Disney Magic on Parade
Alleen Aladdin en Jasmine dan niet? Die zullen toch ook dan ergens nog een plekje moeten krijgen neem ik aan?
Koets 1: Cinderella
Koets 2: Snow White
Koets 3: Sleeping Beauty
Koets 4: Belle
Float Dreams of Romance: Rapunzel, The Little Mermaid en Princess Tiana.
Alle koppels zijn dan in de parade, behalve Aladdin, dus ik vraag me af of hun ook nog een koets krijgen dan?
Koets 1: Cinderella
Koets 2: Snow White
Koets 3: Sleeping Beauty
Koets 4: Belle
Float Dreams of Romance: Rapunzel, The Little Mermaid en Princess Tiana.
Alle koppels zijn dan in de parade, behalve Aladdin, dus ik vraag me af of hun ook nog een koets krijgen dan?
Had bijna m'n petitie gestart! Super dat Belle toch meedoet 
Kan niet wachten op de nieuwe parade, maar er is hier thuis nog eentje die nog veeeeeeeeeeeeeeeel blijer is, namelijk mijn kleine meid.
Zij is helemaal gek van prinsessen en paarden.
Nou wat is er dan niet mooier dan de prinsessen in een koets met paarden, ze deed echt een ronde dansje (nou tig x) toen ik het vertelde.
Zij is helemaal gek van prinsessen en paarden.
Nou wat is er dan niet mooier dan de prinsessen in een koets met paarden, ze deed echt een ronde dansje (nou tig x) toen ik het vertelde.
Waarschijnlijk weer vanaf december 2014 een jaarkaart aanschaffen en back to the magic.
Niemand krijgt nieuwe kostuums, behalve mickey minnie donald en goofy. Voor de nieuwe karakters valt het nog af te wachten natuurlijkkevin @ za 21 jan, 2012 12:32 schreef:Hoe zit het met de dansers, krijgen die ook allemaal nieuwe kostuums?
Er komt 1 nieuwe dansunit achter Pinokkio, marionet poppetjes vervangen de cosac en can can dansers.
De overige dans units die blijven houden dezelfde kostuums als nu.
Alleen nieuwe kostuums dus idd voor de Vips en de 'dansers' daaromheen
De overige dans units die blijven houden dezelfde kostuums als nu.
Alleen nieuwe kostuums dus idd voor de Vips en de 'dansers' daaromheen
- Prince Philip
- Member

YE!!!!! Nice to Hear!
Vanaf 26 maart gaat de Disney Magic on Parade als proef draaien.. op 1 april is de echte premiere! Dat betekend dat de Dreams of Power voor het laatst te zien zal zijn op 25 maart.
Bron: InsideDLParis
Bron: InsideDLParis
- Prince Philip
- Member

Volgens de laatste nieuwtjes zal de 'Disney Magic on Parade' op 26 maart 2012 zijn soft opening krijgen dus laten we het maar hopen niet is gezegd dat alles meteen als precies klaar is of dat alle characters er zijn het is niet voor niets een soft opening maar de première staat nog steeds op 1 april 2012. Dus voor de gene die de Float Dreams of Power willen zien deze zal naar waarschijnlijkheid zijn laatste rit doen op 25 maart 2012.
BRON: (InsideDLParis)
BRON: (InsideDLParis)
- Prince Philip
- Member

oh Wezz we posten precies tegelijk hihihi toevallig