Big Thunder Mountain

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Er is ondertussen al enig nieuws rechtgezet. Ze willen inderdaad de capaciteit van Big Thunder Mountain vergroten. Maar daarvoor moet niet noodzakelijk de trein vooraan weg. Ze zullen nu gewoon een extra wagon toevoegen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

gelukkig zo echt zonde zijn.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

marijndz schreefCOLONgelukkig zo echt zonde zijn.
Hier kan ik je enkel gelijk in geven
Gebruikers-avatar
TheMax
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 15:02

Is dit al bevestigd? Vind namelijk nergens een bron bij de artikelen die hierover gaan, en de laatste geruchten die ik nu weer heb gelezen, gingen over een sluiting van eind Februari al voor de 13 maanden renovatie, met een onderbreking van Halloween tot Kerst 2015 :?
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

Woah dat is wel erg lang zeg, maar het wachten zal vast en zeker de moeite waard zijn!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Dat is inderdaad heeeeeeeeel lang.
Het zal natuurlijk ook te maken hebben met het 25 jarig bestaan, die vele upgrade's en renovaties.
Ik denk persoonlijk dat zelfs de originele bouw ervan niet zolang geduurd heeft .
Waarom al die populaire attracties zo kort op elkaar en voor zo lang sluiten???????????
Dan is er in Frontierland niet meer veel te beleven ,buiten phantom manor (die meer dan waarschijnlijk ook lang zal sluiten voor een upgrade) en de grote raderboten.
Gebruikers-avatar
Sally
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 16:12

ik ben benieuwd,wat er dan allemaal gaat gebeuren. iemand een idee?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dat staat in het artikel.
Gebruikers-avatar
Sam
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 02:21

Als het waar is, zijn er een aantal toppers gelijktijdig voor een lange periode gesloten. Dat gaan we voelen aan de wachtrijen van de andere attracties. Anderzijds: als het betekent dat we een betere attractie in de plaats krijgen (zonder aan het originele thema te prutsen, aub) met verbeterde techniek, dan heb ik er niets op tegen. Het is eigenlijk jammer dat het 25 heeft moeten duren!
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

@InsideDLParis
Major works will start on Big Thunder Mountain, which will be closed from 2 November 2015 - 16 December 2016

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

zouden ze ook nog van plan zijn het meer leeg te laten lopen en volledig te renoveren, alsook de geysers enzo? was ook eens een gerucht van.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Als ze dat doen, moeten ze Frontierland sluiten. Er is inderdaad een (onbevestigd) gerucht geweest dat ze dat zouden doen. Mogelijk tijdens het laagseizoen? Het zou wel ideaal moment zijn. Zou jammer zijn als ze dat nog eens apart moeten doen.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Dave schreefCOLONAls ze dat doen, moeten ze Frontierland sluiten. Er is inderdaad een (onbevestigd) gerucht geweest dat ze dat zouden doen. Mogelijk tijdens het laagseizoen? Het zou wel ideaal moment zijn. Zou jammer zijn als ze dat nog eens apart moeten doen.

Jammer dat men zo weinig informatie krijgt van wege Disneyland Paris zelf , zo geven zij volgens mij zelf de voedingsbodem aan de soms onzinnige geruchten
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Ik hoor steeds meer geruchten dat ze eind februari pakken, maar dat is gestoord

Ik ga eind maart, dat betekend: Space mountain dicht, Phantom Manor dicht en misschien dan Big Thunder, dan ga ik wel even flink klagen.
Phantom manor en space kan ik nog over heen komen, maar alle drie :no:
Gebruikers-avatar
Mariek-e
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2010, 21:22

Space mountain en phantom manor zijn dicht inderdaad... maar eind maart dit jaar is Big Thunder Mountain nog wel open gelukkig dus kan je daar nog in Stitchie!
Ik ga in februari, nog even genieten van mijn lievelingsattractie in Disney.
“Oh, look. A golden-throated small-winged warbler. Just one more for exotic bird bingo. I am loving this.” - Kronk, Keizer Kuzco

Disneyland Parijs: Bezoeker sinds 1998, tel kwijt ;)
Disneyland Californië: 1x 2009
Disney World Florida: 1x 2013
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar