The Princess Pavilion: A Royal Invitation

Alles over het Disneyland Park.
Annet
Member
Member

Ik begreep dat er wel gewoon 2 aanwezig zijn, en dat ze weer verstopt onder capes naar het pavillion lopen.
Liez
Member
Member

Heb gisterenochtend idd 1tje met een roze cape op naar binnen zien lopen, maar het viel toch keifel op dat het Cinderella was...en dan nog, ook al zie je niet dat er 2 binnen zijn gegaan, als je daar staat en de ene moet links wachten en de volgende rechts...en je weet dat enkel Cinderella er is... kweet niet he. :roll: Op da gebied vind ik dat DLP toch wat beter moet opletten.
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Annet
Member
Member

Vandaag zijn het Snow White en Merida, dus niet elke dag hetzelfde.
Liez
Member
Member

Ah ze zeiden ons dat het nu enkel een testfase was met alleen Cinderella en Ariel. Ze blijven toch sukkelen vind ik met heel dat gedoe. Ik vond het eerlijk gezegd goed hoe het was, mensen zijn er toch nooit content, dat heb ik al vaker ondervonden daar. Waarom doen ze het niet zoals in Amerika?

Afbeelding
Annet
Member
Member

Ik vind het wel prettig om te weten waarvoor ik in de rij sta. Ik ben ooit tijdens een trip 6x in het pavillion geweest en heb 3x Cinderella en 3x Snowwhite ontmoet. De rijen waren toen gelukkig maar kort, maar als ik het van tevoren had geweten was ik wel iets anders gaan doen.
Liez
Member
Member

Ja het heeft voor- en nadelen, maar dit vind ik helemaal niks. De spanning is weg en nu kan het bij de ene prinses belachelijk rustig zijn en bij de andere overdreven druk zodat niemand nog fatsoenlijk de kans krijgt. Daarom, ze moeten het doen zoals in Amerika.Dan weet je het op voorhand, je moet een soort fastpass reserveren EN je mag er 2 zien ipv maar 1! Daar werkt het perfect, waarom kan dat hier niet.

Afbeelding
Mouseketeer
Member
Member

Liez schreef:Dit is maar een testfase, zoals toen met enkel Aurora!
Het zijn voorlopig enkel Cinderella en Ariel, dus niet iedere keer andere prinsessen.

En ik neem aan dat er maar 1 Cinderella aanwezig zal zijn...nogal verwarrend anders, niet? ;)
Ehm het zijn helemaal niet enkel Cinderella en Ariel?
Iedere dag zijn het anderen. Vandaag was bijvoorbeeld Snow White er...
Afbeelding
Liez
Member
Member

Jaja, dat weet ik ondertussen wel, dat is wat enkele Cast Members ons toen zeiden!

Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

hmmmm, ik denk dat mijn man nu keihard zit te juichen van binnen. nu hoeft hij niet meer 's morgens vroeg in de rij voor tickets.

ik ben het wel eens met liez, de spanning is weg, maar ik ben het ook eens met annet, het is wel handig om te zien wie er zijn om dan zelf te bepalen of we in de rij gaan staan.

ik ben er zelf nog niet echt uit wat ik zelf fijner vind. misschien moet ik het eerst eens uit gaan proberen. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
kizzy
Member
Member

De wachttijden zijn in ieder geval wel 'beperkt' tot 75 minuten (iedere keer als wij passeerde dit weekend toch) [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

ow, ik hoop zo dat het mee valt. helaas is het nu nog geen vakantie. ten minste hier in Nederland nog niet

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Miss Ariel
Member
Member

ik vind het idee wel goed maar de uitvoering kan beter
mijn idee zou dan zijn om idd met een bord met daarop van s'morgens tot s'middags een sessie te doen en s'middags tot s'avonds een sessie met beide sessies 2 verschillende prinsessen zodat je toch nog een keuze/ spanning hebt zeg maar maar wel zelf kan beslissen voor die twee wil ik aanschuiven of niet.
dat lijkt mij dan fijner zodat je het beste van beide pakt en ik denk dat toch zonder tickets het beste blijft zeker voor de minder voorbereide mensen die van niks weten maar toch ook een prinsesen meet willen doen en met een wachttijd aanduiding weet je ook hoe lang je precies wacht want met die tickets opgetelt was je toch ook wel effe bezig ;) we blijven hopen he ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Liez
Member
Member

Miss Ariel schreef:ik vind het idee wel goed maar de uitvoering kan beter
mijn idee zou dan zijn om idd met een bord met daarop van s'morgens tot s'middags een sessie te doen en s'middags tot s'avonds een sessie met beide sessies 2 verschillende prinsessen zodat je toch nog een keuze/ spanning hebt zeg maar maar wel zelf kan beslissen voor die twee wil ik aanschuiven of niet.
dat lijkt mij dan fijner zodat je het beste van beide pakt en ik denk dat toch zonder tickets het beste blijft zeker voor de minder voorbereide mensen die van niks weten maar toch ook een prinsesen meet willen doen en met een wachttijd aanduiding weet je ook hoe lang je precies wacht want met die tickets opgetelt was je toch ook wel effe bezig ;) we blijven hopen he ;)
Dat zou inderdaad een goed idee zijn!!

En hier in België is de vakantie begonnen

Afbeelding
Alexjanssen
Member
Member

Afgelopen weekend waren wij in Disney.
Zaterdag even op het bord gekeken, Sneeuwwitje en Ariel, beide hadden we al dus hopelijk morgen beter dachten we, gisteren vroeg op het bord gekeken, geen verandering, castmember gevraagd, maar het bord moest nog verwisseld worden.
10 uur nog steeds het zelfde bord, en daar verschijnt de roze Cape, weet Sneeuwwitje in de ochtend, later blijkt dat het bord kloppend was want smiddags weer Ariel, net kijk ik Facebook wie er vandaag staan, en daar zijn ze weer Sneeuwwitje en Ariel.

Vraag me af of dit blijvend wordt dat er meerdere dagen achter elkaar dezelfde Princes staat.

Zou jammer zijn
D-Tekenaar
Member
Member

Ik zal de volgende dagen even kijken of ik verandering zie in het bord ;)
Ik denk dat er veel dezelfde namen zijn omdat er ook recentelijk meets waren met de prinsessen en hun prinsen in zowel de Studios als het Disneyland park .
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”