Smashrun klinkt ook als een leuke!
Ik heb nu twee Garmins. Ik heb 2 jaar lang gedaan met de Forerunner 220, wat ik zocht was een horloge dat kon intervallen, snelheid bijhield (km/u en min/km), afstand en GPS route liet zien. Hij kan nog veel meer: work outs maken en toevoegen (bijvoorbeeld 5min wandelen, 8x 400m sprint met 200m dribbel, cooling down. Of warming up, 1x 1000 m, 3min wandelen, cooling down. Kunt zo gek maken als je wilt, met verschillende meters of seconden.)
Wat ik na 2 jaar miste heb ik nu in de Garmin Forerunner 35: hartslag, stappenteller en opties als binnen hardlopen, fietsen, cardio en wandelen. Wat ik mis aan de 35 is dat ik intervallen maar per 30sec in kan stellen en niet per 5sec zoals de 220 (ideaal voor de runwalkrun methode, loop 4min, wandel 45sec bijvoorbeeld), en ik kan geen zelf gemaakt workouts erin toevoegen. Ik kan wel zelf intervallen maken van bijvoorbeeld 8x 1min ren, 200m rust of 15x 200m rennen en 60sec rust.
Garmin 35 is best een zacht prijsje voor wat die allemaal kan, kijk eens op de Duitse Amazon, daar heb ik hem vandaan.
Volgens mij ken je Garmin connect wel? Hoef ik.niet uit te leggen wat je daar allemaal nog kan zien
Vind het ook leuk ook mee te doen aan uitdagingen, vooral met meeste stappen per maand.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk