Dat wordt dus volgende week bellen!moorhunhe schreefCOLONIk heb gisteren gebeld, je kan de tickets enkel in een pakket bij bestellen.
Voor losse verkoop zou het vanaf eind volgende week ergens zijn.
Halloween Soiree
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

o ik ga over 4 weken naar het park. Denk dat ik ze dan gewoon bij city hall haal. Ze zullen nog niet uitverkocht zijn dan toch?
en je kan met enkel dit ticket gewoon naar binnen toch. Je hebt geen ander ticket nog nodig binnen de tijden voor het feest toch?
en je kan met enkel dit ticket gewoon naar binnen toch. Je hebt geen ander ticket nog nodig binnen de tijden voor het feest toch?
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Het is ieder jaar uitverkocht, maar altijd pas tegen eind september/begin oktober.debby82 schreefCOLONo ik ga over 4 weken naar het park. Denk dat ik ze dan gewoon bij city hall haal. Ze zullen nog niet uitverkocht zijn dan toch?
Dus je hebt nog tijd genoeg.
Voor de avond heb je enkel het Soiree ticket nodig.
Vanaf 17.00 kun je daar het park mee binnen.
Tot die tijd heb je een gewoon toegangsticket nodig.

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik vraag me af hoe het qua merch zit, is het elk jaar beetje hetzelfde of juist nieuwe dingen?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Wat kosten de tickets ?
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Hetzelfde als vorig jaar, 42€ zonder korting.boogschutter schreefCOLONWat kosten de tickets ?

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
En voor kinderen onder de 3 gratis !
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
De tickets zijn nu officieel te koop!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ook online zijn ze te koop voor België en Nederland (jaarkaarthouders krijgen online wel geen korting! en moeten dus telefonisch bestellen of in het park kopen).Mouseketeer schreefCOLONDe tickets zijn nu officieel te koop!
Halloween zet Disneyland® Paris helemaal op zijn kop!
Beleef met het hele gezin een spannend najaarsavontuur vol mysterie, geheimzinnige gebeurtenissen en betoverende verrassingen. De Disney Schurken laten zich luider horen dan ooit en willen niets liever dan je laten huiveren van plezier. Maar pas op, want dat doen ze door je flink voor de gek te houden! Je Disney helden hebben zich speciaal verkleed en de sfeer is griezelig goed. Je zelf lekker bang laten maken tussen de attracties in het Disneyland® Park was nog nooit zo leuk! Maar zorg wel dat je op tijd bij het Kasteel van Doornroosje bent voor de schitterende afsluiting van deze unieke avond: Disney Dreams®!
Disney's Halloween Party in Disneyland Paris: zo veel plezier dat je er bang van zou worden!
Zoek je kostuum vast bij elkaar en boek snel je ticket, want op is op.
Belgische DLP site voor Tickets Halloweenavond
Nederlandse DLP site voor Tickets Halloweenavond
Doorklikken op de link en dan bovenaan op avondhappenings klikken

VOORWAARDEN
€ 42 per persoon. Volwassenen en kinderen (3-11 jaar) zelfde tarief. Gratis voor kinderen t/m 2 jaar. Alle bezoekers met een geldig ticket voor de avondfestiviteiten krijgen vanaf 17.00 uur bij aankomst bij de ingang van het Park een speciale toegangsarmband uitgereikt. De avondfestiviteiten kunnen zonder waarschuwing vooraf worden gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd, in het bijzonder bij slechte weersomstandigheden. Parkeren is niet bij de prijs van het ticket inbegrepen (€ 10 per voertuig, vanaf 16.00 uur). Per bestelling kunnen maximaal 6 tickets worden gekocht. Tickets kunnen niet worden geruild of geretourneerd en komen niet in aanmerking voor kortingen of speciale aanbiedingen.
Als je je ticket thuisgestuurd wilt krijgen (met verzendkosten), moet je die minstens 10 dagen van tevoren boeken. Een E-ticket (die je thuis zelf print) kun je boeken tot de dag vóór je bezoek.
Informatie met betrekking tot het dragen van kostuums:
Het is gasten tijdens deze speciale avond bij uitzondering toegestaan Halloween-kostuums te dragen. We behouden ons echter het recht voor om, naar eigen inzicht en op elk moment, bepaalde kostuums te verbieden, zoals kostuums die het gezicht of het hoofd volledig bedekken en/of kostuums/accessoires die wij choquerend of ongepast achten voor onze jongere gasten en hun families. Dit recht behouden we ons tevens voor met betrekking tot accessoires die gevaar op kunnen leveren bij attracties of in het Park (bijv. capes, stokken enz.). Gasten die gekleed willen gaan als Disney figuur mogen in geen geval poseren voor foto's en/of handtekeningen uitdelen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Ik heb echt nog altijd geen flauw idee hoe verkleed te gaan.
Heb een paar ideetjes:
* Sally van The Nightmare Before Christmas
* Mary Poppins
* Minnie Mouse
* Maleficent
* Dolly Parton
* Helena Bonham Carter
* Sally van TNBC áls Mary Poppins (geïnspireerd op de foto hieronder)

Heb een paar ideetjes:
* Sally van The Nightmare Before Christmas
* Mary Poppins
* Minnie Mouse
* Maleficent
* Dolly Parton
* Helena Bonham Carter
* Sally van TNBC áls Mary Poppins (geïnspireerd op de foto hieronder)

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Minder, want 10.000 waren het er vorig jaar en ze stellen dit jaar minder kaarten beschikbaar.Wpunt schreefCOLON'Beperkte beschikbaarheid'
In welke orde van grote moet ik dan denken? Max 10000 kaarten oid?

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Hoeveel dreampaskorting krijg je ?
Toch weer Dreams.. zo jammer. Daardoor stopt al het entertainment vroeger! Als je Dreams wilt zien kun je dat toch ook eerder op de avond doen? Doe dan een speciale Halloweenshow!