The Princess Pavilion: A Royal Invitation

Alles over het Disneyland Park.
calimero
Member
Member

Dat was heeeeeel netjes van de CM. Zo kan je een dag helemaal top maken! Supergaaf dat ze je dochter zo mooie ervaring heeft gegeven. Veel beter dan weg gejaagd worden van een bankje, dat slaat nergens op.
Andastra schreef:Ik vind het ook allemaal goed geregeld voor mindervaliden. En als het bij meet&greets effectief zo werkt met een terugkomuur dan lijkt me dat ook zeker ok.

Maar vanmorgen bij Tiana en Naveen werden de mindervaliden gewoon voorgelaten, 2 of 3 na elkaar. Ik vond dat nu niet erg, want ik stond vrij van voor, maar ik hoorde wel anderen klagen (ook omdat Tiana en Naveen ook op zich hebben laten wachten). Maar ik ben blij dat wij gewoon in de rij kunnen staan en geen zo'n kaart nodig hebben. En ik vind het super dat Disney het mogelijk maakt voor mensen die het wat moeilijker hebben om ook te kunnen genieten.

(Ik erger mij bv veel meer aan privé-events, waarbij de cast members mijn dochters wegjoegen van een bankje dat totaal niet in de buurt kwam van de afgebakende zone. Bah. )

Maar on topic: vandaag dus weer eeuwen staan aanschuiven voor een kaartje, en mijn man had sneeuwwitje een eindje eerder zien toekomen in het paviljoen en haar hadden we al gezien, dus het was hopen op iemand anders. De man die boven stond vroeg of het onze eerste keer was, en wij dus zeggen van niet en hij gaf ons direct een plaatsje, zonder te vragen wie we al gezien hadden. Dus ik zei nog dat we Aurora, Sneeuwwitje en Ariel al hadden gezien en hij reageerde met 'no problem'. De cast member die bij ons stond aan ons muurtje was toevallig dezelfde als de vorige dag en ze herkende ons. En ze vroeg wie we gisteren gezien hadden en we zeiden 'Ariel' en je zag haar gezicht vertrekken. Ze is dan nog achter de andere muur gaan kijken en dan met de meneer die ons een plaatsje had gegeven gaan praten. En toen kwam hij vragen of we een paar minuutjes bij hem terug wilden wachten. En na 5 minuutjes mochten we terug plaats nemen, aan de andere kant dit keer. En wie zagen we? Cinderella! Er was net een wissel gebeurd tussen Sneeuwwitje en Cinderella. Mijn meisjes natuurlijk superblij!

En ik ben die cast member eeuwig dankbaar, zo attent van haar! :)
Debby
Member
Member

Kan iemand mij vertellen hoe het nu bij de prinsessen gaat? Ik heb ergens gelezen dat het per 15 april weer zou veranderen maar ik weet niet wat er dan precies veranderd is ;-)
Woensdag is het dan eindelijk zo ver voor ons en uiteraard wil ons meisje naar de prinsessen, alleen als ik aan ons ene dagje terugdenk dat we een paar jaar geleden hadden krijg ik bijna hoofdpijn van de gedachte aan de uren dat we hebben staan wachten (eenmaal bij Rapunzel was het supergaaf, dat dan weer wel ;-)

Kun je trouwens meerdere keren per dag in de rij voor de prinsessen (als je nog een poging wil doen voor je favoriet) of is het max 1 x per dag?
Liez
Member
Member

Debby schreef:Kan iemand mij vertellen hoe het nu bij de prinsessen gaat? Ik heb ergens gelezen dat het per 15 april weer zou veranderen maar ik weet niet wat er dan precies veranderd is ;-)
Woensdag is het dan eindelijk zo ver voor ons en uiteraard wil ons meisje naar de prinsessen, alleen als ik aan ons ene dagje terugdenk dat we een paar jaar geleden hadden krijg ik bijna hoofdpijn van de gedachte aan de uren dat we hebben staan wachten (eenmaal bij Rapunzel was het supergaaf, dat dan weer wel ;-)

Kun je trouwens meerdere keren per dag in de rij voor de prinsessen (als je nog een poging wil doen voor je favoriet) of is het max 1 x per dag?
Wij zijn vorige dinsdag tem vrijdag daar geweest. Het is nu gewoon aanschuiven zoals bij andere attracties. Buiten staat een bordje met een indicatie van de wachttijd, maar hebben ondervonden dat als er 45 minuten staat, dat het ook wel 'maar' 30 minuten kan zijn, of als er 25 minuten staat, dat het soms toch 40 minuten kan zijn. Maar dan heb je ongeveer een idee. Als er meer dan 45 stond, gingen wij wel niet.
We zijn in totaal 6 keer binnengeweest, dus het maakt niet uit hoe vaak je gaat. Je mag telkens maar bij 1 van de 2 prinsessen, dus als je de andere ook wil, moet je terug aanschuiven.
Het ging vlot en het is het zo hard waard! 's Morgens waren er wachttijden van 120 minuten, dus wij gingen altijd in de namiddag en de avond eens kijken en dan viel het goed mee! We hebben ook 2 keer geluk gehad dat we een prinses die we nog niet hadden ontmoet net zagen binnengaan op hetzelfde moment dat wij ook binnenwandelden. Dus als wij aan de beurt waren, zeiden we dat wel even tegen de Cast Member en dan regelden ze wel dat we bij die prinses mochten. 1 keer hadden we pech. We zagen Belle binnengaan en tegen dat wij aan de beurt waren, ging ze net weg gaan. Maar ze zou dan 20 minuten later terugkomen en we mochten dan eventjes langs de uitgang terugkomen zodat we haar toch nog konden ontmoeten. Dus als je vriendelijk bent en niet te opdringerig en lastig doet, zijn de cast members zeker zo lief om je te helpen om je favoriete prinses alsnog te laten ontmoeten of om even je boekje mee te nemen voor een handtekening. Maar een wachtrij zal helaas niet te vermijden zijn. Ik vind dit ook het eerlijkste systeem eigenlijk, aangezien je toch niet weet welke prinses je zal zien. Iedereen gelijk voor de wet :)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Debby
Member
Member

