Ik kwam om 19h15 aan bij Tiana en al een goede lange rij. Ook vanwege de donker, de EAC rij niet gezien (als daar uberhaubt al wel iemand stond op dat moment ...)
Ik ben af en toe eens naar voren gelopen om te kijken als ik een CM kon zien en eventueel vragen.
Rond 19h50 doet nog iemand hetzelfde en roept op een CM die wat in de gangetjes was aan het lopen bij de loading dock.
Daar kreeg ik dan ook mee te horen dat de EAC rij omlopen was.
Daar aangekomen al een redelijke rij ook.
20h, CM komt en roept "13 kaarten!". De helft van de wachtende zijn vertrokken.
Ik was nr 13 en mocht als laatste dus nog een tijd krijgen, samen met Angel van het forum en haar gezinnetje.
Om 00.05 konden we terug komen!
Ik schat dat ze uiteindelijk toch tot een uur of 1 gemeet hebben? (voor diegene dan die nog in de rij konden voor hij sloot)
Wij zijn dan zowat in de buurt gebleven, en gekeken welke characters er in de buurt waren.
Niks speciaals eigenlijk, maar wat wel leuk was, verschillende kostuums, dus dat maakte het ook wel weer leuk dan!
Bij Donald/Daisy Safari waren EAC uren ook al "uitverkocht" rond 20h30 zal het geweest zijn, of ietsje later.
Stampertje/Miss Bunny tijdens Swing into Spring al gezien, Aristocats vorig jaar Halloween, Baloo & King Louis bij Hakuna Matata zijn er tijdens de zomer ook, zelfde voor Jack Sparrow.
Bert & Mary Poppins ook vaak genoeg gezien in de Studio's.
Dus op vele vlakken voor mij persoonlijk niet veel speciaal.
Maar ik kan snappen als je zo vaak als wij niet gaat, dat het dan wel heel erg speciaal is.
Halloween Soiree
]Het was voor ons een erg geslaagde avond! Het was onze eerste keer dat we naar de halloween party gingen. We hebben uiteindelijk 4 characters ontmoet Mickey, Donald en Daisy in hun halloween outfit
Stitch en de vogelverschrikkers die bij Town Squere stonden. We hebben 2 keer Minnie's Pirate Academy gezien en die was FANTASTISCH! Zo ontzettend leuk
. Wel was het erg druk bij de eerste Dreams en bij de parade en waren veel EAC uren uitverkocht waardoor wij helaas Tiana niet hebben ontmoet.
Wat ik zo leuk vond was de sfeer in het hele park en wij hadden niet verwacht dat er zoveel mensen verkleed zouden gaan super leuk om te zien!
Wij hebben een top avond gehad en zijn zeker van plan om over paar jaar weer te gaan voor de halloween party.
Stitch en de vogelverschrikkers die bij Town Squere stonden. We hebben 2 keer Minnie's Pirate Academy gezien en die was FANTASTISCH! Zo ontzettend leuk
Wat ik zo leuk vond was de sfeer in het hele park en wij hadden niet verwacht dat er zoveel mensen verkleed zouden gaan super leuk om te zien!
Wij hebben een top avond gehad en zijn zeker van plan om over paar jaar weer te gaan voor de halloween party.
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
ik heb het best gezellig gehad ookal vielen de characters miss een beetje tegen ( alhoewel ik wel zeeeeeeer blij was met louis
)
Wie was er nog in kostuum? Als iemand toevallig foto's heeft van mijn belle kostuum mag je die zeker effe doorsturen

Wie was er nog in kostuum? Als iemand toevallig foto's heeft van mijn belle kostuum mag je die zeker effe doorsturen

Volgende uitstapjes:

- D-Tekenaar
- Member

Naveen en LouisoOKellOo schreef:ik heb het best gezellig gehad ookal vielen de characters miss een beetje tegen ( alhoewel ik wel zeeeeeeer blij was met louis)
Wie was er nog in kostuum? Als iemand toevallig foto's heeft van mijn belle kostuum mag je die zeker effe doorsturen![]()
En ik moet zeggen dat je Belle jurk fantastisch is
- DisneyLover
- Member

Moet eerlijk toegeven dat de avond wel ok was maar weer veel te chaotisch en slecht georganiseerd! kwam met mijn familie rond 20h15 aan in frontierland waar alles ineens afgesloten was. Iemand aangesproken die zei dat ze zelf al een half uur aan het wachten waren omdat "blijkbaar" volgens dat de CM daar zeiden alle landen afgesloten waren om zo alle mensen zonder bandje eruit te halen. Wij dus gewoon nog even wachten waarna de twee CM's toch nog eens benadrukte dat alle landen gesloten waren tot alle mensen zonder ticket eruit waren. Half uur later komt er een andere CM vanuit adventureland aangelopen om te zeggen dat we eigenlijk gewoon langs fantasyland konden gaan omdat iedereen daar al de hele avond door mocht en gewoon rondliep!!! Je kan je natuurlijk voorstellen dat iedereen op dat moment begon te schreeuwen en dergelijke omdat bijna iedereen er een uur stond en sommige speciaal voor jack sparrow gingen :S
Moet zeggen dat dat vooral een domper was, hebben een heel uur verloren door CM's die zelf geen idee hadden over wat ze spraken en waarvan er eentje zelf zei dat het allemaal haar schuld niet was en iedereen maar niet zo kwaad moest zijn op haar :S Erg als je eigen personeel nog niet eens weet wat er aan de hand is...
Maar al bij al wel een geslaagde avond! Mijn familie en ik zijn niet zo'n character hunters dus komen vooral voor de sfeer en de attracties & parades. Minnie's pirate academy was echt fantastisch, net zoals de "dode spoken" zal ik ze maar noemen aan de phantom manor! Echter jammer dat dit een van de weinige speciale dingen zijn buiten de characters, ze zouden meer van die verkleedde CM's moeten doen rondlopen in het park om de sfeer wat aan te sterken of wat speciaals toe te voegen aan de attracties.
Moet zeggen dat dat vooral een domper was, hebben een heel uur verloren door CM's die zelf geen idee hadden over wat ze spraken en waarvan er eentje zelf zei dat het allemaal haar schuld niet was en iedereen maar niet zo kwaad moest zijn op haar :S Erg als je eigen personeel nog niet eens weet wat er aan de hand is...
Maar al bij al wel een geslaagde avond! Mijn familie en ik zijn niet zo'n character hunters dus komen vooral voor de sfeer en de attracties & parades. Minnie's pirate academy was echt fantastisch, net zoals de "dode spoken" zal ik ze maar noemen aan de phantom manor! Echter jammer dat dit een van de weinige speciale dingen zijn buiten de characters, ze zouden meer van die verkleedde CM's moeten doen rondlopen in het park om de sfeer wat aan te sterken of wat speciaals toe te voegen aan de attracties.
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida
★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

- DisneyLover
- Member

Ja inderdaad had nog enkele berichten gelezen vandaar dat ik het zo vreemd vond :s nu ik stond wel niet aan de ingang van frontierland maar meer op de grens met adventureland misschien dat ze enkel daar mensen tegen hielden en op dat bepaalde uur.. alé ja geen idee hoe het op andere plaatsen was maar kon er allesinds niet om lachen op dat moment...moorhunhe schreef:Vreemd hoor, ik ben meteen na de eerste Dreams rechtstreeks naar de Tiana meet gegaan, en niemand hield mensen tegen, enkel riepen ze naar iedereen om bandjes te laten zien.
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

- Prins Adam
- Beheerder

[2015] Soirée Halloween Party - Minnie's Pirate Academy
Minnie Mouse heeft tijdens de Halloweenavond in Disneyland Paris weer vele gasten opgeleid tot piraat tijdens Minnie's Pirate Academy.
Minnie Mouse heeft tijdens de Halloweenavond in Disneyland Paris weer vele gasten opgeleid tot piraat tijdens Minnie's Pirate Academy.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

Prins Adam schreef:[2015] Soirée Halloween Party - Minnie's Pirate Academy
Ah dankjewel ! Zo kan ik hem ook eens zien
Het was mijn eerste Soirée maar door de vele verhalen van anderen had ik (misschien iets té) hoge verwachtingen.
We hebben wel veel geluk gehad met Louis! Hij werd ook echt ontvangen met een hoop geschreeuw en applaus.

De Minnie's Pirate Academy vond ik persoonlijk heel leuk en verder is het uiteraard ook gezellig geweest met de groep waarmee ik de avond doorbracht
Meer mensen die Louis op de foto hebben?
We hebben wel veel geluk gehad met Louis! Hij werd ook echt ontvangen met een hoop geschreeuw en applaus.

De Minnie's Pirate Academy vond ik persoonlijk heel leuk en verder is het uiteraard ook gezellig geweest met de groep waarmee ik de avond doorbracht
Meer mensen die Louis op de foto hebben?