Klinkt echt als Disney, herken er toch wel wat "Just like dreamed it" in.
Denk als je het in Disney en vaker hoort het best wel blijft hangen.
Disney Magic on Parade
Vond het eerst niet zo heel leuk... toen ik het 5 keer had gehoord werd het leuker, na 10 keer nog leuker en nu na 100 keer (haha ja lach maar) vind ik het een héérlijk nummertje. Lekker catchy en ideaal om schaamteloos mee te brullen
Benieuwd hoe het live klinkt en wat ze als 'underliner' voor de parade gaan gebruiken. Aangezien werd aangegeven dat ze verschillende variaties van het nummer per flaot gaan gebruiken, kan ik me niet voorstellen dat ze het nummer zoals we het nu horen ook in een loop tijdens de parade draaien. Enfin, we zullen zien!
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
de kostuums zijn gewoon prachtig!!!!, de muziek moet nog wat wenen ....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Ik vind de muziek persoonlijk niet zo slecht. Op dit filmpje lijkt het me gewoon ook slechte kwaliteit...
Weet iemand toevallig waar er de mogelijkheid is om het liedje in betere kwaliteit te luisteren?
Weet iemand toevallig waar er de mogelijkheid is om het liedje in betere kwaliteit te luisteren?
- Buzz Lightyear
- Member

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON 24 Feb 2009, 17:15
Ik oordeel pas als ik de parade live heb gezien.Aaron @ vr feb 17, 2012 8:06 pm schreefCOLONIk vind het echt een verschrikkelijk nummer, past totaal niet bij de lading van de "nieuwe" parade.
Te schreeuwerig en te Disney Channel cheep-ass muziek
Een deuntje uit de speakers van de pc wekt bij mij geen enkele vorm van emotie op, het gaat om de totale beleving.
Laatste bezoek:
Orlando en WDW 22 September - 8 Oktober 2014
35 X DLRP
3 X WDW
Orlando en WDW 22 September - 8 Oktober 2014
35 X DLRP
3 X WDW
ik vind liedje erg leuk en ben benieuwd hoe het gaat worden mijn repetities zijn in 2 weken dus ben beniewd en princess parade was ook 1 liedje en vond het altijd top om tedoen ben benieuwd of dit nummer dat ook gat doen bij mij ik hoop het
just me
Ja klopt, maar nothing can beat Dancin' a Catchy Rhythm!!max @ za feb 18, 2012 7:06 pm schreefCOLONik vind liedje erg leuk en ben benieuwd hoe het gaat worden mijn repetities zijn in 2 weken dus ben beniewd en princess parade was ook 1 liedje en vond het altijd top om tedoen ben benieuwd of dit nummer dat ook gat doen bij mij ik hoop het
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Vind ik leuk.Aaron @ za 18 feb, 2012 22:53 schreefCOLONJa klopt, maar nothing can beat Dancin' a Catchy Rhythm!!max @ za feb 18, 2012 7:06 pm schreefCOLONik vind liedje erg leuk en ben benieuwd hoe het gaat worden mijn repetities zijn in 2 weken dus ben beniewd en princess parade was ook 1 liedje en vond het altijd top om tedoen ben benieuwd of dit nummer dat ook gat doen bij mij ik hoop het
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
er is een iets betere versie verschenen
vind dat deze versie beter klinkt.... mss omdat ik het al vaker hoorde
vind dat deze versie beter klinkt.... mss omdat ik het al vaker hoorde
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Inderdaad vind het wel aanslaan eigenlijk ^^
- desidinges
- Member

- BerichtenCOLON 77
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58
ik kan er wel aan wennen. Overigens is het 2e filmpje wel beter qua geluidskwaliteit, dus de moeite waard om toch ook nog even te kijken/luisteren 
- JuffieJoyce _Belle
- Member

- BerichtenCOLON 120
- GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25