Disney Magic on Parade

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Wat ben ik toch snel he :bleh:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
daan1973
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2011, 15:47

:thumbs: toppie!!! :appl:
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
Gebruikers-avatar
bradybrad7
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27

hele mooie costumes! :appl:
Gebruikers-avatar
Disneymaniacus
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2009, 23:47

Hele mooi kostuums, alleen beetje jammer dat driesko69 er niet bijzet dat dit kostuums zijn die ze in Tokyo Disneyland gebruiken en niet per definitie de kostuums zijn die we ook in Disneyland Paris zullen krijgen. Trouwens, wat is de bron van de foto's? jezelf of iemand anders?
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Disneymaniacus @ zo 05 feb, 2012 18:18 schreefCOLONHele mooi kostuums, alleen beetje jammer dat driesko69 er niet bijzet dat dit kostuums zijn die ze in Tokyo Disneyland gebruiken en niet per definitie de kostuums zijn die we ook in Disneyland Paris zullen krijgen. Trouwens, wat is de bron van de foto's? jezelf of iemand anders?
Dit zijn inderdaad de kostuums uit tokyo, en worden ook die van bij ons.
Waarom toch altijd die kattige opmerkingen...
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Ze zijn echt super Dries, bedankt voor het plaatsen :thumbs:
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Ja, prachtige foto's
Gebruikers-avatar
Disneymaniacus
Member
Member
BerichtenCOLON 31

driesko69 @ zo feb 05, 2012 6:08 pm schreefCOLON
Disneymaniacus @ zo 05 feb, 2012 18:18 schreefCOLONHele mooi kostuums, alleen beetje jammer dat driesko69 er niet bijzet dat dit kostuums zijn die ze in Tokyo Disneyland gebruiken en niet per definitie de kostuums zijn die we ook in Disneyland Paris zullen krijgen. Trouwens, wat is de bron van de foto's? jezelf of iemand anders?
Altijd? Dit is de eerste keer dat ik er een opmerking over maak, maar het is duidelijk dat dit niet je eigen foto's zijn dus. Lijkt me logisch dat er een bronvermelding bij komt te staan. Moet trouwens ook volgens het huisregelement.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Disneymaniacus @ zo feb 05, 2012 8:23 pm schreefCOLON
driesko69 @ zo feb 05, 2012 6:08 pm schreefCOLON
Altijd? Dit is de eerste keer dat ik er een opmerking over maak, maar het is duidelijk dat dit niet je eigen foto's zijn dus. Lijkt me logisch dat er een bronvermelding bij komt te staan. Moet trouwens ook volgens het huisregelement.

Misschien is het voor jou de eerste keer dat je zo reageerd maar er worden wel meer opmerkingen gemaakt door leden, lijkt wel of ze jaloers zijn pffff ik ben blij met alle informatie op dit form en laten we het leuk houden en elkaar niet zo afblaffen, sorry moest het even kwijt
Gebruikers-avatar
Disneymaniacus
Member
Member
BerichtenCOLON 31

Twiggy @ zo feb 05, 2012 8:38 pm schreefCOLON

Misschien is het voor jou de eerste keer dat je zo reageert maar er worden wel meer opmerkingen gemaakt door leden, lijkt wel of ze jaloers zijn pffff ik ben blij met alle informatie op dit form en laten we het leuk houden en elkaar niet zo afblaffen, sorry moest het even kwijt[/quote]

Waarom zouden andere leden jaloers moeten zijn? Het gaat erom dat iemand zich aan de regels houdt van een forum en gewoon keurig bronnen vermeld. Ik zou dat in ieder geval wel doen, want ben netjes opgevoegd en houd me graag aan regels. Het is niet iemand afblaffen maar iemand wijzen op de regels van het forum waar iedereen zich aan dient te houden.
Baloe
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 22:51

Mooie foto,s zeg :thumbs:
Prince Charming

Discussie gesloten. Ok, we gaan weer door met waar het topic voor bedoeld.

Beide heren hebben een berichtje gekregen om de volgende keer dit niet te laten gebeuren.
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

De kostuums voor Parijs worden net iets anders maar zijn inderdaad flink geïnspireerd op die van Tokyo Disney Sea's 10th Anniversary :-)
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Ik hoop het wel inderdaad, want vind dit niet zo mooi eigenlijk.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Magic Everywhere, the new song for the 20th ann. of DLP, is made by the same people that did music for various Disney Channel productions!

The duration of the song is about 4 min. and will be used for 'Disney Magic on Parade' The new 20th Anniversary parade of Disneyland Paris!
Bron: InsideDLParis
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar