Volgens mij is het dezelfde puzzel als vorig jaar.annita1975 schreef:weet iemand ook hoe de nieuwe kerstpuzzel er uit ziet. elk jaar koop ik de kerstpuzzel van 1000 stukjes.
Kerst merchandise DLP 2014
- Mouseketeer
- Member

- annita1975
- Member

dat zou erg jammer zijn. afgelopen jaren elke keer een andere afbeelding. heb al een hele verzameling van disneyland parijs puzzel. had gehoopt dat er weer een nieuwe afbeelding zou zijn.
- Mouseketeer
- Member

De rest van de Kerstmerchandise (mokken etc.) hebben ook dezelfde afbeelding als vorig jaar.annita1975 schreef:dat zou erg jammer zijn. afgelopen jaren elke keer een andere afbeelding. heb al een hele verzameling van disneyland parijs puzzel. had gehoopt dat er weer een nieuwe afbeelding zou zijn.

Weet iemand hoe duur peter pan is en tinkerbell met kerststokje, vrienden van ons gaan in november en dan wil ik vragen of ze deze voor mij meenemen, las ik het goed hebben ze ook daisy in deze serie.
En de prinsessen met de mooie jurkjes aan hoe duur zijn deze en kan iemand een foto maken welke prinsessen ze hebben.
En de prinsessen met de mooie jurkjes aan hoe duur zijn deze en kan iemand een foto maken welke prinsessen ze hebben.
Klein beetje onder de foto van Peter Pan stond dat hij €7.90 kost, en inderdaad Wezz liet weten dat ze ook Daisy hebben...finneke schreef:Weet iemand hoe duur peter pan is en tinkerbell met kerststokje, vrienden van ons gaan in november en dan wil ik vragen of ze deze voor mij meenemen, las ik het goed hebben ze ook daisy in deze serie.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Helaas las ik jullie bericht te laat, kom net terug uit Disneyland!pluto71 schreef:tinkerbell en daisy zijn van dezelfde reeks als peter pan en die kosten allemaal 7,99 euro per stuk, ik heb deze reeks zelf ook bijna helemaal
ik zou ook wel een foto van daisy willen ziendie heb ik nog niet namelijk
Ik wil wel iedereen aanraden om de Peter Pan zodra je die tegenkomt gelijk mee te nemen. Aan het begin van onze trip zagen we deze nog in enkele winkels hangen, niet in de grote Disney Winkel in Village. Op de laatste dag kwamen we hem al nergens meer tegen

Kwam ze zojuist tegen in de Disney store. Hierbij een foto van Daisy!pluto71 schreef:tinkerbell en daisy zijn van dezelfde reeks als peter pan en die kosten allemaal 7,99 euro per stuk, ik heb deze reeks zelf ook bijna helemaal
ik zou ook wel een foto van daisy willen ziendie heb ik nog niet namelijk

- PuppyLikesYou
- Member

Zo leuk al die spullentjes!
Kan niet wachten tot het Kerst is!! <3
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
-
Charlotteke
- Member

Leuke ornamentjes weer! Wij hebben zo bijna een volledige disneyboom, dit jaar komen er weer enkele bij!