Big Thunder Mountain
Er is ondertussen al enig nieuws rechtgezet. Ze willen inderdaad de capaciteit van Big Thunder Mountain vergroten. Maar daarvoor moet niet noodzakelijk de trein vooraan weg. Ze zullen nu gewoon een extra wagon toevoegen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Is dit al bevestigd? Vind namelijk nergens een bron bij de artikelen die hierover gaan, en de laatste geruchten die ik nu weer heb gelezen, gingen over een sluiting van eind Februari al voor de 13 maanden renovatie, met een onderbreking van Halloween tot Kerst 2015 
Dat is inderdaad heeeeeeeeel lang.
Het zal natuurlijk ook te maken hebben met het 25 jarig bestaan, die vele upgrade's en renovaties.
Ik denk persoonlijk dat zelfs de originele bouw ervan niet zolang geduurd heeft .
Waarom al die populaire attracties zo kort op elkaar en voor zo lang sluiten???????????
Dan is er in Frontierland niet meer veel te beleven ,buiten phantom manor (die meer dan waarschijnlijk ook lang zal sluiten voor een upgrade) en de grote raderboten.
Het zal natuurlijk ook te maken hebben met het 25 jarig bestaan, die vele upgrade's en renovaties.
Ik denk persoonlijk dat zelfs de originele bouw ervan niet zolang geduurd heeft .
Waarom al die populaire attracties zo kort op elkaar en voor zo lang sluiten???????????
Dan is er in Frontierland niet meer veel te beleven ,buiten phantom manor (die meer dan waarschijnlijk ook lang zal sluiten voor een upgrade) en de grote raderboten.
Als het waar is, zijn er een aantal toppers gelijktijdig voor een lange periode gesloten. Dat gaan we voelen aan de wachtrijen van de andere attracties. Anderzijds: als het betekent dat we een betere attractie in de plaats krijgen (zonder aan het originele thema te prutsen, aub) met verbeterde techniek, dan heb ik er niets op tegen. Het is eigenlijk jammer dat het 25 heeft moeten duren!
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
@InsideDLParis
Major works will start on Big Thunder Mountain, which will be closed from 2 November 2015 - 16 December 2016
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
DisneyBoyke
- Member

- BerichtenCOLON 76
- GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14
zouden ze ook nog van plan zijn het meer leeg te laten lopen en volledig te renoveren, alsook de geysers enzo? was ook eens een gerucht van.
Als ze dat doen, moeten ze Frontierland sluiten. Er is inderdaad een (onbevestigd) gerucht geweest dat ze dat zouden doen. Mogelijk tijdens het laagseizoen? Het zou wel ideaal moment zijn. Zou jammer zijn als ze dat nog eens apart moeten doen.
Dave schreefCOLONAls ze dat doen, moeten ze Frontierland sluiten. Er is inderdaad een (onbevestigd) gerucht geweest dat ze dat zouden doen. Mogelijk tijdens het laagseizoen? Het zou wel ideaal moment zijn. Zou jammer zijn als ze dat nog eens apart moeten doen.
Jammer dat men zo weinig informatie krijgt van wege Disneyland Paris zelf , zo geven zij volgens mij zelf de voedingsbodem aan de soms onzinnige geruchten
Ik hoor steeds meer geruchten dat ze eind februari pakken, maar dat is gestoord
Ik ga eind maart, dat betekend: Space mountain dicht, Phantom Manor dicht en misschien dan Big Thunder, dan ga ik wel even flink klagen.
Phantom manor en space kan ik nog over heen komen, maar alle drie
Ik ga eind maart, dat betekend: Space mountain dicht, Phantom Manor dicht en misschien dan Big Thunder, dan ga ik wel even flink klagen.
Phantom manor en space kan ik nog over heen komen, maar alle drie
Space mountain en phantom manor zijn dicht inderdaad... maar eind maart dit jaar is Big Thunder Mountain nog wel open gelukkig dus kan je daar nog in Stitchie!
Ik ga in februari, nog even genieten van mijn lievelingsattractie in Disney.
Ik ga in februari, nog even genieten van mijn lievelingsattractie in Disney.
“Oh, look. A golden-throated small-winged warbler. Just one more for exotic bird bingo. I am loving this.” - Kronk, Keizer Kuzco
Disneyland Parijs: Bezoeker sinds 1998, tel kwijt
Disneyland Californië: 1x 2009
Disney World Florida: 1x 2013
Disneyland Parijs: Bezoeker sinds 1998, tel kwijt
Disneyland Californië: 1x 2009
Disney World Florida: 1x 2013