i really do love them
Magical Moments Festival
-
MIR
Die stomme nationalisten ook in FrankrijkTuvok @ zo 13 maart, 2011 19:04 schreef:Woop dee dooooo! Die MMF pin is gaaf! Alleen jammer dat het de Franse naam van het festival is, maar goed.
Ratatouille (Classic) en Tiana (Fantasy) zijn mooi. Geen fan van Buzz (Francilien) en Rapunzel (Dream) vind ik eigenlijk ook niet zo geweldig. En ik had nog zo gehoopt op een Sorcerer Mickey Dream...
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
-
Prince Charming
Ik ga met je mee Lars. Ik ben van mening dat ze gewoon een paar mooie afbeeldingen moeten kiezen en niet altijd maar moeten linken met een seizoen...Tuvok @ ma maart 21, 2011 11:35 pm schreef:Ratatouille (Classic) en Tiana (Fantasy) zijn mooi. Geen fan van Buzz (Francilien) en Rapunzel (Dream) vind ik eigenlijk ook niet zo geweldig. En ik had nog zo gehoopt op een Sorcerer Mickey Dream...
Nee, dat is naar mijn weten nooit geweest. Het liefst zou ik gewoon 'standaard' jaarkaarten zien, zonder een link met een seizoen of themajaar (mee eens, Joost!).Marinnie @ di 22 maart, 2011 09:43 schreef:Die van Tangled vind ik ook niet zo mooi. Was het niet zo dat je de figuur van je jaarpas zelf kon kiezen???
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Topic over de nieuwe hubshow die als afsluiter van de dag wordt opgevoerd. Met Sorcerer Mickey, Fairy Godmother, Merlijn de Tovenaar, Genie en alle Prinsen en Princessen!
ik las net op een site (bron vergeten) dat de 3 feeen toch niet in de show zouden zitten.... Iemand hier al meer info over? Nog steeds 1 show per dag?
ik las net op een site (bron vergeten) dat de 3 feeen toch niet in de show zouden zitten.... Iemand hier al meer info over? Nog steeds 1 show per dag?
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Oh jammer.. Ik had de feeën van Doornroosje ook verwacht!
Dat worden dan naar alle waarschijnlijkheid 3 face characters. Waarschijnlijk gaan ze de Walt Disney World toer op, waar ze ook meer en meer face characters introduceren (Captain Hook en Mr Smee zijn daar ook al een tijdje face bij de "Dream along with Mickey" show). Een goede zet, al ben ik heel benieuwd naar die genie face character en hoe de mensen daar gaan op reageren in een gewone parkshow!
Jah alleen maar face-characters inderdaad, maar ik had toch ook echt begrepen dat we de 3 feeën ook als face-character kregen. Blijkbaar toch niet door de selectie heen gekomen 
My mistake, wist niet eens dat ze uiteindelijk face characters gingen worden. Dacht dat ze gewoon de characters gingen gebruiken die ze afgelopen halloween gebruikt hebben (en waar jij een foto mee hebt
).
Nouja, ik ben persoonlijk toch niet zo'n fan van jong(ere) meisjes die zo'n oude rollen spelen. Zal al lastig genoeg zijn om fairy godmother wat ouder te laten lijken… Casting zag het misschien niet zitten?
Héél benieuwd naar de show! Als 't goed is zie ik 'm 7 april (als ik tijd heb
).
Nouja, ik ben persoonlijk toch niet zo'n fan van jong(ere) meisjes die zo'n oude rollen spelen. Zal al lastig genoeg zijn om fairy godmother wat ouder te laten lijken… Casting zag het misschien niet zitten?
Héél benieuwd naar de show! Als 't goed is zie ik 'm 7 april (als ik tijd heb