Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Mijn nichtje is in mei hier geweest en ze zei dat het voor het geld een prima hotel was. Maar het kan ook zijn dat ze sinds haar 4e al niet in Dlp is geweest en dit haar eerste keer weer was na 15 jaar en ze helemaal vol was van het feit dat ze er weer naar toe ging.
Ik denk dat je niet moet vergeten dat dit natuurlijk een relatief goedkoop hotel is. Het is maar net wat je er voor wilt betalen of wat je belangrijk vind. Als je meer Disney verwacht, dan zou ik er voor kiezen meer uit te geven en te kiezen voor een wat betere, duurder hotel.
Wij gaan (hopelijk dit jaar nog) met vrienden en dit hotel staat wel op onze lijst van mogelijkheden.
Ik denk dat je niet moet vergeten dat dit natuurlijk een relatief goedkoop hotel is. Het is maar net wat je er voor wilt betalen of wat je belangrijk vind. Als je meer Disney verwacht, dan zou ik er voor kiezen meer uit te geven en te kiezen voor een wat betere, duurder hotel.
Wij gaan (hopelijk dit jaar nog) met vrienden en dit hotel staat wel op onze lijst van mogelijkheden.
Volg onze avonturen op instagram
http://www.transdev-idf.com/horaire-lig ... =0#mainCol
het lijkt erop dat lijn 54 nu ook bij B&B stopt!
het lijkt erop dat lijn 54 nu ook bij B&B stopt!
To infinity and beyond!
Dit hotel is prima als je niet veel verwacht van een goed en stevig ontbijt in de ochtend.
Wil je dit wel, dan is een hotel zoals Dream Castle en Magic Circus natuurlijk een betere keuze.
Betreffende de kamers, die waren prima in orde.
Wij waren er vlak na de opening en alles was nog nieuw.
Het is ieders persoonlijke smaak.
Of het nu om een buffet om hotel gaat, voor iedereen is wat anders belangrijk.
Wij hebben toen dit ook per mail gemeld aan het hotel over het ontbijt en daar zou nog aan gewerkt worden. Misschien dat dit inmiddels een aantal weken verder opgelost of verbeterd is.
Wil je dit wel, dan is een hotel zoals Dream Castle en Magic Circus natuurlijk een betere keuze.
Betreffende de kamers, die waren prima in orde.
Wij waren er vlak na de opening en alles was nog nieuw.
Het is ieders persoonlijke smaak.
Of het nu om een buffet om hotel gaat, voor iedereen is wat anders belangrijk.
Wij hebben toen dit ook per mail gemeld aan het hotel over het ontbijt en daar zou nog aan gewerkt worden. Misschien dat dit inmiddels een aantal weken verder opgelost of verbeterd is.

De bussen die naar de partner hotels rijden reden donderdag en gisteren ook naar B&B hotel. Is dus opgenome in de route scheelt wachten, reserveren en verder lopen.
De pendelbus die alle partner hotels aandoet gaat nu ook langs b en b hotel. Geen problemen meer met reserveren of dat die pas later in de ochtend rijdt.
-
lindavdende
- Member

Tot hoe laat mag je daar inchecken? Kan dat ook nog na sluiting van park?
Ik ben hier in Mei geweest en super tevreden! Houd er wel rekening mee dat de shuttlebus vanaf de parkeerplaats gaat en niet waar de andere bussen vandaan gaan. Leuke prijs + ontbijt! Perfect.... We gingen uitchecken en toen stond de shutlebus alweer klaar om ons naar Disney te brengen! Volgende keer zeker weer...
Wat is dat toch met die bussen ...
Overlaatst lees je dat het wel gewoon een roze bus is, die ook de andere 4 hotels doet ... nu lees je weer dat je naar de parking moet wandelen voor deze bus te halen als je naar het hotel wil?
Overlaatst lees je dat het wel gewoon een roze bus is, die ook de andere 4 hotels doet ... nu lees je weer dat je naar de parking moet wandelen voor deze bus te halen als je naar het hotel wil?
Precies wat ik dacht...moorhunhe schreef:Wat is dat toch met die bussen ...
Blij dat ik voor Kyriad gekozen heb en hopen dat ze voor de volgende keer duidelijkheid met de bussen hebben zodat ik dan wel naar B&B kan...
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad

[/u