Magical Moments Festival

Gio
Member
Member

Ehm, ik zei iets over de foto's van de nametag okay. Nogmaals, door mij gemaakt, copyrightttttt. (en ja het was een grapje)

i really do love them :sorc:
MIR

Tuvok @ zo 13 maart, 2011 19:04 schreef:Woop dee dooooo! Die MMF pin is gaaf! Alleen jammer dat het de Franse naam van het festival is, maar goed.
Die stomme nationalisten ook in Frankrijk :-P. Ik vind de pin en de nametag er erg goed uitzien!!
lady
Member
Member

Oh leuk, vanaf wanneer gaat die Peter Pan Happening gebeuren?
Gaston
Member
Member

lady @ vr maart 18, 2011 8:52 am schreef:Oh leuk, vanaf wanneer gaat die Peter Pan Happening gebeuren?

Als het goed is vanaf 6 april. De start van het magical moments festival.
Tuvok
Member
Member

Ratatouille (Classic) en Tiana (Fantasy) zijn mooi. Geen fan van Buzz (Francilien) en Rapunzel (Dream) vind ik eigenlijk ook niet zo geweldig. En ik had nog zo gehoopt op een Sorcerer Mickey Dream...
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Prince Charming

Tuvok @ ma maart 21, 2011 11:35 pm schreef:Ratatouille (Classic) en Tiana (Fantasy) zijn mooi. Geen fan van Buzz (Francilien) en Rapunzel (Dream) vind ik eigenlijk ook niet zo geweldig. En ik had nog zo gehoopt op een Sorcerer Mickey Dream...
Ik ga met je mee Lars. Ik ben van mening dat ze gewoon een paar mooie afbeeldingen moeten kiezen en niet altijd maar moeten linken met een seizoen...
Marinnie
Member
Member

Die van Tangled vind ik ook niet zo mooi. Was het niet zo dat je de figuur van je jaarpas zelf kon kiezen??? :?
Tuvok
Member
Member

Marinnie @ di 22 maart, 2011 09:43 schreef:Die van Tangled vind ik ook niet zo mooi. Was het niet zo dat je de figuur van je jaarpas zelf kon kiezen??? :?
Nee, dat is naar mijn weten nooit geweest. Het liefst zou ik gewoon 'standaard' jaarkaarten zien, zonder een link met een seizoen of themajaar (mee eens, Joost!).
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
kevin
Member
Member

Topic over de nieuwe hubshow die als afsluiter van de dag wordt opgevoerd. Met Sorcerer Mickey, Fairy Godmother, Merlijn de Tovenaar, Genie en alle Prinsen en Princessen!

ik las net op een site (bron vergeten) dat de 3 feeen toch niet in de show zouden zitten.... Iemand hier al meer info over? Nog steeds 1 show per dag?
98x DLRP
2x WDW
Tigger
Member
Member

Op zich is het wel leuk dat je elke keer een andere jaar kaart hebt zo heb je een beetje een verzameling Ja als je hem ten minste niet in hoef te leveren zoals wij bij de verlening :(
Gio
Member
Member

Klopt. Tis Genie, Merlijn en de Goede Fee van Assepoester met de prinsen en prinsessen naar mijn info.
Wezz
Member
Member

Oh jammer.. Ik had de feeën van Doornroosje ook verwacht!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Jens
Member
Member

Dat worden dan naar alle waarschijnlijkheid 3 face characters. Waarschijnlijk gaan ze de Walt Disney World toer op, waar ze ook meer en meer face characters introduceren (Captain Hook en Mr Smee zijn daar ook al een tijdje face bij de "Dream along with Mickey" show). Een goede zet, al ben ik heel benieuwd naar die genie face character en hoe de mensen daar gaan op reageren in een gewone parkshow!
Wezz
Member
Member

Jah alleen maar face-characters inderdaad, maar ik had toch ook echt begrepen dat we de 3 feeën ook als face-character kregen. Blijkbaar toch niet door de selectie heen gekomen ;)
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Jens
Member
Member

My mistake, wist niet eens dat ze uiteindelijk face characters gingen worden. Dacht dat ze gewoon de characters gingen gebruiken die ze afgelopen halloween gebruikt hebben (en waar jij een foto mee hebt ;) ).

Nouja, ik ben persoonlijk toch niet zo'n fan van jong(ere) meisjes die zo'n oude rollen spelen. Zal al lastig genoeg zijn om fairy godmother wat ouder te laten lijken… Casting zag het misschien niet zitten? :P

Héél benieuwd naar de show! Als 't goed is zie ik 'm 7 april (als ik tijd heb :P).
Gesloten

Terug naar “Archief 2011”