkomsten met World of Color in DIsney California Adventure!

Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Leuke en mooie show.
Deze moet je echt zien op locatie.
Afbeelding
christiaan1994
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2013, 11:54

Weet iemand hoe het opening nummer heet ?
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar