Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Iejoortje
Member
Member

Sparrow, kan ook melk in zitten. ;) Blijft in een thermoskan langer koel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Mijn nichtje is in mei hier geweest en ze zei dat het voor het geld een prima hotel was. Maar het kan ook zijn dat ze sinds haar 4e al niet in Dlp is geweest en dit haar eerste keer weer was na 15 jaar en ze helemaal vol was van het feit dat ze er weer naar toe ging.

Ik denk dat je niet moet vergeten dat dit natuurlijk een relatief goedkoop hotel is. Het is maar net wat je er voor wilt betalen of wat je belangrijk vind. Als je meer Disney verwacht, dan zou ik er voor kiezen meer uit te geven en te kiezen voor een wat betere, duurder hotel.

Wij gaan (hopelijk dit jaar nog) met vrienden en dit hotel staat wel op onze lijst van mogelijkheden.
Volg onze avonturen op instagram
Jaco
Member
Member

http://www.transdev-idf.com/horaire-lig ... =0#mainCol

het lijkt erop dat lijn 54 nu ook bij B&B stopt!
To infinity and beyond!
Jeroen
Member
Member

Dit hotel is prima als je niet veel verwacht van een goed en stevig ontbijt in de ochtend.
Wil je dit wel, dan is een hotel zoals Dream Castle en Magic Circus natuurlijk een betere keuze.

Betreffende de kamers, die waren prima in orde.
Wij waren er vlak na de opening en alles was nog nieuw.

Het is ieders persoonlijke smaak.
Of het nu om een buffet om hotel gaat, voor iedereen is wat anders belangrijk.

Wij hebben toen dit ook per mail gemeld aan het hotel over het ontbijt en daar zou nog aan gewerkt worden. Misschien dat dit inmiddels een aantal weken verder opgelost of verbeterd is.
Afbeelding
calimero
Member
Member

De bussen die naar de partner hotels rijden reden donderdag en gisteren ook naar B&B hotel. Is dus opgenome in de route scheelt wachten, reserveren en verder lopen.
Lisjuh
Member
Member

Afgelopen weekend in dit hotel een overnachting gehad, en was zeer tevreden, pendelbussen netjes om de 10 min kamer was klein maar okee, ontbijt was wat aan de zoete kant voor mij maar prima! Zou er zo weer boeken :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Fiedelie
Member
Member

Fijn om te horen! Ik heb gisteren een overnachting geboekt in oktober voor nog geen 65 euro! Voor die prijs kon ik het niet laten ;-)
Afbeelding
calimero
Member
Member

De pendelbus die alle partner hotels aandoet gaat nu ook langs b en b hotel. Geen problemen meer met reserveren of dat die pas later in de ochtend rijdt.
SabinaH
Member
Member

Heel fijn om te weten! We hebben al geboekt bij Kyriad maar wie weet de volgende keer toch B&B
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
magicmama
Member
Member

We hebben net geboekt gaan samen met vrienden in sept

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Lisjuh
Member
Member

Wij hebben vandaag ook weer gereserveerd voor september, lekker goedkoop en wat ik al zei afgelopen weekend prima bevallen :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
lindavdende
Member
Member

Tot hoe laat mag je daar inchecken? Kan dat ook nog na sluiting van park?
sanne-86
Member
Member

Ik ben hier in Mei geweest en super tevreden! Houd er wel rekening mee dat de shuttlebus vanaf de parkeerplaats gaat en niet waar de andere bussen vandaan gaan. Leuke prijs + ontbijt! Perfect.... We gingen uitchecken en toen stond de shutlebus alweer klaar om ons naar Disney te brengen! Volgende keer zeker weer...
moorhunhe
Member
Member

Wat is dat toch met die bussen ...

Overlaatst lees je dat het wel gewoon een roze bus is, die ook de andere 4 hotels doet ... nu lees je weer dat je naar de parking moet wandelen voor deze bus te halen als je naar het hotel wil?
SabinaH
Member
Member

moorhunhe schreef:Wat is dat toch met die bussen ...

Overlaatst lees je dat het wel gewoon een roze bus is, die ook de andere 4 hotels doet ... nu lees je weer dat je naar de parking moet wandelen voor deze bus te halen als je naar het hotel wil?
Precies wat ik dacht...
Blij dat ik voor Kyriad gekozen heb en hopen dat ze voor de volgende keer duidelijkheid met de bussen hebben zodat ik dan wel naar B&B kan...
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”