Dank je wel Liez voor de uitleg!
Klinkt mij ook eerlijk op deze manier, vaak zie je dat mensen die het hardst schreeuwen ergens voorang krijgen.. Ik ben blij te horen (lezen) dat vriendelijkheid hier werkt want ik ben helemaal niet van het type "grote bek"

En tja wachten moet je overal dat is ook geen probleem, alleen toen waren we spontaan 1 dag gegaan, midden augustus (echt zo stom acheraf ;-) ) en alleen dat kaartje met tijd krijgen duurde al 2 uur (we hadden ook nog eens geen idee waar we nou voor in de rij stonden hahaha) maar toen dachten we okè 14:00 uur zijn we dan aan de beurt... We konden inderdaad om exact 2 uur naar binnen maar stonden daar weer 1,5 uur in de rij. Dus dat senario hoop ik nu te vermijden ;-) en ik hoop dat we nu gunstiger qua periode zitten.
Liez
Member
Member

Debby schreef:Dank je wel Liez voor de uitleg!
Klinkt mij ook eerlijk op deze manier, vaak zie je dat mensen die het hardst schreeuwen ergens voorang krijgen.. Ik ben blij te horen (lezen) dat vriendelijkheid hier werkt want ik ben helemaal niet van het type "grote bek"

En tja wachten moet je overal dat is ook geen probleem, alleen toen waren we spontaan 1 dag gegaan, midden augustus (echt zo stom acheraf ;-) ) en alleen dat kaartje met tijd krijgen duurde al 2 uur (we hadden ook nog eens geen idee waar we nou voor in de rij stonden hahaha) maar toen dachten we okè 14:00 uur zijn we dan aan de beurt... We konden inderdaad om exact 2 uur naar binnen maar stonden daar weer 1,5 uur in de rij. Dus dat senario hoop ik nu te vermijden ;-) en ik hoop dat we nu gunstiger qua periode zitten.
Graag gedaan :) Inderdaad, het wachten voor een kaartje met tijdstip om dan uiteindelijk nog eens zo lang te moeten wachten,stom systeem. Nu weet je eigenlijk quasi meteen waar je aan toe bent qua wachttijd.
Wij vonden het super en inderdaad, vriendelijkheid en respect regeren! :)

Veel plezier gewenst! Ik ga nog eens door ons handtekeningenboekje en de foto's neuzen.....aaah het was zo magisch! :sorc:

Afbeelding
thierry_mat
Member
Member

Hallo, ik ben net aangemeld

Ik heb ergens gelezen dat Merida nu in het paviljoen bij alle andere staat waarschijnlijk omdat Frontierland bijna helemaal afgesloten is. Zou dit tijdelijk zijn?
Paula
Member
Member

thierry_mat schreef:Hallo, ik ben net aangemeld

Ik heb ergens gelezen dat Merida nu in het paviljoen bij alle andere staat waarschijnlijk omdat Frontierland bijna helemaal afgesloten is. Zou dit tijdelijk zijn?
Ik kan het niet met zekerheid bevestigen maar dat zou best wel eens kunnen kloppen.
Volgens mij is nu alleen Phantom Manor open in Frontierland. Ik heb Merida zaterdag ook naar het PP zien gaan, terwijl ze die dag nog meets had gedaan in Frontierland. Maar aangezien Forest of Enchantment nu ook afgelopen is denk ik dat ze inderdaad weer (even) terug is in PP.

Maar ik weet het niet 100% zeker!
Andastra
Member
Member

Wat zijn de openingstijden van het prinsessen paviljoen?
Afbeelding
Steven78
Member
Member

Andastra schreef:Wat zijn de openingstijden van het prinsessen paviljoen?
Van 10 tot 19u was het enkele weken geleden.
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Andastra schreef:Wat zijn de openingstijden van het prinsessen paviljoen?
Momenteel nog altijd 10-19u, staat op het programma trouwens: http://download.disneylandparis.com/Dis ... arades.pdf
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Vanaf vandaag verteld een info bord welke Disney Prinses jou ontvangt !

Bron : Disneylandberry
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Vanaf nu weet je welke prinses te ontmoeten is in Disney princesses: A Royal Invitation in Fantasyland.

Nieuwe borden bij de prinsessenpaviljoen vertellen welke prinsessen aanwezig zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
olafLover
Moderator
Moderator

Jaaaa! Wat een goed idee (Ik heb Belle hoog op mijn wish list, dus daar zou ik voor in de rij gaan staan, anders niet)! Maar betekend dit dat in beide ruimtes dezelfde prinses staat?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

olafLover schreef:Jaaaa! Wat een goed idee (Ik heb Belle hoog op mijn wish list, dus daar zou ik voor in de rij gaan staan, anders niet)! Maar betekend dit dat in beide ruimtes dezelfde prinses staat?
Waarschijnlijk wel he...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Liez
Member
Member

Dit is maar een testfase, zoals toen met enkel Aurora!
Het zijn voorlopig enkel Cinderella en Ariel, dus niet iedere keer andere prinsessen.

En ik neem aan dat er maar 1 Cinderella aanwezig zal zijn...nogal verwarrend anders, niet? ;)

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”