Kerst merchandise DLP 2014

Mouseketeer
Member
Member

annita1975 schreef:weet iemand ook hoe de nieuwe kerstpuzzel er uit ziet. elk jaar koop ik de kerstpuzzel van 1000 stukjes.
Volgens mij is het dezelfde puzzel als vorig jaar.
Afbeelding
annita1975
Member
Member

dat zou erg jammer zijn. afgelopen jaren elke keer een andere afbeelding. heb al een hele verzameling van disneyland parijs puzzel. had gehoopt dat er weer een nieuwe afbeelding zou zijn.
Mouseketeer
Member
Member

annita1975 schreef:dat zou erg jammer zijn. afgelopen jaren elke keer een andere afbeelding. heb al een hele verzameling van disneyland parijs puzzel. had gehoopt dat er weer een nieuwe afbeelding zou zijn.
De rest van de Kerstmerchandise (mokken etc.) hebben ook dezelfde afbeelding als vorig jaar.
Afbeelding
finneke
Member
Member

Weet iemand hoe duur peter pan is en tinkerbell met kerststokje, vrienden van ons gaan in november en dan wil ik vragen of ze deze voor mij meenemen, las ik het goed hebben ze ook daisy in deze serie.
En de prinsessen met de mooie jurkjes aan hoe duur zijn deze en kan iemand een foto maken welke prinsessen ze hebben.
Dragy
Moderator
Moderator

finneke schreef:Weet iemand hoe duur peter pan is en tinkerbell met kerststokje, vrienden van ons gaan in november en dan wil ik vragen of ze deze voor mij meenemen, las ik het goed hebben ze ook daisy in deze serie.
En de prinsessen met de mooie jurkjes aan hoe duur zijn deze en kan iemand een foto maken welke prinsessen ze hebben.
Klein beetje onder de foto van Peter Pan stond dat hij €7.90 kost, en inderdaad Wezz liet weten dat ze ook Daisy hebben...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
finneke
Member
Member

Sorry heb ik overheen gelezen. Heeft iemand een foto van daisy

En hoe duur is tink met dat stokje in de hand en de prinsessen.
pluto71
Member
Member

tinkerbell en daisy zijn van dezelfde reeks als peter pan en die kosten allemaal 7,99 euro per stuk, ik heb deze reeks zelf ook bijna helemaal ;)

ik zou ook wel een foto van daisy willen zien ;) die heb ik nog niet namelijk
PeterPan1
Member
Member

pluto71 schreef:tinkerbell en daisy zijn van dezelfde reeks als peter pan en die kosten allemaal 7,99 euro per stuk, ik heb deze reeks zelf ook bijna helemaal ;)

Helaas las ik jullie bericht te laat, kom net terug uit Disneyland!
Ik wil wel iedereen aanraden om de Peter Pan zodra je die tegenkomt gelijk mee te nemen. Aan het begin van onze trip zagen we deze nog in enkele winkels hangen, niet in de grote Disney Winkel in Village. Op de laatste dag kwamen we hem al nergens meer tegen :)
Afbeelding
Afbeelding
PeterPan1
Member
Member

pluto71 schreef:tinkerbell en daisy zijn van dezelfde reeks als peter pan en die kosten allemaal 7,99 euro per stuk, ik heb deze reeks zelf ook bijna helemaal ;)

Kwam ze zojuist tegen in de Disney store. Hierbij een foto van Daisy!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
pluto71
Member
Member

thx Peterpan1 :) die gaat morgen dus ook al mee :) die heb ik namelijk nog niet
PuppyLikesYou
Member
Member

Zo leuk al die spullentjes! :D Kan niet wachten tot het Kerst is!! <3
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Mulan
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:Zo leuk al die spullentjes! :D Kan niet wachten tot het Kerst is!! <3
Dit!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
joyce0031
Member
Member

Hallo :)

weet iemand of er van de build your own Mr Potato Head ook kerst accessoires zijn? wij gaan over iets meer als 3 weekjes weer lekker 9 dagen (8 nachten) Disney Hotel Castle Club doen :thumbs: #mrpotatoheadfan
Afbeelding
Charlotteke
Member
Member

Leuke ornamentjes weer! Wij hebben zo bijna een volledige disneyboom, dit jaar komen er weer enkele bij!
belle1608
Miss CM
Miss CM

Ik heb een nieuwe Belle beker gekocht, zoo blij!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2014”