Algemene Info Aandelen

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Nasi74
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2014, 20:46

Hoi,
Vraagje:
M'n shareholderpas verloopt 10/14, kan ik m dan
Nog de maand oktober 2014 gebruiken of niet?
Gr natas
Nancke
Member
Member
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2012, 08:43

Normaal telt deze nog tot 31.10.2014
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Prins Adam schreefCOLON Salon Mickey

Speciaal voor leden van de Shareholders Club is Salon Mickey iedere dag geopend van 09:00 tot 12:00 uur voor een gratis drankje en versnapering. Salon Mickey ligt bij de ingang van het Disneyland Park, naast Guest Relations en Storage Service (rechterzijde Disneyland Hotel). U klopt op de deur, waarna een Cast Member u binnen zal laten op vertoon van uw Shareholders Club Card, een identiteitsbewijs en een geldig toegangsbewijs tot het Disneyland Park of het Walt Disney Studios Park (normaal ticket of jaarkaart).
Vandaag via de mail:
Temporary closure of the Salon Mickey

Due to renovation, the Salon Mickey will be closed from Monday, January 12 to at least Friday, February 13, 2015. Improvements are being made to the area (paving), between the Disneyland® Hotel and the entrance of Salon Mickey. The work is being carried out as part of our strategy of renovation and maintenance of facilities of our resort.

This closure is necessary to preserve your safety and comfort (noise of jackhammers, removal of broken and uneven pavement).

Thank you for your understanding. We will keep you informed should the expected time of the work be extended.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

hoi, ik heb eens een vraagje, weet iemand of je in de legowinkel ook korting krijgt met een shareholderspas?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Door werken voor Salon Mickey is het tijdelijk gesloten!!

Afbeelding

Bron @CafeFantasia
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

Prins Adam schreefCOLONDoor werken voor Salon Mickey is het tijdelijk gesloten!!
Bron @CafeFantasia
Drama!!
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

digikleuter schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONDoor werken voor Salon Mickey is het tijdelijk gesloten!!
Bron @CafeFantasia
Drama!!
Want?
Wat is er mis met een opknapbeurt op z'n tijd?
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

1.24 € per aandeel vandaag. De moment om aan te kopen, als je er geen 100 (meer) hebt.
Gebruikers-avatar
Sam
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 02:21

Ik zie de voordelen van de Aandeelhoudersclub niet meer in, nu de voordelen met een Dream jaarkaart ongeveer gelijk getrokken zijn. Ja, 15% ipv 10 korting bij restaurants en toegang tot Salon Mickey, maar daar is het zowat mee gezegd, toch?
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

pluto71 schreefCOLONhoi, ik heb eens een vraagje, weet iemand of je in de legowinkel ook korting krijgt met een shareholderspas?

Nee hoor hier krijg je geen korting, omdat deze winkel echt van LEGO zelf is,
net zoals hun personeel.
Ze lopen ook in LEGO kleding.

m.v.g Dlrpfreak
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb eens horen vallen dat je met je passeport annuel wel korting zou krijgen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONIk heb eens horen vallen dat je met je passeport annuel wel korting zou krijgen.
denk t ook wel 10% volgens mij!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

Sam schreefCOLONIk zie de voordelen van de Aandeelhoudersclub niet meer in, nu de voordelen met een Dream jaarkaart ongeveer gelijk getrokken zijn. Ja, 15% ipv 10 korting bij restaurants en toegang tot Salon Mickey, maar daar is het zowat mee gezegd, toch?

Vergeet de talrijke shareholder events niet! (sarcastisch)

Neen ,serieus ff, ik had er tot nu toe 20, zoals de vorige quota oplegde.
Heb er gisteren 80 bijgekocht omdat ze historisch laag staan. Die heb je, en blijf je hebben, in tegenstelling tot een PA, die je elk jaar moet verlengen.
Gebruikers-avatar
Sam
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 02:21

Ja natuurlijk, maar laten we wel wezen, ook jij moet nog een PA kopen, want je gaat als aandeelhouder ook geen aparte, losse tickets kopen. Dus niet echt een argument. :)
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

Prins Adam schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONIk heb eens horen vallen dat je met je passeport annuel wel korting zou krijgen.
denk t ook wel 10% volgens mij!
Afgelopen zomer toch niet, niet met Fantasypas en ook niet met de Shareholderspas

m.v.g Dlrpfreak
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar