We zaten op de 2e lifthill, het was donker en het regende en we hebben daar 15 min stil gestaan en zijn dan geëvacueerd
Big Thunder Mountain Panne en evacuatie afgelopen weekend
ModeratorCOLON dlrpfans
He dat heb ik gezien! We zeiden nog, jeetje je zou daar zitten in de regen! Wel cool zo langs de baan te hebben gelopen haha
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Wij hebben de laatste keer ook de wandeling door de berg gedaan 
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Ligt nu elke dag stil.maandag ook evacuatie gezien.
Gisteren stil.daarnet ook
Gisteren stil.daarnet ook
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Zoals jullie al konde lezen in mijn trip report van vorige zomer heb ik het ook al meegemaakt .
En het was best een intresante ervaring. Je ziet je favoriete attractie eens op een andere manier
Ik ben nog steeds onder de indruk van het goede werk dat de hulpdiensten en cast members gedaan hebben .
Ik moet wel zeggen dat wij op een beter plaatsje zaten. Namelijk de laatste drop met de vleermuizen.
Een leuk detail is dat dit niet gewoon lampjes zijn. Maar wel plastieken vleermuizen
Echt raar als je weet dat je die toch niet kan zien met die snelheid en in het donker. Maar goed de D in Disney staat voor Details
Ik ga deze attractie enorm missen tijdens de verbouwingen. Maar alles voor de goede zaak hé
En het was best een intresante ervaring. Je ziet je favoriete attractie eens op een andere manier
Ik ben nog steeds onder de indruk van het goede werk dat de hulpdiensten en cast members gedaan hebben .
Ik moet wel zeggen dat wij op een beter plaatsje zaten. Namelijk de laatste drop met de vleermuizen.
Een leuk detail is dat dit niet gewoon lampjes zijn. Maar wel plastieken vleermuizen
Ik ga deze attractie enorm missen tijdens de verbouwingen. Maar alles voor de goede zaak hé
Vleermuis zijn Wel duidelijk te zien. Echter alleen als het buiten donker is. Dan gloeit de grot helemaal op door de blank light verf. En zie je ze mega duidelijk. Overdag is het een te korte tijd voor je ogen om te wennen aan het donker.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik wil hem al erg lang eens in de doker doencalimero schreefCOLONVleermuis zijn Wel duidelijk te zien. Echter alleen als het buiten donker is. Dan gloeit de grot helemaal op door de blank light verf. En zie je ze mega duidelijk. Overdag is het een te korte tijd voor je ogen om te wennen aan het donker.
Het komt er alleen nooit van .
Rede te meer om het zeker eens te doen.

[/u