Duffy

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dennisz1986
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012, 23:56

Gister weer met duffy op de foto gegaan, stonden bijna geen mensen in de rij. Was een voordeel voor ons, veel en leuke foto's kunnen maken :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
P-C

Doe foto's willen we dan wel zien natuurlijk :-)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Duffy krijgt nieuwe outfits!

Er komt een pakje aan die je kunt omkeren. Eén kant is voor Pasen, de ander voor St. Patricks Day.

Afbeelding

Andere nieuwe pakjes (te koop vanaf februari) zijn oa één van Stitch, een regenponcho, een luxekostuum van Pinocchio (met een Jiminy Cricket pluche) en een Jake and the Neverland Pirates pak.

Afbeelding

Afbeelding

Op bovenstaande foto's zie je ook nog twee pre-dressed beren: Duffy in safari outfit, één geïnspireerd op Steamboat Willie en als laatste hebben we een pre-dressed 2014 Duffy.

Afbeelding

Let op: deze outfits zijn vanaf februari te koop in de Amerikaanse parken. Van de vorige outfits zagen we maanden later ook enkele verschijnen in Parijs, dus deze nieuwe zullen later ook wel verkrijgbaar zijn in Disneyland Parijs.

Bron: Disneyparksblog
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Hoogstwaarschijnlijk is het enkel het Pinocchio outfit dat, uiteindelijk, naar Disneyland Paris komt.
De rest hoef je echt niet op te rekenen.

Mad Hatter, Pyjama, Peter Pan en Sulley waren outfits die hier ook echt aan sloegen
Op die van Sulley na eigenlijk, die is er ook niet voor niets al weer uit.
Maar de nieuw te releasen outfits zijn echt gericht op de US Parks.
Pinocchio is de enige die eventueel hier echt aan zou kunnen slaan.
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Het Pasen/ St. Patricks day pakje en dat van Stitch vind ik ook nog wel passen in DLP hoor, alsook dat van Jake, nu hij te zien is als preshow in de Disney Junior - Live on Stage attractie.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Dragy schreefCOLONHet Pasen/ St. Patricks day pakje en dat van Stitch vind ik ook nog wel passen in DLP hoor, alsook dat van Jake, nu hij te zien is als preshow in de Disney Junior - Live on Stage attractie.
Dat het past, betekent niet dat het aan slaat.
Wat betreft Duffy ben ik een wandelende encyclopedie. :P
Die van Pasen en St. Patrick's Day komen zeker niet naar DLP.
En Jake van The Neverland Pirates is hier helemaal niet bekend genoeg om er een outfitje van uit te brengen in DLP.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sam
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 02:21

Heb Duffy nooit begrepen; is overduidelijk een manier om (veel) geld uit de fans te slaan. Maar kijk, er zijn duidelijk fans! Wel leuk dat men wat meer met de Disney-erfenis gaat doen, zoals de Steamboat Willie-outfit.
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Sam schreefCOLONHeb Duffy nooit begrepen; is overduidelijk een manier om (veel) geld uit de fans te slaan. Maar kijk, er zijn duidelijk fans! Wel leuk dat men wat meer met de Disney-erfenis gaat doen, zoals de Steamboat Willie-outfit.
Er zit ook geen logica achter, en toch ben ik helemaal weg van Duffy.
Ik heb, op de XXL Duffy na, alles wat er van Duffy verkocht wordt in Disneyland Paris.
En een Shellie May uit Tokyo Disneyland, een Cruise Line Duffy, een Birthday Duffy uit de US en nog wat ander Duffy spul.

Als ze m'n Duffy maar niet weg halen! Dan vind ik alles best.
Afbeelding
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Viel me tijdens mijn disneytripje ineens op dat de aankleedduffy niet te verkrijgen is? Ik heb er gelukkig al een, maar het is wel vreemd als je kleding ziet hangen terwijl je de beer zelf niet kunt kopen.

En voor de liefhebber die de komende dagen gaat. Van de oudere pakjes (oa woody, buzz, pirate) zijn er een aantal in de solden voor 5 euro
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Lianne schreefCOLONViel me tijdens mijn disneytripje ineens op dat de aankleedduffy niet te verkrijgen is? Ik heb er gelukkig al een, maar het is wel vreemd als je kleding ziet hangen terwijl je de beer zelf niet kunt kopen.

En voor de liefhebber die de komende dagen gaat. Van de oudere pakjes (oa woody, buzz, pirate) zijn er een aantal in de solden voor 5 euro
De aankleed-Duffy is enkele weken eruit geweest, alles moest terug naar de fabrikant.
Ik weet niet wat precies, maar er was iets niet goed.
Maar inmiddels is deze weer te koop.

Er zijn maar 3 outfitjes in de Solden (Woody, Piloot en Schots) en die zijn inmiddels afgeprijsd naar €2 in de Solden.
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

nikkimouse schreefCOLON
Lianne schreefCOLONViel me tijdens mijn disneytripje ineens op dat de aankleedduffy niet te verkrijgen is? Ik heb er gelukkig al een, maar het is wel vreemd als je kleding ziet hangen terwijl je de beer zelf niet kunt kopen.

De aankleed-Duffy is enkele weken eruit geweest, alles moest terug naar de fabrikant.
Ik weet niet wat precies, maar er was iets niet goed.
Maar inmiddels is deze weer te koop.

Er zijn maar 3 outfitjes in de Solden (Woody, Piloot en Schots) en die zijn inmiddels afgeprijsd naar €2 in de Solden.
Als die er van het weekend nog zijn, gaan ze alle drie richting thuis!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De Duffy bus! Deze is te zien op de Japanse wegen tot 31 maart...

Afbeelding

Afbeelding

Bron DLRP Express
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Waaaaaaaa, wat een coole promotie!! Schitterende bus, die Japanners weten toch altijd net dat tikkeltje meer te vinden!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Doe mij die bus maar!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Mouseketeer schreefCOLONDoe mij die bus maar!
dan gezellig samen in die bus naar Disney :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar