Big Thunder Mountain Panne en evacuatie afgelopen weekend

Partner site van Café Mickey met leuk Disney nieuws en vooral mooie Disney filmpjes.

ModeratorCOLON dlrpfans

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

We zaten op de 2e lifthill, het was donker en het regende en we hebben daar 15 min stil gestaan en zijn dan geëvacueerd

Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

He dat heb ik gezien! We zeiden nog, jeetje je zou daar zitten in de regen! Wel cool zo langs de baan te hebben gelopen haha
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij hebben de laatste keer ook de wandeling door de berg gedaan :)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ligt nu elke dag stil.maandag ook evacuatie gezien.
Gisteren stil.daarnet ook
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

Het onderhoud is echt wil dringend nodig
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Zoals jullie al konde lezen in mijn trip report van vorige zomer heb ik het ook al meegemaakt .
En het was best een intresante ervaring. Je ziet je favoriete attractie eens op een andere manier :D
Ik ben nog steeds onder de indruk van het goede werk dat de hulpdiensten en cast members gedaan hebben .
Ik moet wel zeggen dat wij op een beter plaatsje zaten. Namelijk de laatste drop met de vleermuizen.
Een leuk detail is dat dit niet gewoon lampjes zijn. Maar wel plastieken vleermuizen :thumbs: Echt raar als je weet dat je die toch niet kan zien met die snelheid en in het donker. Maar goed de D in Disney staat voor Details :D
Ik ga deze attractie enorm missen tijdens de verbouwingen. Maar alles voor de goede zaak hé
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Vleermuis zijn Wel duidelijk te zien. Echter alleen als het buiten donker is. Dan gloeit de grot helemaal op door de blank light verf. En zie je ze mega duidelijk. Overdag is het een te korte tijd voor je ogen om te wennen aan het donker.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

calimero schreefCOLONVleermuis zijn Wel duidelijk te zien. Echter alleen als het buiten donker is. Dan gloeit de grot helemaal op door de blank light verf. En zie je ze mega duidelijk. Overdag is het een te korte tijd voor je ogen om te wennen aan het donker.
Ik wil hem al erg lang eens in de doker doen :D
Het komt er alleen nooit van .
Rede te meer om het zeker eens te doen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar