5 manieren om een andere character ervaring te krijgen

Plaats reactie
D-Tekenaar
Member
Member

5 manieren om een andere character ervaring te krijgen

Handtekeningen en foto’s verzamelen bij de characters is een absolute must-do voor alle bezoekers aan een Disney Park . Maar voor zij die al vaak een bezoek brachten aan een Disney Park en niet weer dezelfde foto willen . Of weer datzelfde handtekeningen boek op de plank willen . zijn er nog leuke alternatieven voor een nieuwe character ervaring. Hier zijn de 5 leukste die je ook eens kan uittesten tijdens je volgende bezoek .

De Selfie

“video killed the radio star” en de selfie staat op punt dit te doen met de handtekeningen . Een selfie is het nieuwe standaard bewijs dat je een celebrity ontmoet hebt . Neem een leuke selfie met je favoriete character . En post deze meteen op de sociale media .
Het voordeel van een selfie is dat hij minder tijd in beslag neemt dan een handtekening . Dus je hebt ook nog tijd voor een paar poses voor de lens van Disney fotograaf . (DENK ERAAN : Selfie sticks zijn VERBODEN in alle Disney parken ! Al je selfies zullen dus genomen worden op armafstand . )

Iets anders laten signeren

Wil je toch nog echt handtekeningen verzamelen ?
Misschien moet je eens iets anders laten signeren dan je boek .
Wanneer het mogelijk is zal een character altijd klaar staan voor iets alternatief te signeren . En wanneer je dit op voorhand plant kan je in no time de eigenaar worden van een uniek souvenir .
Laat bijvoorbeeld je T-shirt signeren ! En draag deze tijdens je volgende bezoek of kader hem in bij je thuis .
Denk er wel op dat je dan een speciale stift meebrengt .
Deze hebben de characters namelijk niet bij . En andere bezoekers zullen deze ook niet bij hebben .

Afbeelding

Een speciale pose

Ieder character heeft zijn of haar pose .
Zo staat Gaston bekend om zijn spieren te showen bij iedere flits .
En Merida laat graag haar pijl en boog pose zien bij jou fotomoment . Het is misschien een idee om de pose aan te nemen van het character naast jou . Dit is zelfs leuk wanneer de pose niet direct in je comfort zone ligt . Op deze manier met de characters spelen is leuk voor jou en voor hun . En de foto’s zullen meer in het oog springen dan die foto’s waar je gewoon langs een character staat .

Rekwisieten

Heb je zelf of je kind een favoriete knuffelbeer ? De characters gaan ook graag bij deze op de foto . De foto’s waarop bijvoorbeeld Duffy mee poseert zijn werkelijk ontelbaar . En ze geven weer een extra draai aan een anders heel normale foto . Je kan ook rekwisieten meenemen naar het park om een speciale aankondiging vast te leggen op foto . Krijg je een baby ? Darth Vader helpt jou maar al te graag om deze mededeling te brengen aan de toekomstige papa . Met een paar voorbereidingen kan een bepaald rekwisiet geweldig zijn voor een onvergetelijk character moment .

Het Interview

Zijn er van die dingen die je altijd al hebt willen weten van de characters ? Je kan deze altijd vragen tijdens een ontmoeting met hun . De characters zullen maar al te graag je vragen beantwoorden . Zo kan je vragen naar hun favoriete kleur .
En deze dan gebruiken tijdens het scrapbooken . Of je kan vragen naar hun favoriete eten en dit dan verwerken in een persoonlijk Disney kookboek . Je kan zelfs een paar vragen op schrijven . En deze stellen tijdens dat iemand je filmt . Voor je het weet heb je een You-Tube hit te pakken .

Heb je zelf ook nog een leuke manier om characters te ontmoeten ?
Laat deze dan zeker weten hieronder .

bron : http://thedisneyblog.com
calimero
Member
Member

Heb zelf gemaakt handtekeningen boekje met daarin afbeelding van de characther en de naam er bij geheel zelf gemaakt. Zodra ze door hebben dat hun afbeelding er staat moet iedereen het zien over het algemeen. Van gaston kreeg ik het eigenlijk niet meer terug zo grappig. Bleef het aan iedereen tonen.
Annet
Member
Member

Ja die heb ik ook een keer gemaakt, stond inderdaad garant voor leuke reacties :)
WendyJordy
Member
Member

Mijn zoontje heeft altijd zijn 'sjapie' bij.. Ieder karakter gaat daar op zijn of haar eigen manier mee om..
Laatste keer hebben knabbel en babbel er mee staan dansen, mijn kleine boef helemaal in de wolken, Mickey wilt hem altijd verstoppen in zijn kleedkamer.. Nu is mijn zoontje nog maar 4, maar die glimlach die je er van krijgt.. Het moment met King Loui, Jordy en zijn knuffel sjapie, was om te smelten.. Dat de mensen in de rij zelfs smolten.. tja wat wil je dan als mama nog meer.. :)
It's kind of fun to do the impossible
- Walt Disney -
Japperboy
Moderator
Moderator

Ik zou zelf graag wat meer interactie hebben met de personages, meestal ben ik te verlegen (verwacht je normaal niet van mij :oops: :P ) en blijft het gewoon bij een vriendelijke hello en een foto.
Ik vond enkele dingen om te zeggen tegen de personages op
http://www.kennythepirate.com/disney-wo ... ion-ideas/

Get these and MANY MORE Character Interaction tip at the touch of a finger with your Character Locator subscription!

Aladdin & Jasmine

Refer to Aladdin as “street rat” and see how he will respond.
Ask them if you can take a ride on the magic carpet with them.
Ask Aladdin if you can see the magic lamp of the Genie.
Alice in Wonderland

Be sure to say “How do you do?” and shake hands.
Ask Alice what color are her favorite flowers? White
Tell Alice that today is your Unbirthday!
Anastasia and Drizella

Ask one of Cinderella’s Step Sisters to sing.
Ask the Step Sisters which is the pretty one.
If they are at the side of the castle, ask the stepsisters when Cindy will be arriving.
Anna and Elsa

Ask them if they would like to build a snowman.
Show them some of your best snowman photos.
Ask if Olaf’s hugs really are warm.
Ariel

Offer Ariel a new Dinglehopper fork.
Ask Ariel if you can become a mermaid.
When posing with Ariel, ask if she will make a “fishy face”
Aurora

Ask Aurora if she likes to takes naps.
Ask Aurora what her favorite dress color is.
Ask her if Philip is a good kisser.
Baloo

Ask Baloo to demonstrate how to use the claw to pick a pear so you do not prick yourself.
Bring a plastic pear to offer him as a gift.
Tell him you have been working hard and need him to demonstrate how to get the Bare Necessities.
Belle

Always great Belle with a hearty “Bonjour.”
Ask Belle for a book recommendation.
Ask Belle what book she is currently reading.
Buzz Lightyear

Tell Buzz he is a toy…a T. O. Y. toy!
Ask Buzz if you can push his reset button.
Captain Hook

Stand behind Captain Hook and go tick tock, tick tock or call him a codfish.
If he is alone, ask him where Mr. Smee is.
Show him Peter Pan, Wendy or Tinker Bell’s signatures

Maar wat zeggen jullie tegen personages? tonen jullie spullen van hun? of vragen jullie naar dingen uit de film? Ik ben zeer benieuwd naar the do's and don'ts
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Annet
Member
Member

Als ik iets heb van het character laat ik dat inderdaad vaak zien, al merken ze het vaak ook zelf op. Donald wordt altijd boos op me als ik weer eens een Mickey shirt aan heb en geen Donald shirt haha.
Ik heb ook een zelf gemaakt handtekeningenboekje waar ik vaak leuke reacties op krijg.
En ik maak altijd gewoon een praatje. Vraag aan de prinsessen hoe het met hun prins is, of aan Ariel hoe het met haar vrienden in de zee is. Vertel de characters in hun 25th anniversary outfits dat ze er fabulous uitzien. Dat soort dingen, ik bedenk het eigenlijk nooit echt van tevoren, I just go with the flow.
MagieDeDisney
Member
Member

Iets dragen van de character is inderdaad echt aan te raden! Ik ben niet zo goed met characters meeten, maar in de parade wordt je toch wel opgemerkt en dat vind ik dan helemaal geweldig :) Zelf heb ik al eens twee outfits meegenomen om in de ochtend een character te meeten waarvan ik dan een outfit aan had, en in de middag weer voor een andere character.
Je hoeft ook weer niet zover te gaan haha, ik had een Buzz vest aan toen ik Moana/Vaiana ontmoette en vertelde haar dat ik ook begeleid wordt door sterren omdat ik een junior spaceranger ben. Gewoon vergelijkingen zoeken helpt al.

Bij iets anders laten signeren vergeet niet dat characters niet mogen tekenen op je huid, op geld of op een kledingstuk die je aan hebt! Zoals Bert zegt, het is leuk voor de volgende trip om het te dragen!

Ik vertelde Donald een keer: "Don't tell Mickey, but I like you more" en dat vond Donald wel leuk :P Bij de stille furry vrienden is het handig om ja/nee vragen te stellen.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
olafLover
Moderator
Moderator

Mijn leukste interacties worden vaak wel geïnitieerd door de characters (ben ook wat verlegen) maar ik kan wel heel makkelijk meegaan dan. Een keer met een vriendin en haar zoontje bij knabbel en babbel en zij waren aan de cm aan het uitleggen hoe ze hun foto's wilden (en dat duurde lang ;)) toen zijn ze helemaal los gegaan op mij en trokken mijn telefoon uit mijn zak dat ik selfies moest maken, zijn erg leuke foto's geworden. Ook een keer bij Donald gehad dat ik niet dichterbij mocht komen met Minnie oren op. Stitch die zijn eigen kruis ging bekijken toen ik aan de beurt was en toen ik keek zich ging schamen. Maar Idd een zelf gemaakt handtekeningen boek (in mijn geval een fotoboek met foto's van 13 bezoekjes) doet het ook heel erg goed, heb ijoor nog nooit zo blij gezien ;)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

We hebben de junior encyclopedie en daar heeft Belle uit voorgelezen. Het is zo'n leuk boek, iedereen die het ziet vind het geweldig om er even in te bladeren. Sneeuwwitje en de prins schokken bij het zien van de Evil Queen, Belle die haar eigen verhaal voorleest, Tinkerbell die helemaal verrast is dat zij er in staat. Daisy die er even bij moest zitten om haar handtekening in te zetten en Michelle die er dan bij ging zitten. (ow, mooie herinneringen)

Ook leuk was dat Minnie en Winnie spontaan gingen dansen met Melissa en Michelle. hahaha, dat was ook te schattig voor woorden.
Volg onze avonturen op instagram
Tona Theodora
Member
Member

leuke ideeën :) Ik heb een keer een selfie gemaakt met Goofy, was erg leuk :goofy:
praime
Member
Member

Wat ook een hele leuke manier is om leuke interacties te krijgen is door te DisneyBounden voor wie er nog nooit van gehoord heeft het is je verkleden in de stijl en of kleuren van een personages zonder letterlijk je te verkleden maar gewoon met wat je in je kast hebt, accesoires helpen ook. Afbeelding] hier is een voorbeeld van een Belle bound. Ik had op mijn vorige trip het geluk dat ik bij elk van mijn bounds een bijpassend karakter kon ontmoeten ik heb dan ook leuke foto's ertussen zitten dat karakters een deel van mijn oufit beter bekijken.
Gethematiseerde mickey oortjes geven ook altijd leuke interacties, Ariel en Eric liepen tijdens de parade naar mij toe omdat ze mijn zelfgemaakte Ariel oortjes zagen en het werd nog leuker toen ze mijn jurk ook beter bekeken.
Ook als je je verjaardag viert en daarvoor een button draagt is heel leuk, ik werd ''toe gezongen'' door Jessie en vanaf bovenop de parade gefeliciteerd door meerdere karakters. Alleen Alice en de Mad hatter vonden het jammer dat het niet mijn onjaardag was maar gelukkig was het wel die van mijn moeder ;).
En het is inderdaad soms ook geluk hebben met het karakter, een van mijn hobby's is het zwemmen als een zeemeermin en Ariel voeg mij gelukkig of ik ook een zeemeermin was waarbij we tot de conclusie kwamen dat het makkelijker is om te leren lopen als een mens dan te leren zwemmen als een zeemeermin. En ik heb ook gehad dat de Tweedles mijn haar probeerden te knippen op allerlei manieren terwijl ik met de Koningin aan het praten was.
You were my new dream.
And you were mine.
https://www.facebook.com/Praime.cosplay
Plaats reactie

Terug naar “Disney Characters & Castmembers - Disneyland Paris”