Handtekeningen en foto’s verzamelen bij de characters is een absolute must-do voor alle bezoekers aan een Disney Park . Maar voor zij die al vaak een bezoek brachten aan een Disney Park en niet weer dezelfde foto willen . Of weer datzelfde handtekeningen boek op de plank willen . zijn er nog leuke alternatieven voor een nieuwe character ervaring. Hier zijn de 5 leukste die je ook eens kan uittesten tijdens je volgende bezoek .
De Selfie
“video killed the radio star” en de selfie staat op punt dit te doen met de handtekeningen . Een selfie is het nieuwe standaard bewijs dat je een celebrity ontmoet hebt . Neem een leuke selfie met je favoriete character . En post deze meteen op de sociale media .
Het voordeel van een selfie is dat hij minder tijd in beslag neemt dan een handtekening . Dus je hebt ook nog tijd voor een paar poses voor de lens van Disney fotograaf . (DENK ERAAN : Selfie sticks zijn VERBODEN in alle Disney parken ! Al je selfies zullen dus genomen worden op armafstand . )
Iets anders laten signeren
Wil je toch nog echt handtekeningen verzamelen ?
Misschien moet je eens iets anders laten signeren dan je boek .
Wanneer het mogelijk is zal een character altijd klaar staan voor iets alternatief te signeren . En wanneer je dit op voorhand plant kan je in no time de eigenaar worden van een uniek souvenir .
Laat bijvoorbeeld je T-shirt signeren ! En draag deze tijdens je volgende bezoek of kader hem in bij je thuis .
Denk er wel op dat je dan een speciale stift meebrengt .
Deze hebben de characters namelijk niet bij . En andere bezoekers zullen deze ook niet bij hebben .

Een speciale pose
Ieder character heeft zijn of haar pose .
Zo staat Gaston bekend om zijn spieren te showen bij iedere flits .
En Merida laat graag haar pijl en boog pose zien bij jou fotomoment . Het is misschien een idee om de pose aan te nemen van het character naast jou . Dit is zelfs leuk wanneer de pose niet direct in je comfort zone ligt . Op deze manier met de characters spelen is leuk voor jou en voor hun . En de foto’s zullen meer in het oog springen dan die foto’s waar je gewoon langs een character staat .
Rekwisieten
Heb je zelf of je kind een favoriete knuffelbeer ? De characters gaan ook graag bij deze op de foto . De foto’s waarop bijvoorbeeld Duffy mee poseert zijn werkelijk ontelbaar . En ze geven weer een extra draai aan een anders heel normale foto . Je kan ook rekwisieten meenemen naar het park om een speciale aankondiging vast te leggen op foto . Krijg je een baby ? Darth Vader helpt jou maar al te graag om deze mededeling te brengen aan de toekomstige papa . Met een paar voorbereidingen kan een bepaald rekwisiet geweldig zijn voor een onvergetelijk character moment .
Het Interview
Zijn er van die dingen die je altijd al hebt willen weten van de characters ? Je kan deze altijd vragen tijdens een ontmoeting met hun . De characters zullen maar al te graag je vragen beantwoorden . Zo kan je vragen naar hun favoriete kleur .
En deze dan gebruiken tijdens het scrapbooken . Of je kan vragen naar hun favoriete eten en dit dan verwerken in een persoonlijk Disney kookboek . Je kan zelfs een paar vragen op schrijven . En deze stellen tijdens dat iemand je filmt . Voor je het weet heb je een You-Tube hit te pakken .
Heb je zelf ook nog een leuke manier om characters te ontmoeten ?
Laat deze dan zeker weten hieronder .
bron : http://thedisneyblog.com

[/u
] hier is een voorbeeld van een Belle bound. Ik had op mijn vorige trip het geluk dat ik bij elk van mijn bounds een bijpassend karakter kon ontmoeten ik heb dan ook leuke foto's ertussen zitten dat karakters een deel van mijn oufit beter bekijken.